quote:
Blik > koekblikquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook een manier om snel een 180er te willen/moeten
ps. dat is kut...
Er staat met het blik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook een manier om snel een 180er te willen/moeten
ps. dat is kut...
Kut van OPM.quote:
Je bent toch niet nog gegaan heH?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben ook flink later..........
Ik wist nog niet eens precies waar het was.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
Je bent toch niet nog gegaan heH?Ik had het al opgegeven namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even op het strand kijken. waar is de tijd gebleven dat het nog 14.00 was.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben SMS'baar op het volgende nummer: iemand gebeld, maar niet ingesproken.![]()
Nee dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef Makster het volgende:
Alleen peppo en Hies zijn dan daarheenCorrect me if im wrong maar das niet veel
![]()
Doe mij die landrover maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Gawaine het volgende:
Ik ben er morgen niet bij.![]()
Moet nog een sluitinkje opsporen in m'n kabelboom![]()
Als je nog zooi zoekt![]()
Gaat heen pauperquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik stond daar om 14:10 uurBehalve een hoerencaravan niet veel te zien. Ben weer terug gegaan want moest om 15:30 weer thuis zijn.
Goed georganiseerde meet![]()
![]()
Alleen peppo en Hies zijn dan daarheenCorrect me if im wrong maar das niet veel
![]()
Sterf kutmongool, ik zet fok aan zij het woord Meet en schrik dat ik van niks weet. In pure opwinding spring ik op de motor. Ken ik eraan doen dat ik een uur te vroeg benquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat heen pauper
Er staat duidelijk in de OP hoe en wat. Dat jij dan vervolgens niets meer van je laat horen...
Doe wat aan je korte termijn geheugen dan, je zei zelf ook al 15:00quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf kutmongool, ik zet fok aan zij het woord Meet en schrik dat ik van niks weet. In pure opwinding spring ik op de motor. Ken ik eraan doen dat ik een uur te vroeg ben![]()
![]()
Nou bek dicht en oph0ere, ik ga de vissen voeren en TV kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja maar zijn er nog meer danNiet dat ik daar straks alleen sta
En 15:00 uur, das over 2 uurDan heb ik nog tijd zat
toch....
Naast de koffiezetter ? op de koelkast ? IN de koelkast ? in de magnetron ? op de afzuigkap ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef Makster het volgende:
kenker ben nog steeds die sleutel kwijt. en heb echt overal gezocht. Hmm dit is echt niet tof
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
Naast de koffiezetter ? op de koelkast ? IN de koelkast ? in de magnetron ? op de afzuigkap ?
in je motor ? in je buddyzitslot ? in je oor ? in je kontzak ? op het scheithuis ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als we in Nieuwegein gaan meeten doen wij toch even hier verzamelen?![]()
![]()
![]()
Anyway, ik ga eens wat mobiele nummers mailen, stuur die van jou ff terug dan.![]()
quote:
watjequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben echt een wheelieschijter geworden joh, kenkerartikel 5.Heeft toch geholpen die aanhouding, broekepoeber
Uhmmm alles gesjektquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Naast de koffiezetter ? op de koelkast ? IN de koelkast ? in de magnetron ? op de afzuigkap ?
in je motor ? in je buddyzitslot ? in je oor ? in je kontzak ? op het scheithuis ?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het kan nooit ver zijn. En ik denk altijd van, die vind ik morgen wel. De motor staat toch binnen het hek.
Al vind ik voor dit soort gevallen een vrouw in huis wel handig.![]()
Mijn vriendin werd trouwens versierd door John de Wolf. Die is toch al getrouwd.![]()
![]()
Vrouw is nu handig ja, is nu werken. Normaal zou ik denken "Blijf nog maar ff weg joh spook" maar nu is dagt helaas andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als we in Nieuwegein gaan meeten doen wij toch even hier verzamelen?![]()
![]()
![]()
Anyway, ik ga eens wat mobiele nummers mailen, stuur die van jou ff terug dan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mail je wel ff terug, misschien wel makkelijk ja
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:
Niet per ongeluk onder je zadel gepleurd en toen het zadel er weer opgedaan? Laatst ook gedaan toen ik op school stond, gelukkig is het een pauperbevestiging dus ik trok het zadel gewoon ff krom aan de achterkant om alsnog in mijn buddybak te kunnen graaienquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmm alles gesjekt![]()
Nog steeds geen sleutel. Doro de poort gelopen en daar ligt hij ook niet. Niet in de schuur, niet in de kamer / koelkast / oven / straat / jaszak / doos onder de jaszak / badkamer / bank / stoel / doos met koek / bestekla / glaskastje enz enz
quote:Vrouw is nu handig ja, is nu werken. Normaal zou ik denken "Blijf nog maar ff weg joh spook" maar nu is dagt helaas anders![]()
![]()
![]()
Lekker dagjequote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een kenkerkenkerdag![]()
![]()
--> eerst met blik lekke band:( had het niet door dus te lang doorgereden, mag een nieuwe opmaar omdat ik een setje lichtmetalo's heb liggen ga ik der geen band meer om deze stalen leggen..maw setje 4 nwe banden kopen volgende week
![]()
--> dan denk ik, toch nog ff snel naar garage om die striping eraf te jossen en wat onderhoud te plegen..gaat er een liter koelvloeistof in en nog niet gevuldfles halen dus..maarrr omdat die mecholen Xtreem rechts zonodig moesten actie voeren stond ik in de binnenstad in de file
![]()
--> onderhoud gepleegd, inmiddels veeeeeel later dan gepland..rijden, nuok, rijden..tank bijna leeg, heb em op reserve dus no problemo..dacht ik
tank leeg, helemaal leeg dus..hebben we ws de slangen omgewisseld ofzo
en dit gebeurd net een km voor een viaduct, waarna nog een km of wat verder een tankstation is (voor de bekenden: tussen Elst en Ressen)
--> kenkerkenkerzooi met die lompert de brug op sokken waren doorweekt toen ik ze net uitdeed bovenaan denk ik ga een beetje rollen dus ik spring erop..motoriek was niks meer na die bult dus tik ik natuurlijk me pookje aan en bats, fighter op de grondgelukkig had ik me helm rechts aan het steuntje hangen dus die ving de klap op
dat boeit niet
![]()
met die helm, mijn dempers zijn onbeschadigd gebleven..
en nu eten, heb bikkelhongerrr![]()
![]()
![]()
Soms zit het mee en soms ...........quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
--> eerst met blik lekke band:( had het niet door dus te lang doorgereden, mag een nieuwe opmaar omdat ik een setje lichtmetalo's heb liggen ga ik der geen band meer om deze stalen leggen..maw setje 4 nwe banden kopen volgende week
![]()
--> dan denk ik, toch nog ff snel naar garage om die striping eraf te jossen en wat onderhoud te plegen..gaat er een liter koelvloeistof in en nog niet gevuldfles halen dus..maarrr omdat die mecholen Xtreem rechts zonodig moesten actie voeren stond ik in de binnenstad in de file
![]()
--> onderhoud gepleegd, inmiddels veeeeeel later dan gepland..rijden, nuok, rijden..tank bijna leeg, heb em op reserve dus no problemo..dacht ik
en dit gebeurd net een km voor een viaduct, waarna nog een km of wat verder een tankstation is (voor de bekenden: tussen Elst en Ressen)
--> kenkerkenkerzooi met die lompert de brug op sokken waren doorweekt toen ik ze net uitdeed bovenaan denk ik ga een beetje rollen dus ik spring erop..motoriek was niks meer na die bult dus tik ik natuurlijk me pookje aan en bats, fighter op de grondgelukkig had ik me helm rechts aan het steuntje hangen dus die ving de klap op
dat boeit niet
![]()
![]()
![]()
Neuh buddy niet open gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet per ongeluk onder je zadel gepleurd en toen het zadel er weer opgedaan? Laatst ook gedaan toen ik op school stond, gelukkig is het een pauperbevestiging dus ik trok het zadel gewoon ff krom aan de achterkant om alsnog in mijn buddybak te kunnen graaien
[..]![]()
das idd nog net ff kutter.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
![]()
dat boeit niet
![]()
![]()
![]()
Wat een dagquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
![]()
dat boeit niet
![]()
![]()
![]()
Bij de achterdeur op de grond gekeken ? in je helm gevallen ? tussen je handschoenen ? op de grijze container ? Op de stoel bij de tafel ? Onder de tafel naast een tafelpoot ? in je boodchappentas ? tussen je boodschappen in de koelkast verdwenen ? in de afvalbak gepleurt ? in de plastic zak van je boodschappen ? ingeslikt omdat je dacht dat het een bolletje was ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Neuh buddy niet open gehad![]()
Ik snap het niet meer. Ik kom thuis, ik zet de motor in de tuin. Poort dicht, achterdeur open. Pak uit, spullen op tafel. Douchen en naar de winkel. Ik dacht nog ff mijn sleutels er uit is wel zo veilig en heb de sleutels nooit meer gezien....... geloof ik....![]()
![]()
[..]
das idd nog net ff kutter.![]()
Tenminste jij ken nog rijden, zonder sleutel kom je nergens![]()
Alles wat je hier noemt heb ik serieus bekenen / onderzocht. Behalve dat doorslikken dan....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij de achterdeur op de grond gekeken ? in je helm gevallen ? tussen je handschoenen ? op de grijze container ? Op de stoel bij de tafel ? Onder de tafel naast een tafelpoot ? in je boodchappentas ? tussen je boodschappen in de koelkast verdwenen ? in de afvalbak gepleurt ? in de plastic zak van je boodschappen ? ingeslikt omdat je dacht dat het een bolletje was ?
Heb je hem wel uit je contact gehaald ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Alles wat je hier noemt heb ik serieus bekenen / onderzocht. Behalve dat doorslikken dan....
Snap er de ballen niet van. Niet tussen de nieuwe boodschappen, niet in de container met het afval, niet in mijn helm, handschoenen enz enz. Enige optie is de kattenbak maar die had ik al verwisseld geloof ik....... Nee niet, ff sjekken![]()
![]()
![]()
Had je honger? Je had honger hequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmm alles gesjekt![]()
Nog steeds geen sleutel. Doro de poort gelopen en daar ligt hij ook niet. Niet in de schuur, niet in de kamer / koelkast / oven / straat / jaszak / doos onder de jaszak / badkamer / bank / stoel / doos met koek / bestekla / glaskastje enz enz
Ding is echt nergens te vinden![]()
[..]
Vrouw is nu handig ja, is nu werken. Normaal zou ik denken "Blijf nog maar ff weg joh spook" maar nu is dagt helaas anders![]()
![]()
![]()
Ik mail je wel ff terug, misschien wel makkelijk ja![]()
Dat heb ik dus weleens gehad en ze dan terugvinden na een dik uur zoeken en nadat ik besloten dan maar niet meer te gaan rijden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij de achterdeur op de grond gekeken ? in je helm gevallen ? tussen je handschoenen ? op de grijze container ? Op de stoel bij de tafel ? Onder de tafel naast een tafelpoot ? in je boodchappentas ? tussen je boodschappen in de koelkast verdwenen ? in de afvalbak gepleurt ? in de plastic zak van je boodschappen ? ingeslikt omdat je dacht dat het een bolletje was ?
Jah..... daar is ie ook niet. Ook nergens tussen mijn frame ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je hem wel uit je contact gehaald ?![]()
mwajah, ik leef nogquote:
iddquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Gawaine het volgende:
Soms zit het mee en soms ...........Later lach je er om
![]()
damn das nog net ff kutterquote:Tenminste jij ken nog rijden, zonder sleutel kom je nergens![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn das nog net ff kuttergeen reserve sleutel
Ik gellof dat ik al effectief 2 uur bezig ben met zoeken. Soms stop ik maar ff want ja, weet gewoon niet mere waar te kijken. Misschien in de struik in mijn achtertuin. Nu te donker om te zoeken, dat wordt morgne dus verder gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus weleens gehad en ze dan terugvinden na een dik uur zoeken en nadat ik besloten dan maar niet meer te gaan rijden.![]()
En jij had het over een lijstje.. misschien handig om alle nummers in de Wiki te zetten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef ondeugend het volgende:
Cool... nu kan ik Pepijn telefonisch lastig vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |