Wat jammer man!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hey![]()
Die foto's die ik met mijn telefoon heb gemaakt zijn het posten niet waard![]()
Het was inderdaad super gezellig!![]()
_mimicquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef NanKing het volgende:
[afbeelding]
Dat daar achter is mimic_ ofzo als ik me niet vergis.
Neehee je was met Harold aan het zoenen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef the_witch het volgende:
[..]
Wat jammer man!!!!
Ik heb niet zo veel fotos, omdat ik was het hele tijd fotos aan het maken met de camera van remlof!
Was er dan zelf bij geweestquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het nog tot sex gekomen?
5 minuten aan 1 stuk schat ik zoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Neehee je was met Harold aan het zoenen!![]()
SHHTTT!! niet hard op zeggen. Strax hoor iemand.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Neehee je was met Harold aan het zoenen!![]()
Fraubitchquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:30 schreef the_witch het volgende:
Oeps
Ben deze vergeten
De Goddelijke Fraubitch
[afbeelding]
Dat had je gedacht!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef purplerose het volgende:
Gelukkig zijn er weinig vuige foto's van mij
Oh, maar die komen vást nog welquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef purplerose het volgende:
Gelukkig zijn er weinig vuige foto's van mij
Seggik!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:42 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Oh, maar die komen vást nog wel
Comme d'habitude!quote:
Ik had al gedag gezegdquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb opa nog wel gezien toen ie weg ging
Oja!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb opa nog wel gezien toen ie weg ging
Nouja ze wilde even van de meet weg dus mocht ze mee die anderen naar t CS brengenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Oja!
Toen je dat meisje uit Almelo begeleide!
Uit Almelo = ook alweer?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Oja!
Toen je dat meisje uit Almelo begeleide!
help tog nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef Remco2002 het volgende:
^
^
^
Oh, en dat pak trek ik ook maar eens een keer aan...
Toen voelde jij je zeker wel erg groot!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja ze wilde even van de meet weg dus mocht ze mee die anderen naar t CS brengen
Hihi ik heb nix vuigs gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:42 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat had je gedacht!![]()
Als alle Fok!kers uitgerukt zijn komen ze vast wel online.
ik voelde me helemaal niet groot want uij hoefde haar ook niet te begeleiden, ze liep gewoon gezellig meequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Toen voelde jij je zeker wel erg groot!
Een nog donkerhariger en nog kleiner opdondertje begeleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |