Inderdaad. Fantastisch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef Talitha het volgende:
En wat te denken van Janine de drillsergeant!![]()
Ze nam Monique tegen zichzelf in bescherming en waarschijnlijk wel terecht. Maar de manier waarop!
Oops, is dat Rik in opgewonden toestand ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Censuur was idd net nadat Marcia besloot naar haar eigen bed te gaan en voorstel van Rik/E10 om gepijpt te worden, maar volgens mij heeft Marcia zich behoorlijk laten gaan in dat bed, ze had het steeds over de penis van Rik stijf maken, volgens Rik lag E10 haar te betasten en te vingeren.
Marcia besluit zich aan te kleden en naar haar eigen bed te gaan:
[afbeelding]
nog wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Censuur was idd net nadat Marcia besloot naar haar eigen bed te gaan en voorstel van Rik/E10 om gepijpt te worden, maar volgens mij heeft Marcia zich behoorlijk laten gaan in dat bed, ze had het steeds over de penis van Rik stijf maken, volgens Rik lag E10 haar te betasten en te vingeren.
Marcia besluit zich aan te kleden en naar haar eigen bed te gaan:
[afbeelding]
nog wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ie met de opblaasbare flamingo aan de haal ging kwam ik niet meer bij....staat ook vast nog ergens een cap vanquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
Wat een geniale cap van mijn held!
Hij doet ook echt geen vlieg kwaad he. Hij is gewoon überdom. En grappig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Toen ie met de opblaasbare flamingo aan de haal ging kwam ik niet meer bij....staat ook vast nog ergens een cap van
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
Die is idd tofquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:22 schreef arneaux het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Whehe Egbert..
''Zit die klote nicht daar weer met al die meiden hiero''
''Ik heb wat op te biechten, ik ben ook homo''
Ik denk wel dat ze gaat nadenken over haar relatie.... Is wel goed voor haar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Mijn held na vannacht is Marcia... Die durft haar Florisje niet meer onder ogen te komen.
Hopelijk brengen ze het allemaal even goed in beeld maandag, maar dan zal het feestje wel weer worden afgedaan in 2 minuten
Nee. Was pas om 1 uur uit bed ofzo. Nog quotes die ik moet kennen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie cap.
Heb je trouwens het gesprek vanmorgen gevolgd over het builtje shag tussen Jeroen en Egbert ? Hilarisch.
Ik denk dat het juist averechts werkt. Ik denk dat ze zich beseft dat ze zich zó heeft laten gaan en daardoor nog meer indamt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze gaat nadenken over haar relatie.... Is wel goed voor haar.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia show haar tieten aan TijnZag zijn gezicht
![]()
''Jouw dochter heeft net haar tieten aan mij laten zien''
Quotes is moeilijk. Egbert ging demonstreren dat Jeroen niet zelfverzekerd is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee. Was pas om 1 uur uit bed ofzo. Nog quotes die ik moet kennen?
Zo ging het ongeveerquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Quotes is moeilijk. Egbert ging demonstreren dat Jeroen niet zelfverzekerd is.
Jeroen pakte de uitdaging op en zei :
Jeroen: "Kijk, dit pakje shag is blauw."
Nee, zegt Egbert, het pakje is , geel, dat zie je toch, dat het pakje geel is (sticker van BB).
Nou, zegt Jeroen, het is driekwart geel, maar toch ook wel erg blauw.
Nee hoor, zegt Egbert, het is geel, zeker weten.
Jeroen: "oh, nou ja, als jij dat zo ziet". "Ja, (twijfelend) wel erg veel geel"
Egbert: "Nee, natuurlijk is het pakje blauw".
Jeroen's blik toen was onbetaalbaar.
"Zie je nou wat ik bedoel, zegt Egbert." En zo gaat dat met alles. Je bent zo makkelijk om te praten. Blijf gewoon bij je eigen mening, joh".
Ik lag echt dubbel. Jeroen die probeert uit te leggen dat hij wel een eigen mening heeft, en dan door Egbert koud op de feiten gedrukt wordt.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Quotes is moeilijk. Egbert ging demonstreren dat Jeroen niet zelfverzekerd is.
Jeroen pakte de uitdaging op en zei :
Jeroen: "Kijk, dit pakje shag is blauw."
Nee, zegt Egbert, het pakje is , geel, dat zie je toch, dat het pakje geel is (sticker van BB).
Nou, zegt Jeroen, het is driekwart geel, maar toch ook wel erg blauw.
Nee hoor, zegt Egbert, het is geel, zeker weten.
Jeroen: "oh, nou ja, als jij dat zo ziet". "Ja, (twijfelend) wel erg veel geel"
Egbert: "Nee, natuurlijk is het pakje blauw".
Jeroen's blik toen was onbetaalbaar.
"Zie je nou wat ik bedoel, zegt Egbert." En zo gaat dat met alles. Je bent zo makkelijk om te praten. Blijf gewoon bij je eigen mening, joh".
Ik lag echt dubbel. Jeroen die probeert uit te leggen dat hij wel een eigen mening heeft, en dan door Egbert koud op de feiten gedrukt wordt.
Ik hoop zó dat het uitgezonden wordt, ook al is het erg pijnlijk voor Jeroen. Echt zelden zo'n hilarisch gesprek gezien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hahahahahaha. Werkelijk geniaal!
OMFG. Ik lig echt in een stuip;!. IK kan me ook echt voorstellen hoe Jeroen keek! Jeroen moet blijven gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |