Wie onder professoren en gouverneuren verkeert, wil natuurlijk niet onder SANCTAsimplicissimus verkeren.quote:
Reken maar van Yess!quote:
Dank Uquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:13 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Oja!
Je zei U tegen mij.
Ik vond je eik wel aar.....................................
Maar ik ga natuurlijk niet hier een lofzang op Moemoe afsteken.
Overigens voelde ik me welkom in jehuis.
Dank.
quote:
omdat je op dr geyltquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom klikte ik op de link uit moche's sig?
Was jij er ook?quote:
Die heeft ze al lang terug johquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Erg sneu van d'r portemonnee btw...
Mwoach, jij bent ook niet de minstequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wie onder professoren en gouverneuren verkeert, wil natuurlijk niet onder SANCTAsimplicissimus verkeren.
omg wat een geluk heeft zequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die heeft ze al lang terug joh.
DIe zat gewoon in dr broekzak. Ze is mijn portomonee ook nog kwijtgeraakt, maar is later weer gevonden door stofje
.
Ow, wat een vrouwquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die heeft ze al lang terug joh.
DIe zat gewoon in dr broekzak. Ze is mijn portomonee ook nog kwijtgeraakt, maar is later weer gevonden door stofje
.
Ik heb hem geradenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee ik was er onder een kloon![]()
Of was het nou, jijwilookwatzeggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem geraden![]()
(wiljijookwatzeggen)
Of .. ikhebnietstezeggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem geraden![]()
(wiljijookwatzeggen)
Ik vraag me alleen of HOE ze mijn portomee kwijt is geraaktquote:
Ik zit er heel hard over na te denken om door te gaan onder een andere usernamequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem geraden![]()
(wiljijookwatzeggen)
oldbie account kopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zit er heel hard over na te denken om door te gaan onder een andere username![]()
Ik lag rond half 6 bijna in de grachtquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef Jimbo het volgende:
zijn dr nog mensen die zo lazarus waren dat ze nu in de gracht liggen ?
Deze is tofquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zit er heel hard over na te denken om door te gaan onder een andere username![]()
Er zijn wel meer dingen bij vrouwen waarvan ik me af vraag hoe ze het doenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen of HOE ze mijn portomee kwijt is geraakt.
Ze ging naar 't toilet en een rose halen, onderweg kwam ze missbliss tegen heeft er een half uur mee staan lullen zonder rose te halen en naar 't toilet te gaan, en ineens was mijn portomee bij stofje beland.
Of het ligt aan mij kan ook natuurlijk.
Lieve Yvonne!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, jij bent ook niet de minste
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:27 schreef Sebasser het volgende:
Maar dat ene meisje in de trein eh~`~ ~~~:! !:1 !: ~:~~~
1!1!!!
Ze zit nu naast me ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze zit nu naast je?
Maarja, ik ben pitten![]()
Wat heb jij gesnoven?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Sebasser het volgende:
Waar is die ene foto
waar guitarist.nl dacht ik loopt te tongen met die ene andere gozert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |