Op zich zou jij ook wel in dat panel passen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
Wordt het nog uitgezonden dan?
Ja, dat zegt genoeg over Koppensnellers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Op zich zou jij ook wel in dat panel passen.
Maar Spijkerman lacht zich toch ook suf?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:19 schreef laffer het volgende:
nou, ik heb eens gekeken...
ik had zoiets van zo slecht kan het toch niet zijn geworden ( ik heb het niet meer gezien nadat het programma na talpa is verhuisd)
OMG, de teletubbies zijn nog grappiger![]()
wat een schijtprogramma is koppensnellers zeg, yuk![]()
ik kijk nooit meer![]()
Had Spijkerman nog steeds lachbandjes trouwens, zoals vorig seizoen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:49 schreef SunChaser het volgende:
331.000
Gisteren laatste stukje gezien, wat slecht zeg die """"""Cabaretiers""""""" Slechte verhalen, er is iemand die Mark Marie Huibrechts tracht te immiteren, een ander doet Peter Heerschop na, maar allemaal zijn ze zo talentloos als wat.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:23 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij wel
Goh...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Goedkoop scoren weer van Jack met de ADO-keepert.
Ja, geweldig, Gordon en die Kom uit de Kast Homoknaapquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Jezus man, Paul de Leeuw op ned1, X-Factor op RTL4, forget Spijkerlul, apen.
Lange Frans en Gordon, hahahahahaa!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef sooty het volgende:
OMFGWat is dit onleuk zeg. Wat een aanfluiting. De kijkcijfers zijn blijkbaar terecht.
Spijkerman sprong een gat in de lucht...quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:10 schreef SunChaser het volgende:
371.000
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Spijkerman sprong een gat in de lucht...
Dat hele panel is niet grappigquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kun jij dat vrouwtje uit dat panel niet vervangen? Die is net zo niet-grappig namelijk.
Het hoogtepunt is iemand die Marian van Xfactor nadoet en Jack een Gore Klootzak noemt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:53 schreef maril het volgende:
Is het niet de moeite onm vanavond te kijken, er zal toch wel iets om te lachen zijn geweest?
Hahahaha.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Sta me toe om Gummbah te citeren over Jack (interview in De Volkskrant van vandaag), raak getypeerd:
"Spijkerman is echt zo'n jongen op het schoolplein die weet dat hij ontzettend lelijk is maar die dan, om leuk gevonden te worden, grappen maakt over mensen die nog lelijker zijn. En wat dat betreft is zijn bereik natuurlijk niet zo groot. Dus moet hij het vooral hebben van het uitlachen van meisjes die belspelletjes presenteren. Als die ook maar een verspreking maken, staat hij vooraan te dansen en te wijzen. Grappen maken over de rug van iemand anders -- daar houd ik niet van."
Triest. En who the fuck is Gummbah zowiezo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Sta me toe om Gummbah te citeren over Jack (interview in De Volkskrant van vandaag), raak getypeerd:
"Spijkerman is echt zo'n jongen op het schoolplein die weet dat hij ontzettend lelijk is maar die dan, om leuk gevonden te worden, grappen maakt over mensen die nog lelijker zijn. En wat dat betreft is zijn bereik natuurlijk niet zo groot. Dus moet hij het vooral hebben van het uitlachen van meisjes die belspelletjes presenteren. Als die ook maar een verspreking maken, staat hij vooraan te dansen en te wijzen. Grappen maken over de rug van iemand anders -- daar houd ik niet van."
Spijkerman gebashed? Spijkerman doet zelf alleen maar aan bashen. Misschien moet je het stukje eens goed lezen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:12 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Triest. En who the fuck is Gummbah zowiezo.
Zowiezo is het triest hoe hier weer Spijkerman gebashed wordt. Typisch nederlands weer als je succes hebt ben je de held, gaat het even wat minder dan komen alle ratten weer uit hun hol gekropen om lekker afgunstig iemand volledig de grond in te boren.![]()
Echt waar? Zouden de vier de kijkcijfers niet wetenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen met de vier lijsttrekkers Bos, Rutte, Balkenende en Marijnissen; of zouden ze bij Koppensnellers ze allemaal imiteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |