GEWELDIGquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar weet je al waar je zwembroek is
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Met lekker veel manitol aan haar postuur te zien.![]()
Ik ook niet, lig nu standaard 1 pagina achter...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Kan het posttempo wat lager, ik kan 't niet bijhouden![]()
Ik vrees dat dat niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Kan het posttempo wat lager, ik kan 't niet bijhouden![]()
Jeroen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef Fikkert het volgende:
en wie is de volgende die gaat kotsen ????
Ik kan haar geen ongelijk geven. Als Marcia vaker dronken wordt, word ik nog fan ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:32 schreef LennyKravitz het volgende:
saar krijg bisexuele trekjes bij marcia!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik kan die badkamer niet meer aanhoren met Dr Phil en Oprah.
Met mate, hè? Niet zoals met Lieskequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven. Als Marcia vaker dronken wordt, word ik nog fan ook
Ik ben nu al fan!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven. Als Marcia vaker dronken wordt, word ik nog fan ook
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:38 schreef ruby het volgende:
Tuurlijk is het goed dat Tijn bij Mo blijft.
Met mate ja... of ze moet echt Tijn zo hard nemen dat Floris de volgende dag voor de poort staat. Dan neemt het wel Lieske achtige vormen aanquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met mate, hè? Niet zoals met Lieske![]()
Ik heb er veel over gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |