Goed idee Sun, misschien helpt het ook iemand na te laten tellen als ik niet onder de ibuprofen zit. Mijn excuses! Ik beloof de volgende keer beter te kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
Ann, ik weet niet hoe je telt, maar bij mij klopt t ook niet, je hebt 1 punt teveel geteld. Volgende keer even Phoenix ook laten tellen en dan even vergelijken voor publicatie?
Niet dat het mij wat uitmaakt omdat ik al eerste staquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed idee Sun, misschien helpt het ook iemand na te laten tellen als ik niet onder de ibuprofen zit. Mijn excuses! Ik beloof de volgende keer beter te kijken![]()
Gelukkig kost het geen mensen levensquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Goed idee Sun, misschien helpt het ook iemand na te laten tellen als ik niet onder de ibuprofen zit. Mijn excuses! Ik beloof de volgende keer beter te kijken![]()
Daar zou het wel eens kunnen zitten jah. Ik lees van boven naar beneden en kijk niet na of mensen hun punten omdraaien...maar dat van blomst was zeker weten mijn fout!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef kzieniks het volgende:
[..]
Niet dat het mij wat uitmaakt omdat ik al eerste sta![]()
maar ik kom bij mezelf op 83 punten uit
Maar dat komt denk ik omdat kwiebuske zijn punten van 1-5 had i.p.v 5-1
maar, never mind... ik ben nog steeds heel blij![]()
![]()
Vul het effe in op een Excelsheet en laat Excel het voor je berekenen. Veel simpeler.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Daar zou het wel eens kunnen zitten jah. Ik lees van boven naar beneden en kijk niet na of mensen hun punten omdraaien...maar dat van blomst was zeker weten mijn fout!![]()
mea culpa mea culpaquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef kzieniks het volgende:
Niet dat het mij wat uitmaakt omdat ik al eerste sta![]()
maar ik kom bij mezelf op 83 punten uit
Maar dat komt denk ik omdat kwiebuske zijn punten van 1-5 had i.p.v 5-1
Geen probleemquote:
dank je!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef kwiebuske het volgende:
maar winnaars
proficiat
en succes met het verzinnen van leuke onderwerpen
Heb ik gedaan. Ik reken niet, maar voer in. OKay, uitleg dan maar. Normaal hou ik elke dag (of om de paar uur) ff bij wat de stemmen zijn en die voer ik in. Nu heb ik door stress en omstandigheden geen tijd gehad en de hele rits net in 1 keer ingevoerd. En als dat veel is, kan je fouten maken. Dat is nu gebeurd bij in ieder geval blomst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vul het effe in op een Excelsheet en laat Excel het voor je berekenen. Veel simpeler.
Niet te lastig he, maar je hebt nog ffquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:36 schreef kzieniks het volgende:
[..]
dank je!
dat kan nog wel eens lastig worden![]()
Dat kan iedereen gebeurenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ik reken niet, maar voer in. OKay, uitleg dan maar. Normaal hou ik elke dag (of om de paar uur) ff bij wat de stemmen zijn en die voer ik in. Nu heb ik door stress en omstandigheden geen tijd gehad en de hele rits net in 1 keer ingevoerd. En als dat veel is, kan je fouten maken. Dat is nu gebeurd bij in ieder geval blomst.
Volgens mijn Excel-lijst komt Ynske idd op de 4de plek, maar dan wel met 59 punten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:06 schreef blomst het volgende:
Ynske komt ook niet op 61punten, maar 54![]()
Shit happens. Maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ik reken niet, maar voer in. OKay, uitleg dan maar. Normaal hou ik elke dag (of om de paar uur) ff bij wat de stemmen zijn en die voer ik in. Nu heb ik door stress en omstandigheden geen tijd gehad en de hele rits net in 1 keer ingevoerd. En als dat veel is, kan je fouten maken. Dat is nu gebeurd bij in ieder geval blomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |