Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
En waar wou je jezelf neerzetten ?quote:
ergens in de bquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En waar wou je jezelf neerzetten ?
op de plek van blamequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En waar wou je jezelf neerzetten ?
quote:
eej toen giong ik net naar bedquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben moe
Ben al vanaf 7:30 op.
En toch wil ik nog niet gaan slapen.
Ik heb die gast al maanden niet meer gezien. Ik had hem er de vorige keer al uit gehaald maar hij moest nog even blijven staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:34 schreef Cinch het volgende:
Ik weet wel hoe het moet, had eigenlijk al iets, maar als snowdogg wegmag is ook goed
hij is zeker als sneeuw vd zon verdwenenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb die gast al maanden niet meer gezien. Ik had hem er de vorige keer al uit gehaald maar hij moest nog even blijven staanmaar nu mag die weg
Daar werd ik dan vast wakker vanquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar werd ik dan vast wakker van
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is zeker als sneeuw vd zon verdwenen![]()
Ik wil graag jouw opwarmertje zijn hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil graag jouw opwarmertje zijn hoor![]()
Hmmm k ga eens even loerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:41 schreef Cinch het volgende:
Uhm, hij wil hem niet veranderen ofzo.
klopt is eenn vet geheim truukje voor maar dat had je vast nog niet doorquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:41 schreef Cinch het volgende:
Uhm, hij wil hem niet veranderen ofzo.
Dan is het wel wenselijk dat je mee naar bed gaatquote:
ok copy past de hele lap tekstquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:45 schreef Cinch het volgende:
omfg krijg ik dit:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2006)
ja datis dan wel een vereiste denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan is het wel wenselijk dat je mee naar bed gaat
Is al geluktquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok copy past de hele lap tekst
dan delte je de boel
druk op invoeren en dan weer edtien en dan die tekst erinpalkken en weer klikken op invoeren et voila, hopjesvla
Ik heb de Wiki trouwens even verbeterdquote:
Gelukkig is er virtueel veel mogelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja datis dan wel een vereiste denk ik
dealquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig is er virtueel veel mogelijk
Dus ik ga naar bed en jij doet dan net alsof je mee gaat, we doen keiharde nuecksex, komen beiden geweldig klaar en doen verder posten alsof er niets is gebeurt.
Dus eigenlijk hoef ik niet 3 dagen lang te fietsen voor geile neuqsex ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig is er virtueel veel mogelijk
Dus ik ga naar bed en jij doet dan net alsof je mee gaat, we doen keiharde nuecksex, komen beiden geweldig klaar en doen verder posten alsof er niets is gebeurt.
Nee, je kan ook met de treinquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoef ik niet 3 dagen lang te fietsen voor geile neuqsex ?![]()
![]()
quote:
My lips are sealedquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
deal
maar niet doorvertellen hoor
ben getrouwd namelijk
virtueel danquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
deal
maar niet doorvertellen hoor
ben getrouwd namelijk
airlock sealed?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
My lips are sealed
Letterlijk en figuurlijk
Met PeZu is virtueel... met jou toch niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoef ik niet 3 dagen lang te fietsen voor geile neuqsex ?![]()
![]()
Ghehequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met PeZu is virtueel... met jou toch niet?
Jaja... ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah jongs en vrouwen mannen wiemm mokkels gozerts ik ga op bedde als het mag tenminste![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jaja... ik ga met je mee.
Lief slapend uiteraard
Trusten allemaalTot later
Trustenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lief slapend uiteraard
sweat dreamsquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lief slapend uiteraard
En er zijn hier al zo weinig mensenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sweat dreams
ooh aj nu moet ik ook gaan
ja sol is ook al naar bedje toequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef Cinch het volgende:
[..]
En er zijn hier al zo weinig mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |