* Remco2002 pluist opa's topics na...quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:52 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Overigens wil ik nog wat recht zetten!
Ik heb Yvonne NOOIT een heroínehoer genoemd!
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:52 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Je weet zeker dat het van slapen komt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef the_witch het volgende:
Ik ga slapen!!
Ik wil morgen nog meer fotos zien hoorPOST MAAR
Truste meid!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef the_witch het volgende:
Ik ga slapen!!
Je bent alleen naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef the_witch het volgende:
Ik ga slapen!!
Tuuk wel, de waarheid mag gezegd wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:52 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Meppel, laatste trein enzooquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk wel, de waarheid mag gezegd worden
Wat doen jullie al thuis?
Ik dacht dat jij alleen van de cocaine was, Von.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
De laatste trein jeweetquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En echt luisteren kun je ook al niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn glas was heel vaak leeg!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:01 schreef Furious het volgende:
Drinkt Dribbel_ nou water of is z'n glas leeg?![]()
Maassluis Westside, laatste trein jeweetquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef moemoe het volgende:
En Yvonne is tof.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:03 schreef moemoe het volgende:
En Yvonne is tof.
Omdat je dacht dat je Iteejer als Eetjer uitsprak, en omdat je niet wist dat hij met Yvonne getrouwt isquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Yvonne was als een ware Fok.nl pr dame aan het werk.
Vriendelijk lachen, handen schudden en met iedereen op de foto!![]()
Maar waarom ze mij nou moest uitlachen...![]()
Ja hoi, was die speciaal voor mij?quote:[b]Op zaterdag 30 september 2006 02:05 knip in heldendaad.
En JIJ bent een Bitch!quote:
Oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat je Iteejer als Eetjer uitsprak, en omdat je niet wist dat hij met Yvonne getrouwt is![]()
wtf is ITjer met yvonne getrouwd ? NO WAY DUDE ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat je Iteejer als Eetjer uitsprak, en omdat je niet wist dat hij met Yvonne getrouwt is![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf is ITjer met yvonne getrouwd ? NO WAY DUDE ?
Omdat ik U zei?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En JIJ bent een Bitch!
En dat vind ik nou weer tof!
![]()
Euh ja, VRESELIJK! VRE-SE-LIJK!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:05 schreef Scorp[AM] het volgende:
Hier dan mijn verhaal:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de laatste dag besloten we de gletsjer op te gaan, eigenlijk was ons afgeraden om te gaan boarden die dag, wegens sneeuwstormen etc (zei onze snowboard leraar de dag ervoor)
maar ons testosteron was ons de baas.. en we gingen omhoog ... richting de witte hel..
we stapten uit de skilift en de "metro" die ons erheen bracht .. en we wisten niet precies wat we moesten verwachten..
Het was 1 witte waas voor ons ogen.. alles was wit..
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
(beetje de scene uit de matrix als neo zegt van "we need weapons" 1 witte ruimte waar die kasten in schuiven (maar dan zonder de kasten)
We probeerden toch af te dalen zonder besef voor snelheid en waar we heengingen ...
op een gegeven moment ging ik even zitten .. ik dacht dat ik praktisch stilstond .. maar ik schoof echt 6 meter door ofzo op mijn kont door de sneeuw.. kennelijk ging ik toch vrij rap
de gure wind blies de sneeuw maar in onze gezichten .. als er een hel is .. op aarde
dan is dat het..
Op een gegeven moment zie ik een vage schim voor me .. en ik rem net op tijd af.. dat was mijn maat Larss0n .. die met zijn armen over zijn hoofd zic hbeschermde tegen de sneeuwval en de wind..
but we survived.. na een lange tocht kwamen we eindelijk beneden aan
Rudi, Larss0n and the Guzzman
wat een helden
[afbeelding]
Wanneer gaan we nou neuken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:01 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En echt luisteren kun je ook al niet.
Citeer me maar!
Ik heb je nooit heroïnehoer genoemd.
BITCH!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:06 schreef Jimbo het volgende:
en moet moemoeen de rest ect
BIERRRRR
Je weet al heul lang dat ik je lief vindquote:
*fapfapfap*quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:11 schreef moemoe het volgende:
Je weet al heul lang dat ik je lief vind.
je hoedjequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Euh ja, VRESELIJK! VRE-SE-LIJK!!!
Dat je het overleeft hebt is een wonder te noemen
Sure.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:11 schreef Jimbo het volgende:
moemoe , wil je knuffelen op de volgende meet
Oja!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wel een beetje kut mijn username...
"Hoi en hoe heet jij op Fok!?"
"ikwilookwatzeggen"
"Ja.."![]()
![]()
ze willen je nietquote:
*zingt* je hoedje je hoedje, ik laat erin een poepjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |