Effe tandenpoetsen en dan is het toch weer okayquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:08 schreef Gert het volgende:
Einde oefening: Monique moet overgeven.
Ik ook. Ik vind die akties geweldigquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef Day het volgende:
Ik weet dat jullie haar niet moeten, maar ik lach me helemaal dood om Janine!![]()
Jeroen zou het zo doenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:09 schreef Fikkert het volgende:
kotsuuuuhhhhh ... nou tijn, held als je nu je bek erop zet![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:11 schreef ThaSandman het volgende:
Kan iemand die geluiden ff cappen
Nee, dan is Saar gelijk weg naar Mon en kan E10 het gelijk shakenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:10 schreef superhero87 het volgende:
E-10 tegen Tijn: Aan niemand vertellen van Monique he! dus ook niet aan Saar![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:12 schreef BorTheWolf het volgende:
Is dit een hoerenfeest of wat ?
Maar wel zonder Egbert want die komt dan de boel weer verzieken met z'n gezeik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Marcia....
Die moet echt meer drank heben door de week
S2quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:14 schreef APK het volgende:
Op welke stream is Marcia te zien![]()
Marcia.![]()
Kwam die niet uit Abbekerk?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:14 schreef APK het volgende:
Op welke stream is Marcia te zien![]()
Marcia.![]()
Zit hij aan haar borsten/blote kont?? Dacht het niet, hij kriebelt haar arm..toch een klein verschil!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 was fout toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
Tijn is geen haar beter....
Hij laat haar toch aardig haar gang gaan. Valt me niets tegen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar wel zonder Egbert want die komt dan de boel weer verzieken met z'n gezeik.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kwam die niet uit Abbekerk?![]()
precies!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Zit hij aan haar borsten/blote kont?? Dacht het niet, hij kriebelt haar arm..toch een klein verschil!
En morgen weer voorbijquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef dracula100 het volgende:
he he BB is eindelijk begonnen
Inderdaad, gewoon een donkere koele kamer en een emmer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me niet echt fijn 2 mensen om me heen te hebben, tijdens het kotsen.
Monique moet ook nog eens huilen.
Nooit dronken geweest??quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Het zijn allemaal kleine kinderen die bewoners... mijn god zeg...
Daar heb ik Janine (de party pooper) en Monique die de weg kwijt is.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef cripplecrow het volgende:
hahaha ik lig echt dubbel hier om die monique
'tis zo moeiluk hierrrr'
janine: 'wat dan?'
'gewoon allessss huuhuhu"
Hhhahahaha
S2 is wel unlockedquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef Shirley het volgende:
Ik zie nog steeds een streamlock op de woonkamer.Ik hoor ze alleen lullen...
E10 wil niet dat Sabrina het wil. Janine wil niet dat de rest haar zo ziet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef ruby het volgende:
Waarom is het zo geheim dat Monique aan het kotsen is? Is toch niet echt een misdaad ofzo?
Als ze niet had moeten kotsen, was hij óók verder gegaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Zit hij aan haar borsten/blote kont?? Dacht het niet, hij kriebelt haar arm..toch een klein verschil!
Ja, ik zat me ook al af te vragen of er taboe op kotsen heerst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:16 schreef ruby het volgende:
Waarom is het zo geheim dat Monique aan het kotsen is? Is toch niet echt een misdaad ofzo?
Precies, dat gemekker van hem is al misselijkmakend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef Fikkert het volgende:
e<10 is niet goed bezig, veroorzaakt gewoon paniek !!!!
Is echt niet uit te leggen. Sommige beelden kun je niet herhalen in tekst.quote:
Ik hoor alleen gelul over lullen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef Shirley het volgende:
Ik zie nog steeds een streamlock op de woonkamer.Ik hoor ze alleen lullen...
Janine bedoelt het wel goed ja, ze wil niet dat iedereen Monique komt storen... E-10 wil gewoon niet dat Sabrina ongerust wordt en later niet meer 'gezellig' is...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
E10 wil niet dat Sabrina het wil. Janine wil niet dat de rest haar zo ziet?
maar dat is niet gebeurd dus dat weten we niet he ,niet is sugereen als het nog niet gebeurd is plsquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ze niet had moeten kotsen, was hij óók verder gegaan.
Nope, dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ze niet had moeten kotsen, was hij óók verder gegaan.
Ze stond al 'in haar blote kut' hoorde ik Rik zeggen. Maar er was gelukkig geen beeld, want daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef Gallacher het volgende:
Marcia gaat zo nog strippen ook.
En als je beseft dat je bijna vreselijk de fout in was gegaan. Haar schuldgevoel is al begonnen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk is 't moeilijk, als je daar je hormonen niet in bedwang kunt houden.
correct!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef Fikkert het volgende:
cola ?????.... dat geef je mensen die te stoned zijn en een lage zuikerspiegel hebben !!!!!!!
Ze lullen voornamelijk tegen zichzelf, spiegelen noemen ze datquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef wolferl het volgende:
Ja wat E10 en Janine nu doen is zo dom.
Als je misselijk bent (kotsen) dan meot in je lekker in bed liggen in donker zonder mensen bij je.
Nu word het erger.
Dat is waar. Dat doen ze met Etienne ook nooit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar dat is niet gebeurd dus dat weten we niet he ,niet is sugereen als het nog niet gebeurd is pls
De halve wereldbevolking is stoned?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef Fikkert het volgende:
cola ?????.... dat geef je mensen die te stoned zijn en een lage zuikerspiegel hebben !!!!!!!
Joh ga weg, ze praten haar terug naar huis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef wolferl het volgende:
Ja wat E10 en Janine nu doen is zo dom.
Als je misselijk bent (kotsen) dan meot in je lekker in bed liggen in donker zonder mensen bij je.
Nu word het erger.
kotsen in de baby kamer...weet ik niks van...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef Kinga het volgende:
He, waar stond ook weer dat filmpje van Roel die bijna ging kotsen in de baby kamer?
dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef n1ek het volgende:
Monique: "ik denk dat ik dood ga"
Wat een zooitje joh vanavond. Zonder verdere uitleg moet ik dus gewoon 5 topics door gaan lezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je beseft dat je bijna vreselijk de fout in was gegaan. Haar schuldgevoel is al begonnen...
Blaadje sla, kots, Blaadje sla, kotsBlaadje sla, kotsBlaadje sla, kotsquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef Peter6000 het volgende:
Janine zegt letterlijk: ik kots mezelf vaak genoeg.
bijna pissen op het bed dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
kotsen in de baby kamer...weet ik niks van...
1 woord HOERENFEEST.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een zooitje joh vanavond. Zonder verdere uitleg moet ik dus gewoon 5 topics door gaan lezen.
Wil ik dan nog iets zinnigs zeggen, liggen jullie al op bed.![]()
Iedereen 2 steekwoorden en ik ben weer helemaal bij.![]()
Ach ja. Ze is gewoon dom bezig. Maar leuk voor onsquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je beseft dat je bijna vreselijk de fout in was gegaan. Haar schuldgevoel is al begonnen...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Feest, strings, Semih zeikert, Tijn, Monique lam, Janine boos op Semih, E10 die smartlappen zingt, noemt u maar op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een zooitje joh vanavond. Zonder verdere uitleg moet ik dus gewoon 5 topics door gaan lezen.
gadverdamme man!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/kotse.wma
quote:
Ik meerdere avonden!!! wel 1000 x terug gekeken...echt lachen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
bijna pissen op het bed dan?Heb een hele avond in een scheur gelegen toen!
Tja, we zitten idd niet voor de kat z'n geslachtsdelen te kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja. Ze is gewoon dom bezig. Maar leuk voor ons![]()
Er is uiteindelijk niets gebeurd. Maar dat lag niet aan haar. En dat beseft ze zich nu.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach ja. Ze is gewoon dom bezig. Maar leuk voor ons![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/kotse.wma
Kotscoachquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:26 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne: niet voor mij, niet voor wie dan ook, ff 2 slokjes water drinken.![]()
Hij is echt een soort kotscoach![]()
Wat boeit dat nou, joh? Ze probeert gewoon te helpen. Wel op de Janine-manier, maar ze bedoelt het goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Janine gooit het cliche der cliche's er even uit: "Schat, je bent niet de eerste en ook niet de laatste"
Maar is er echt niets gebeurd? Want het gezicht dat ze trok in bad, kwam me op de een of andere manier toch wel bekend voorquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is uiteindelijk niets gebeurd. Maar dat lag niet aan haar. En dat beseft ze zich nu.
Ze voelt zich gewoon kut om hoe ze nu is.. Met dat kotsen enzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
Mon heeft spijt van haar Tijn gedoe vanavond, denk ik![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
JANINEHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOUD JE BEK!!!!!
Ik zou op slag weer nuchter zijn denk ik. Maar Monique helpt het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, joh? Ze probeert gewoon te helpen. Wel op de Janine-manier, maar ze bedoelt het goed.
Cherry Coke, cola.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef ThaSandman het volgende:
Janine heeft blauw gezien van de coke
Ze was gewoon aan het genieten van het warme water.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is er echt niets gebeurd? Want het gezicht dat ze trok in bad, kwam me op de een of andere manier toch wel bekend voor
Ze hebben hun tong ook niet in elkaars strot geduwd, maar ze hebben elkaar wel een kus gegeven op de bek....quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is er echt niets gebeurd? Want het gezicht dat ze trok in bad, kwam me op de een of andere manier toch wel bekend voor
Dank je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Feest, strings, Semih zeikert, Tijn, Monique lam, Janine boos op Semih, E10 die smartlappen zingt, noemt u maar op.
gewoon lekker nar bed gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou op slag weer nuchter zijn denk ik. Maar Monique helpt het niet.
Drank en muziek....quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo, volgens mij is het belangrijk dat ze even terug naar aarde gepraat wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef Gallacher het volgende:
Sjaan,hou je bek. Wat interesseerd Monique die lulverhalen nou..
Dat dat niet als cynisme werd opgepikt is nog wel het meest lachwekkende.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef wolferl het volgende:
Nu geeft iedereen Tijn de schuld, ook hier op forum. Er is niks gebeurd, Mo heeft een glaasje teveel op.
Daarom dus, dat hele coke verhaal slaat niet op Mon, ze heeft spijt van dat Tijn gedoe en is bang dat Rob het pand binnen komt vallenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je voor de eerste keer kijktquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Achgerm, laat dat meisje toch gaan slapen.........
Ach nee, ze vindt het genant dat ze zit te kotsen (dat zei ze zelf overigens, niet mijn interpretatie). That's it. Er wordt hier vaak meer van situaties gemaakt dan ze zijn. Het lijkt soms wel de privé hier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
Mon heeft spijt van haar Tijn gedoe vanavond, denk ik![]()
Dat is ook niet de definitie van lekker tongen zoals jij het beschrijftquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben hun tong ook niet in elkaars strot geduwd, maar ze hebben elkaar wel een kus gegeven op de bek....
Hij heeft even bij haar op bed gezeten toen ze lag te slapen. En hij begon met z'n hand over haar rug te wrijven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank je.
Ben in ieder geval blij dat ik de smartlappen heb gemist.
Wat heeft Tijn nu exact bij Mo gedaan??![]()
En daar heb je E10 en Janine voor nodig.... Arme Monique, die wordt zo wakker op Venus...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo, volgens mij is het belangrijk dat ze even terug naar aarde gepraat wordt.
Met lekker veel manitol aan haar postuur te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:28 schreef APK het volgende:
Janine heeft coke gesnoven tot ze blauw zag! [afbeelding]
Suriname is geen eiland.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef dracula100 het volgende:
JANNINNE plaese rot op naar je eiland
Ik word er helemaal beroerd van. Monique kotste ook nauwelijks, maar toen Janine met die verhalen begon, kwam het er wel opeens uit. Ik zeg dat het niet alleen aan de drank lagquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef Gert het volgende:
Janine is deze situatie weer aan het omturnen tot een grote "ik heb het leven onder controle en ik kan jou wat leren" Janine-show.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je voor de eerste keer kijkt![]()
![]()
ja zag er bijna geil uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:32 schreef LennyKravitz het volgende:
saar krijg bisexuele trekjes bij marcia!
WHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er helemaal beroerd van. Monique kotste ook nauwelijks, maar toen Janine met die verhalen begon, kwam het er wel opeens uit. Ik zeg dat het niet alleen aan de drank lag
Het doorsnee kijkers volk trapt hier volledig inquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
ene kant wel positief, deze mental-talk van Janine. Want ze maakt zich zo belachelijk, dat nog geen kuiken in het ei op haar gaat stemmen.
Volgens mij ook niet, maar weet je al waar je zwembroek isquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Je moest piesen, maar kon de wc niet meer vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Kwakzalverij is het!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:32 schreef funkie-indo het volgende:
Wat is dat nu? De zwarte moraalridderfeeks met die kampintrigant, zijn opeeens gekwalificeerde therapeuten!
Vergeet Semih niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:33 schreef superhero87 het volgende:
Marlies is de enige die niet is aangeschoten, beetje jammer...
Joh, ze zit niet in een drugstrip, ze heeft te veel gezopen. Ze moet ff lekker over d'r nek en dan haar nest in. Dat gelul. Jezus, je zult Sjaan en Etienne maar naast je kots-emmer hebben staan. Ik benijd Monique niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo, volgens mij is het belangrijk dat ze even terug naar aarde gepraat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |