Tja, we zitten idd niet voor de kat z'n geslachtsdelen te kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja. Ze is gewoon dom bezig. Maar leuk voor ons![]()
Er is uiteindelijk niets gebeurd. Maar dat lag niet aan haar. En dat beseft ze zich nu.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja. Ze is gewoon dom bezig. Maar leuk voor ons![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/kotse.wma
Kotscoachquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne: niet voor mij, niet voor wie dan ook, ff 2 slokjes water drinken.![]()
Hij is echt een soort kotscoach![]()
Wat boeit dat nou, joh? Ze probeert gewoon te helpen. Wel op de Janine-manier, maar ze bedoelt het goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Janine gooit het cliche der cliche's er even uit: "Schat, je bent niet de eerste en ook niet de laatste"
Maar is er echt niets gebeurd? Want het gezicht dat ze trok in bad, kwam me op de een of andere manier toch wel bekend voorquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is uiteindelijk niets gebeurd. Maar dat lag niet aan haar. En dat beseft ze zich nu.
Ze voelt zich gewoon kut om hoe ze nu is.. Met dat kotsen enzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
Mon heeft spijt van haar Tijn gedoe vanavond, denk ik![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
JANINEHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOUD JE BEK!!!!!
Ik zou op slag weer nuchter zijn denk ik. Maar Monique helpt het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, joh? Ze probeert gewoon te helpen. Wel op de Janine-manier, maar ze bedoelt het goed.
Cherry Coke, cola.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef ThaSandman het volgende:
Janine heeft blauw gezien van de coke
Ze was gewoon aan het genieten van het warme water.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is er echt niets gebeurd? Want het gezicht dat ze trok in bad, kwam me op de een of andere manier toch wel bekend voor
Ze hebben hun tong ook niet in elkaars strot geduwd, maar ze hebben elkaar wel een kus gegeven op de bek....quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is er echt niets gebeurd? Want het gezicht dat ze trok in bad, kwam me op de een of andere manier toch wel bekend voor
Dank je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Feest, strings, Semih zeikert, Tijn, Monique lam, Janine boos op Semih, E10 die smartlappen zingt, noemt u maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |