quote:ype wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Mijn allereerste supporterquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ga je supporteren!!
In 2 minuten tijd uitgebouwd naar 4-0!!
Inmiddels 4-1
Wat een hoop gebeurtenissen opeens!! 5-1
Ok, ik ga een tip geven: Promotie is goed voor je economie, betere tegenstanders is meer toeschouwers, maar kan klote zijn voor je moraal: meer kans om te verliezen. ikzelf ben 1x gepromoveerd naar VIII (toen er nog 9 competities waren) en daar hang ik nu al een paar seizoenen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Okeej das goed om te weten. Moet kunnen lukken denk ik om ongeveer 125 te krijgen als ik 2e zou worden dit seizoen. Vinden jullie het dan een slimme keuze om te promoveren aangezien je dan waarschijnlijk weinig supporters erbij krijgt???
28 sterren:quote:SV Houten 3
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Ben inmiddels al 5 wedstrijden op rij ongeslagen:quote:VV Nijland
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
quote:SV Houten 3 - vvnijland 1 - 1
't Malibu Team - SV Houten 3 1 - 1
SV Houten 3 - FC Wijchen 3 - 3
AS Tammes - SV Houten 3 0 - 0
SV Houten 3 - DE BIKKELTJES 2 - 0
Thanks, ik denk dat ik het er ook maar op gok, als het me lukt om 2e te worden!! Voor hetzelfde geld kom ik in een vrij zwakke VIII. en kan ik bovenin meedraaien. Maar nu moet ik snel naar school... ben een beetje heel laat!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ok, ik ga een tip geven: Promotie is goed voor je economie, betere tegenstanders is meer toeschouwers, maar kan klote zijn voor je moraal: meer kans om te verliezen. ikzelf ben 1x gepromoveerd naar VIII (toen er nog 9 competities waren) en daar hang ik nu al een paar seizoenen...
Mooie tip van iemand die zelf nog steeds een prutteam heeftquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ok, ik ga een tip geven: Promotie is goed voor je economie, betere tegenstanders is meer toeschouwers, maar kan klote zijn voor je moraal: meer kans om te verliezen. ikzelf ben 1x gepromoveerd naar VIII (toen er nog 9 competities waren) en daar hang ik nu al een paar seizoenen...
edit: Ik zie net dat ik gister gewoon had kunnen winnen:
33.5 sterren:
[..]
28 sterren:
[..]
Ben inmiddels al 5 wedstrijden op rij ongeslagen:
[..]
ik ben mijn team dan weer opnieuw aan het opbouwen, speel met 8 trainnee's per week 5-3-2, middenveld is nog niet helemaal stabiel, maar dat komt eraan. Ik heb alle tijd, maak ruim 100k in een thuis week winst (en das veel voor mijn doen), de top in mijn comp. staat 4 punten boven mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mooie tip van iemand die zelf nog steeds een prutteam heeftJe moet nodig aan je beleid sleutelen, een dag later dan ik begonnen en dan zulke ratings
Je hebt vast niet zo goed opgelet
Met een middenveld dat zoveel minder is en een aanval die niet door zijn verdediging heenkomt had je niet kunnen winnen hoor..quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
33.5 sterren:
[..]
28 sterren:
[..]
[..]
Dit is wel heel vaag ja..quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:24 schreef MrMoon het volgende:
Gisteren met 2 - 1 gewonnen, maar wel verdomme 4!!! blessures. Ik wist trouwens ook niet dat je in een wedstrijd 4 keer kan wisselen...
arrogantquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mooie tip van iemand die zelf nog steeds een prutteam heeftJe moet nodig aan je beleid sleutelen, een dag later dan ik begonnen en dan zulke ratings
Je hebt vast niet zo goed opgelet
ach, had niet echt naar de ratings gekekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:47 schreef twi het volgende:
't Is arrogant Hives, maar ik dacht het ook
waarom is dat zo raar? Het maakt toch geen zak uit of je een goed of slecht team hebt om advies te geven? Als je het weet of als je zelf ook een fout hebt gemaakt dan kan je anderen er toch wel mee helpen/ ervoor behoeden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dat snap ik.. maar een advies van iemand die zelf nog niet echt een fastsoenlijk team heeft kunnen opbouwen is een beetje mjah.. je snapt wel wat ik bedoel. Ik hoop dat je de komende tijd wat meer qua trainees enzo gaat doen, want het passingtrainingbeleid van je was ook niet echt super... no offense maar ik denk dat je gewoon veel fouten gemaakt hebt.
(ik heb ook fouten gemaakt hoor.. promotie naar V bijv.)
Je hebt ook heule goede trainers die zelf nooit echt grote voetballers waren...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dat snap ik.. maar een advies van iemand die zelf nog niet echt een fastsoenlijk team heeft kunnen opbouwen is een beetje mjah.. je snapt wel wat ik bedoel. Ik hoop dat je de komende tijd wat meer qua trainees enzo gaat doen, want het passingtrainingbeleid van je was ook niet echt super... no offense maar ik denk dat je gewoon veel fouten gemaakt hebt.
(ik heb ook fouten gemaakt hoor.. promotie naar V bijv.)
Ik zou een paar verdedigers verkopen en nieuwe middenvelders kopen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
33.5 sterren:
[..]
28 sterren:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |