dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef n1ek het volgende:
Monique: "ik denk dat ik dood ga"
Wat een zooitje joh vanavond. Zonder verdere uitleg moet ik dus gewoon 5 topics door gaan lezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je beseft dat je bijna vreselijk de fout in was gegaan. Haar schuldgevoel is al begonnen...
Blaadje sla, kots, Blaadje sla, kotsBlaadje sla, kotsBlaadje sla, kotsquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef Peter6000 het volgende:
Janine zegt letterlijk: ik kots mezelf vaak genoeg.
bijna pissen op het bed dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
kotsen in de baby kamer...weet ik niks van...
1 woord HOERENFEEST.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een zooitje joh vanavond. Zonder verdere uitleg moet ik dus gewoon 5 topics door gaan lezen.
Wil ik dan nog iets zinnigs zeggen, liggen jullie al op bed.![]()
Iedereen 2 steekwoorden en ik ben weer helemaal bij.![]()
Ach ja. Ze is gewoon dom bezig. Maar leuk voor onsquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je beseft dat je bijna vreselijk de fout in was gegaan. Haar schuldgevoel is al begonnen...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
kotsen in de baby kamer...weet ik niks van...
Feest, strings, Semih zeikert, Tijn, Monique lam, Janine boos op Semih, E10 die smartlappen zingt, noemt u maar op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een zooitje joh vanavond. Zonder verdere uitleg moet ik dus gewoon 5 topics door gaan lezen.
Wil ik dan nog iets zinnigs zeggen, liggen jullie al op bed.![]()
Iedereen 2 steekwoorden en ik ben weer helemaal bij.![]()
gadverdamme man!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/kotse.wma
quote:
Ik meerdere avonden!!! wel 1000 x terug gekeken...echt lachen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
bijna pissen op het bed dan?Heb een hele avond in een scheur gelegen toen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |