Leek er wel verdacht veel op! Deed eerst haar benen wijd, draaide toen naar tijn, zijn handje onder water, doodse stilte, monique die met haar ogen dicht ligt...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
Is t nou wáár of niet dat ze gevingerd enzo is?
He, Bartoli, wedje leggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och kom ik ook weer eens kijken, zie je steeds dezelfde![]()
Maja de Bij is wel opdreef![]()
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leek erop. Ze keek wel héél erg gelukzalig. Wil je een cap?Dan moet ik even zoeken.
Rob was alleen kwaad (zo stond het ook in de brief) dat BB het heel suggestief in beeld bracht en dat hun kinderen daar opmerkingen over kregen. Hij leek zich totaal niet druk te maken over hoe Monique en Tijn met elkaar omgingen, terwijl dat de eerste weken toch heel heftig was. Daarbij komt dus het verhaal van Monique dat ze met meerdere vrouwen seks heeft gehad...quote:
Party blooperquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef Kinga het volgende:
Semih is echt een party pooper he
wedje mij best? zeg maar welke de leukste op het moment zijn die met marciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Bartoli, wedje leggen![]()
Semih zit vreselijk te zeiken, marcia geniet van drank. Micheline vind het niet fout..........maar ze mocht niet van Semih. Micheline zit echt vet te liegen nu, ze wilde WEL get zwembad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |