Verkapte "kijk, ik heb er ook een mee naar huis gescoord"-postquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:32 schreef Nosh het volgende:
http://picserv.pixio.nl/~(...)PEG/1159585443//x050
Ja hoi, Ch. en ik willen nu wel eens weten wie die jongen rechts was. Het houdt ons wakker..
ooo respect, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:54 schreef MoChe het volgende:
je vergeet de spontane orgies en bukkakes
Nogal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Verkapte "kijk, ik heb er ook een mee naar huis gescoord"-post.
Pussy.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:18 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee.
Hoofdpijn. Brak. Yvonne is lief. Er waren allemaal Fok!stelletjes
.
NanKing, Bio
, Chowi
. Jullie allemaal!
Sorry aan degenen die ik vannacht heb gebeld![]()
Kan ik die vinden in het : ONZ-MEET De Tietenfoto's ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb alleen lopen blowen
Nee, echt.
Was vlak voordat er een boel mensen weggingen, remlof heeft nog tietfotos van fraubitch en moemoe gemaakt toen ook
Ok, bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 30 september 2006 07:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Het was gezellig.. Ik ben sinds kwart voor 8 thuis.
.
Xbox_Master ofzo heeft nog gekotst nadat hij 2 mkeer uit tivolli was gezet(eerste keer waarschuwing gehad dat hij niet meer mocht drinken en het tochw eer deed, 2e keer had hij opnieuw een kaartje gekocht omw eer binnen te komen.. Oja, en remlof was echt lam na tivoli kwam hem nog tegen op utrecht centraal en X_M ook, die lag daar te slapen op een bankje.
. Met kots op z'n broek.
!
En wat sta ik slecht op die foto van david..
Dat is Snow-doggg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:32 schreef Nosh het volgende:
Ja hoi, Ch. en ik willen nu wel eens weten wie die jongen rechts was. Het houdt ons wakker..
Ik ben in de trein heel ziek geworden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef longinus het volgende:
Hoi Ratel, al een beetje bijgekomen van de Pizza![]()
En PDL is een lekker wijf![]()
en Yvonne is aardig, nog bedankt voor het biertje [afbeelding]
En de andere fokkers, geweldig ik voelde me bijna thuis![]()
Volgende meet 30 oktober, met een beetje uitstel wordt het wel mei![]()
Dat is Snowdog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:32 schreef Nosh het volgende:
ook erg vette bordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben in de trein heel ziek geworden.Twee keer naar t toillet moeten rennen om over te geven. En thuis ook.
![]()
Dat doen we dus niet nog een keer eten bij die pizzeria.
Ter herinnering:
[afbeelding]
De (te vette) pizza's![]()
Is dat die pizzeria op de Oude Gracht??quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben in de trein heel ziek geworden.Twee keer naar t toillet moeten rennen om over te geven. En thuis ook.
![]()
Dat doen we dus niet nog een keer eten bij die pizzeria.
Ter herinnering:
[afbeelding]
De (te vette) pizza's![]()
Er was al voorgesteld om een shoarma te halen, maar die schijnen 10 euro extra te kosten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Och, de mac was ook niet om te vreten. Maar daarvan wéét je het tenminste van tevoren.
en ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is dat die pizzeria op de Oude Gracht??
Daar hadden wij het gisteren nog over! Miss_Hobje heeft daar hele slechte ervaringen en ChrisJX en ik ook. Echt een baggertent
quote:Op zaterdag 30 september 2006 07:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Het was gezellig.. Ik ben sinds kwart voor 8 thuis.
.
Xbox_Master ofzo heeft nog gekotst nadat hij 2 mkeer uit tivolli was gezet(eerste keer waarschuwing gehad dat hij niet meer mocht drinken en het tochw eer deed, 2e keer had hij opnieuw een kaartje gekocht omw eer binnen te komen.. Oja, en remlof was echt lam na tivoli kwam hem nog tegen op utrecht centraal en X_M ook, die lag daar te slapen op een bankje.
. Met kots op z'n broek.
!
Oh ja shit, zijn we dat hele bushokje vergeten!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:28 schreef peleetje het volgende:
nou ben net uit bed komen rollen.
Was erg gezellig mensen.
Geef toe.Voor de mensen die gisteren nog in een schoolkantine hebben gezeten was het best een vooruitgang.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:mogguh, het was wel gezellig ja. Al vond ik die hele Tivoli geen schim van de Stairway. Als ze nou eens meer zouden afwisselen, maar hooguit 3 echte nummers gehoord
.
Oh well, verder heb ik me prima vermaakt hoor.
Jaja, dat ben ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:32 schreef Nosh het volgende:
paultjuhhh.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:27 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Wie kijkt daar zo benauwd?
(Persoontje die beetgenomen word)
Ik was hartstikke nuchter, ik deed alleen alsofquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:44 schreef RealZeus het volgende:
En het erge is,ik kan niet op drank gooien.In tegenstelling tot XBM en Quarra.
Ja, dat idee had ik ook jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef toe.Voor de mensen die gisteren nog in een schoolkantine hebben gezeten was het best een vooruitgang.![]()
Ik had het idee dat ik in een kinderdisco stond.
En je vergeet mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook ja.
Ach, het idee was wel leuk, maar iets meer variatie in muziek was leuk geweest.
Al met al was het een gezellige dag al heb ik relatief weinig mensen gesproken, stond vrijwel de hele tijd in Stairway met jou en liiszle te praten.
Mwah, nee. We waren erg moe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:51 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Jaja, dat ben ik![]()
Ik heb jullie toch niet te lang wakker gehouden he?![]()
"Moe"... ahuhquote:
Moe?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:ik kom wél volgende keer ! ruim aangegeven van te voren dan kan ik vrij nemen van werk
!! natuurlijk wil ieereen mij er ook bij hebben want ik ben echt heul lief
Whzquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moe?
Gast ik was zo klaarwakker dat ik nieteens kon slapen in de trein!
Oh enne, die dj in Tivoli, was dat nou écht een vrijwilliger of deed hij alsof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |