abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42257448
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:42 schreef worldpimber het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Ook een manier om snel een 180er te willen/moeten

ps. dat is kut...
Blik > koekblik

Paupers, ik ga wel stanna met m'n homies hier ofzo
pi_42257455
pi_42257465
pi_42257473
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:09:47 #155
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_42257607
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook een manier om snel een 180er te willen/moeten

ps. dat is kut...
Er staat met het blik.
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:57 schreef hicham het volgende:
Kut van OPM.

Ik ben ook flink later..........

Het zat even tegen met olie bijvullen, toen alles gemonteerd was moest ik nog een liter gaan halen, en daarvoor had een andere zaak al niet de carterpakking die ik wilde, dus die moest ik ook al een blokkie voor om. Heb een half uur minder gesport.
Net wel direct mijn ketting ingespoten, want die zag gewoon roestbruin.

Regen@Zandvoort, en een buiten overnachting maandag in Den Haag.

Ik heb niet het nummer van Makster, het telefoonboek van mijn oude gsm is corrupt.

Eerst maar even douchen en lunchen. Zweet nog als een aap. i
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:12:27 #156
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_42257643
Ik ben SMS'baar op het volgende nummer: iemand gebeld, maar niet ingesproken.

[ Bericht 64% gewijzigd door Worldbeater op 30-09-2006 14:35:27 ]
pi_42258564
* kratjuh is uurtje bezig geweest met een CV fabriceren ..

Het ziet er bijzonder puik uit, al zeg ik het zelf ..

Kreeg gister een carrière-oppertunity ter ore ...

[/Yup]
pi_42258661
Ik ben er morgen niet bij.

Moet nog een sluitinkje opsporen in m'n kabelboom

Als je nog zooi zoekt
pi_42258782
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik ben ook flink later..........
Je bent toch niet nog gegaan heH? Ik had het al opgegeven namelijk
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:17:25 #160
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_42259374
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
Je bent toch niet nog gegaan heH? Ik had het al opgegeven namelijk
Ik wist nog niet eens precies waar het was. Makster gaat tanden rapen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even op het strand kijken. waar is de tijd gebleven dat het nog 14.00 was.
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:17:49 #161
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_42259379
i weer terug
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:03:33 #162
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_42260288
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben SMS'baar op het volgende nummer: iemand gebeld, maar niet ingesproken.

Ik stond daar om 14:10 uur Behalve een hoerencaravan niet veel te zien. Ben weer terug gegaan want moest om 15:30 weer thuis zijn.

Goed georganiseerde meet

Alleen peppo en Hies zijn dan daarheen Correct me if im wrong maar das niet veel
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:05:28 #163
17596 Makster
pi_42260328
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef Makster het volgende:

Alleen peppo en Hies zijn dan daarheen Correct me if im wrong maar das niet veel
Nee dus

Uhhmmm ja, of niet tan
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:05:52 #164
17596 Makster
pi_42260336
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Gawaine het volgende:
Ik ben er morgen niet bij.

Moet nog een sluitinkje opsporen in m'n kabelboom

Als je nog zooi zoekt
Doe mij die landrover maar Of is die nie van jou
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:07:55 #165
17596 Makster
pi_42260377
Ook leuk, motorsleutel kwijt.

Ding staat al in de schuur maar wil nog ff stuurslot er op doen. Beter vind ik die sleutel, ook wel makkelijk namelijk als ik de volgende keer wil gaan rijden
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:09:26 #166
17596 Makster
pi_42260403
Hee 4 op een rij
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:09:54 #167
17596 Makster
pi_42260415
Tering nu alweer 5
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:11:09 #168
17596 Makster
pi_42260441
Shhhhhhhit nigga 6
pi_42260507
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik stond daar om 14:10 uur Behalve een hoerencaravan niet veel te zien. Ben weer terug gegaan want moest om 15:30 weer thuis zijn.

Goed georganiseerde meet

Gaat heen pauper
Er staat duidelijk in de OP hoe en wat. Dat jij nou niets meer van je laat horen...
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:15:46 #170
17596 Makster
pi_42260548
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef hicham het volgende:

[..]

Gaat heen pauper
Er staat duidelijk in de OP hoe en wat. Dat jij dan vervolgens niets meer van je laat horen...
Sterf kutmongool, ik zet fok aan zij het woord Meet en schrik dat ik van niks weet. In pure opwinding spring ik op de motor. Ken ik eraan doen dat ik een uur te vroeg ben
pi_42260595
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef Makster het volgende:

[..]

Sterf kutmongool, ik zet fok aan zij het woord Meet en schrik dat ik van niks weet. In pure opwinding spring ik op de motor. Ken ik eraan doen dat ik een uur te vroeg ben
Doe wat aan je korte termijn geheugen dan, je zei zelf ook al 15:00
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:42 schreef Makster het volgende:

[..]

Ja maar zijn er nog meer dan Niet dat ik daar straks alleen sta

En 15:00 uur, das over 2 uur Dan heb ik nog tijd zat toch....
Nou bek dicht en oph0ere, ik ga de vissen voeren en TV kijken
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:50:33 #172
17596 Makster
pi_42261332
kenker ben nog steeds die sleutel kwijt. en heb echt overal gezocht. Hmm dit is echt niet tof
pi_42261891
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef Makster het volgende:
kenker ben nog steeds die sleutel kwijt. en heb echt overal gezocht. Hmm dit is echt niet tof
Naast de koffiezetter ? op de koelkast ? IN de koelkast ? in de magnetron ? op de afzuigkap ?

in je motor ? in je buddyzitslot ? in je oor ? in je kontzak ? op het scheithuis ?
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:38:10 #174
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_42262399
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
Naast de koffiezetter ? op de koelkast ? IN de koelkast ? in de magnetron ? op de afzuigkap ?

in je motor ? in je buddyzitslot ? in je oor ? in je kontzak ? op het scheithuis ?

Het kan nooit ver zijn. En ik denk altijd van, die vind ik morgen wel. De motor staat toch binnen het hek.
Al vind ik voor dit soort gevallen een vrouw in huis wel handig.

Mijn vriendin werd trouwens versierd door John de Wolf. Die is toch al getrouwd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als we in Nieuwegein gaan meeten doen wij toch even hier verzamelen?
Anyway, ik ga eens wat mobiele nummers mailen, stuur die van jou ff terug dan.
pi_42262868
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:57 schreef hicham het volgende:

Ben echt een wheelieschijter geworden joh, kenkerartikel 5. Heeft toch geholpen die aanhouding, broekepoeber
pi_42262903
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ben echt een wheelieschijter geworden joh, kenkerartikel 5. Heeft toch geholpen die aanhouding, broekepoeber
watje
pi_42262997
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Gawaine het volgende:
watje
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:19:36 #178
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_42263335
sfeer
Pax & Pry Free download
pi_42263746
Pret!
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:51:53 #180
17596 Makster
pi_42264021
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Uhmmm alles gesjekt

Nog steeds geen sleutel. Doro de poort gelopen en daar ligt hij ook niet. Niet in de schuur, niet in de kamer / koelkast / oven / straat / jaszak / doos onder de jaszak / badkamer / bank / stoel / doos met koek / bestekla / glaskastje enz enz

Ding is echt nergens te vinden
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het kan nooit ver zijn. En ik denk altijd van, die vind ik morgen wel. De motor staat toch binnen het hek.
Al vind ik voor dit soort gevallen een vrouw in huis wel handig.

Mijn vriendin werd trouwens versierd door John de Wolf. Die is toch al getrouwd.
SPOILER
En als we in Nieuwegein gaan meeten doen wij toch even hier verzamelen?
Anyway, ik ga eens wat mobiele nummers mailen, stuur die van jou ff terug dan.
Vrouw is nu handig ja, is nu werken. Normaal zou ik denken "Blijf nog maar ff weg joh spook" maar nu is dagt helaas anders

Ik mail je wel ff terug, misschien wel makkelijk ja
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:56:51 #181
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42264137
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:49 schreef bvvt het volgende:

[..]

ziet er goed uit op map24.
Best lachen, al lag er vandaag nogal wat mest her en der.

Wordt er morgen nog gereden eigenlijk?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_42264139
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Uhmmm alles gesjekt

Nog steeds geen sleutel. Doro de poort gelopen en daar ligt hij ook niet. Niet in de schuur, niet in de kamer / koelkast / oven / straat / jaszak / doos onder de jaszak / badkamer / bank / stoel / doos met koek / bestekla / glaskastje enz enz
Niet per ongeluk onder je zadel gepleurd en toen het zadel er weer opgedaan? Laatst ook gedaan toen ik op school stond, gelukkig is het een pauperbevestiging dus ik trok het zadel gewoon ff krom aan de achterkant om alsnog in mijn buddybak te kunnen graaien
quote:
Vrouw is nu handig ja, is nu werken. Normaal zou ik denken "Blijf nog maar ff weg joh spook" maar nu is dagt helaas anders
pi_42264263
wat een kenkerkenkerdag

--> eerst met blik lekke band:( had het niet door dus te lang doorgereden, mag een nieuwe op maar omdat ik een setje lichtmetalo's heb liggen ga ik der geen band meer om deze stalen leggen..maw setje 4 nwe banden kopen volgende week

--> dan denk ik, toch nog ff snel naar garage om die striping eraf te jossen en wat onderhoud te plegen..gaat er een liter koelvloeistof in en nog niet gevuld fles halen dus..maarrr omdat die mecholen Xtreem rechts zonodig moesten actie voeren stond ik in de binnenstad in de file

--> onderhoud gepleegd, inmiddels veeeeeel later dan gepland..rijden, nu ok, rijden..tank bijna leeg, heb em op reserve dus no problemo..dacht ik tank leeg, helemaal leeg dus..hebben we ws de slangen omgewisseld ofzo

en dit gebeurd net een km voor een viaduct, waarna nog een km of wat verder een tankstation is (voor de bekenden: tussen Elst en Ressen)

--> kenkerkenkerzooi met die lompert de brug op sokken waren doorweekt toen ik ze net uitdeed bovenaan denk ik ga een beetje rollen dus ik spring erop..motoriek was niks meer na die bult dus tik ik natuurlijk me pookje aan en bats, fighter op de grond gelukkig had ik me helm rechts aan het steuntje hangen dus die ving de klap op dat boeit niet met die helm, mijn dempers zijn onbeschadigd gebleven..

en nu eten, heb bikkelhongerrr
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:14:02 #184
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_42264497
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een kenkerkenkerdag

--> eerst met blik lekke band:( had het niet door dus te lang doorgereden, mag een nieuwe op maar omdat ik een setje lichtmetalo's heb liggen ga ik der geen band meer om deze stalen leggen..maw setje 4 nwe banden kopen volgende week

--> dan denk ik, toch nog ff snel naar garage om die striping eraf te jossen en wat onderhoud te plegen..gaat er een liter koelvloeistof in en nog niet gevuld fles halen dus..maarrr omdat die mecholen Xtreem rechts zonodig moesten actie voeren stond ik in de binnenstad in de file

--> onderhoud gepleegd, inmiddels veeeeeel later dan gepland..rijden, nu ok, rijden..tank bijna leeg, heb em op reserve dus no problemo..dacht ik tank leeg, helemaal leeg dus..hebben we ws de slangen omgewisseld ofzo

en dit gebeurd net een km voor een viaduct, waarna nog een km of wat verder een tankstation is (voor de bekenden: tussen Elst en Ressen)

--> kenkerkenkerzooi met die lompert de brug op sokken waren doorweekt toen ik ze net uitdeed bovenaan denk ik ga een beetje rollen dus ik spring erop..motoriek was niks meer na die bult dus tik ik natuurlijk me pookje aan en bats, fighter op de grond gelukkig had ik me helm rechts aan het steuntje hangen dus die ving de klap op dat boeit niet met die helm, mijn dempers zijn onbeschadigd gebleven..

Lekker dagje
Pax & Pry Free download
pi_42264507
quote:
wat een kenkerkenkerdag

Soms zit het mee en soms ........... Later lach je er om
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:14:45 #186
17596 Makster
pi_42264511
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Niet per ongeluk onder je zadel gepleurd en toen het zadel er weer opgedaan? Laatst ook gedaan toen ik op school stond, gelukkig is het een pauperbevestiging dus ik trok het zadel gewoon ff krom aan de achterkant om alsnog in mijn buddybak te kunnen graaien
[..]

Neuh buddy niet open gehad

Ik snap het niet meer. Ik kom thuis, ik zet de motor in de tuin. Poort dicht, achterdeur open. Pak uit, spullen op tafel. Douchen en naar de winkel. Ik dacht nog ff mijn sleutels er uit is wel zo veilig en heb de sleutels nooit meer gezien....... geloof ik....
quote:
wat een kenkerkenkerdag

das idd nog net ff kutter.

Tenminste jij ken nog rijden, zonder sleutel kom je nergens
pi_42264526
quote:
wat een kenkerkenkerdag

Wat een dag Dat van je helm was wel een geluk bij een ongeluk
pi_42264617
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Makster het volgende:

[..]

Neuh buddy niet open gehad

Ik snap het niet meer. Ik kom thuis, ik zet de motor in de tuin. Poort dicht, achterdeur open. Pak uit, spullen op tafel. Douchen en naar de winkel. Ik dacht nog ff mijn sleutels er uit is wel zo veilig en heb de sleutels nooit meer gezien....... geloof ik....
[..]

Bij de achterdeur op de grond gekeken ? in je helm gevallen ? tussen je handschoenen ? op de grijze container ? Op de stoel bij de tafel ? Onder de tafel naast een tafelpoot ? in je boodchappentas ? tussen je boodschappen in de koelkast verdwenen ? in de afvalbak gepleurt ? in de plastic zak van je boodschappen ? ingeslikt omdat je dacht dat het een bolletje was ?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:24:13 #189
17596 Makster
pi_42264743
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Bij de achterdeur op de grond gekeken ? in je helm gevallen ? tussen je handschoenen ? op de grijze container ? Op de stoel bij de tafel ? Onder de tafel naast een tafelpoot ? in je boodchappentas ? tussen je boodschappen in de koelkast verdwenen ? in de afvalbak gepleurt ? in de plastic zak van je boodschappen ? ingeslikt omdat je dacht dat het een bolletje was ?
Alles wat je hier noemt heb ik serieus bekenen / onderzocht. Behalve dat doorslikken dan....

Snap er de ballen niet van. Niet tussen de nieuwe boodschappen, niet in de container met het afval, niet in mijn helm, handschoenen enz enz. Enige optie is de kattenbak maar die had ik al verwisseld geloof ik....... Nee niet, ff sjekken
pi_42264766
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Makster het volgende:

[..]

Alles wat je hier noemt heb ik serieus bekenen / onderzocht. Behalve dat doorslikken dan....

Snap er de ballen niet van. Niet tussen de nieuwe boodschappen, niet in de container met het afval, niet in mijn helm, handschoenen enz enz. Enige optie is de kattenbak maar die had ik al verwisseld geloof ik....... Nee niet, ff sjekken
Heb je hem wel uit je contact gehaald ?
pi_42264815
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Uhmmm alles gesjekt

Ding is echt nergens te vinden
[..]

Ik mail je wel ff terug, misschien wel makkelijk ja
Had je honger? Je had honger he
Sowieso schrijf je zo.
pi_42264858
Cool... nu kan ik Pepijn telefonisch lastig vallen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:34:58 #193
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42265023
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Dat heb ik dus weleens gehad en ze dan terugvinden na een dik uur zoeken en nadat ik besloten dan maar niet meer te gaan rijden.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_42265031
Vandaag een nieuw vizier gehaald .Heb weer helder zicht
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:35:25 #195
17596 Makster
pi_42265035
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Heb je hem wel uit je contact gehaald ?
Jah..... daar is ie ook niet. Ook nergens tussen mijn frame ofzo.

KAttenbak gesjekt, ook daar niet. Wasmand gesjekt ook daar niet, wasmachine ook niet. (wel gelijk aangezet ) Badkamermeubel ook niet, doucheputtie ook niet... Ik word para

Onmogelijk kan de sleutel ver weg zijn, de sleutel kan gewoon NIET buiten de poort liggen
pi_42265059
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Makster het volgende:
mwajah, ik leef nog daarna ff uitgeblaast uiteraard op een dijkje
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Gawaine het volgende:
Soms zit het mee en soms ........... Later lach je er om
idd was kut en nu ff wat pics uploaden voor me topic
quote:
damn das nog net ff kutter geen reserve sleutel
pi_42265097
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:35 schreef Makster het volgende:
(wel gelijk aangezet )

Wel kut voor je... en voor OPM
Heb je trouwens geen reservesleutel dan
pi_42265113
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn das nog net ff kutter geen reserve sleutel
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:38:52 #199
17596 Makster
pi_42265121
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus weleens gehad en ze dan terugvinden na een dik uur zoeken en nadat ik besloten dan maar niet meer te gaan rijden.
Ik gellof dat ik al effectief 2 uur bezig ben met zoeken. Soms stop ik maar ff want ja, weet gewoon niet mere waar te kijken. Misschien in de struik in mijn achtertuin. Nu te donker om te zoeken, dat wordt morgne dus verder gaan
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:39:14 #200
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_42265137
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef ondeugend het volgende:
Cool... nu kan ik Pepijn telefonisch lastig vallen.
En jij had het over een lijstje.. misschien handig om alle nummers in de Wiki te zetten.
Of misschien alleen die van jou......

BWT smst net inplaats van mailen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')