Check de stekelings !quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:08 schreef razzberry het volgende:
Weinig verschil maikuuul.
je kunt hem zo ook al uitlachen hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou 't helemaal kaal doen als ik jou was Maikuuutlul.
Ik wil 'm kaal hebben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
je kunt hem zo ook al uitlachen hoor![]()
Hoe heb jij je haars dan ?quote:
Nee gek, dat vind ik maar niksquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Doe mij eens na.
Op dit moment milimeter. Heerlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe heb jij je haars dan ?
Geef toe
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef sjippen het volgende:
Doe die gel eruit man, dat was cool 5 jaar geleden! Nu is het pauper of mooiboy!
Ikzelf doe eerst een klien plukje gel in m'n haar, laat het drogen en daarna zet ik het wat warrig omhoog (surferstyle)
Hier wel hoor beste kerelquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:33 schreef Niwa het volgende:
De plaatjes doen het niet, jong vuilak!
De hele dag op Fok! zitten en werken in de pwnag1000quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef samjustme het volgende:
Je hebt wel een mooie vriendin. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
ben jij in het echt ook zo?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk hoe ze vandaag zitten gek.
Ze hebben ook gezien hoe ik de groentens heb gepwnd in de loller1000!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik zet altijd poppen met een pruik voor de cam en maak dan een fotoquote:
had je nou ja gezegd had ik je gehaat... Nu ben ik gewoon teleurgesteldquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, ik zet altijd poppen met een pruik voor de cam en maak dan een foto
www.mailorderbride.comquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef samjustme het volgende:
Je hebt wel een mooie vriendin. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Jah, surfers zijn in enzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef sjippen het volgende:
Doe die gel eruit man, dat was cool 5 jaar geleden! Nu is het pauper of mooiboy!
Ikzelf doe eerst een klien plukje gel in m'n haar, laat het drogen en daarna zet ik het wat warrig omhoog (surferstyle)
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:44 schreef sjippen het volgende:
Heei, een bijna-meisje-surfdude.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet Maikuuul zijn haar zo doen?![]()
Lang haar is inquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heei, een bijna-meisje-surfdude.
Misschien moet je toch maar dit voorbeeld volgen,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |