Rustig an hé, mossie...quote:Op zondag 25 februari 2007 04:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik wil niet de advocaat van de duivel spelen, maar DWDD aapt dit natuurlijk belachelijk na van Kopspijkers. Wat natuurlijk weer het idee was van Spijkerman.
Dat is inderdaad al jaren oud. Mark Uytterhoeve, in België, had ooit een programma genaamd Alles kan beter dat geheel draaide op fragmenten van andere tv-programma's. Niet alleen fragmenten, maar ook 'nieuwe trends in de media', die ze dan overdreven. Zo had het journaal ooit de neiging om items te beginnen met een vraag. Vervolgens zetten ze daar bij Alles kan beter er direct achter 'Stuur uw antwoord naar: tv-1 journaal, kijkersvraag...'. Toen was die trend snel voorbij...quote:Op zondag 25 februari 2007 10:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Het idee is niet bijster boeiend. Volgens mij werd het in andere landen al veel vaker gedaan. Het is zo logisch en simpel om "hilarische" tv fragmenten te jatten. Volgens mij deden ze dat in eerdere programma's ook al, alleen weet ik niet meer welke.
Vorig seizoen ook al elke weekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Frank Lammers in het cabaretteam.
Was dat eenmalig?
over dat soort reacties heeft ie ook wel wat gezien, en ondertussen ben ik het wel met 'm eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
Zojuist hoorde ik van iemand dat Spijkerman bij De Wereld Draait Door vertelde 'geen cent spijt te hebben' van de overstap naar Talpa. Het was een grote zak centen blijkbaar.
Ook weer prima geprogrammeerd natuurlijk. Want iedereen zapt na een half uur weg naar Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef Thelonious het volgende:
Even dit voorprogramma voor Paul de Leeuw kijken.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Beginnen ze weer met Youri Mulder over Jeugd Hoofdopleiding... Dat was allang uitgekauwd bij De Wereld Draait Door en daar was het ook niet grappig...
Het blijkt nu ook eindelijk (wat ik persoonlijk altijd al wel vond, wel makkelijk om nu te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
Ik zit even 30 seconden te kijken, het is zo'n geforceerde humor! Slecht, slecht, slecht. Zelfs het publiek zit met gekruisde armen (lees: vijandige houding).
Spijkerman doet eigenlijk niets bijzonders. Hij brabbelt het programma gewoon aan elkaar, net zoals zoveel presentatoren kunnen. Het format mag dan wel van hem komen, maar het format is eigenlijk ook niet bijzonder in de zin dat het wiel ook op meerdere plekken tegelijk uitgevonden is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het blijkt nu ook eindelijk (wat ik persoonlijk altijd al wel vond, wel makkelijk om nu te zeggen natuurlijk) dat Kopspijkers leuk was vanwege de cabaretiers, ondanks de aanwezigheid van Jack Spijkerman. Die man heeft gewoon geen humor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |