Wo is gewoon training.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
WO is geen training dacht ik, daarom was het botteam toch uitgevonden?
Hoe heet je team op hattrick??quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tuurlijk0-1 achter...
dadelijk degradeer ik nog
Jij snapt het.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef roelofjan het volgende:
Volgende week is het dus een botteam.
Hoe sterk zijn die teams?
Is dat een zooitje ongeregeld wat nog geen 20 sterren haalt waar ik met een gerust hart PIC tegen kan spelen?
SV Houten 3 ( http://www44.hattrick.org(...)asp?MatchID=92307761 )quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Pfff ik heb pas 2683 toeschouwers, dat levert net 18k op *zucht* maja wel 71% balbezit tegen de nummer 2 haha dat is positief.
[..]
Hoe heet je team op hattrick??
Ik ga je supporteren!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
SV Houten 3 ( http://www44.hattrick.org(...)asp?MatchID=92307761 )
Toch lekker in uitwedstrijd en met 5-3-2quote:Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
quote:Thor Graulund [Geblesseerd, maar inzetbaar] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 710, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed +2
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Dit is gaaf!!!quote:Zijn team:
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
Mijn team:
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (heel laag)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
In de 64 dagen dat deze speler in mijn club zat is hij naar uitstekend ervaring gepoptquote:Stefan Mantel (20637696)
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 430
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Onterecht gewonnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef Netrocker het volgende:
[..]
Dit is gaaf!!!
Ik heb als nr.4 gewonnen van de eerste ploeg.
In de 75e minuut kreeg mijn beste middenvelder (Loke Blicher) een rode kaart. Het bleef nog steeds 0-2!
Check: Fc Loeki - Lucky Losers United
Volgende week speel ik thuis, dat wordt lastig want Loke zal er niet bij zijn. Misschien had ik dan nog zelfs kunnen winnen. Hopelijk haal ik iets uit de thuisvoordeel...
123quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef twi het volgende:
1-9 gewonnen bij een botje, en de 3e plek in m'n VIII nu goed in handen. Niet dat het wat uitmaakt, want heb 2 bots in de divisie. Kan dus niet degraderen, en ik moet niet willen promoveren met m'n 105 schamele hatstatjes uit. Nog een seizoen VIII na het huidige en zien of ik dan promotie af kan dwingen als ik rond de 140 hatstats zit. En dat is nog laag voor VII geloof ik.
Mwah, gewoon een iets beter middenveld. Voor de rest komen ze beiden niet door elkaars verdediging heen. De poster in kwestie nog wat minder dan zijn tegenstander, maar in elk geval heeft hij het middenveld als voordeel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Onterecht gewonnen.
Als het kan, zou ik in je aanval investeren.
Volgens Foxtrick haal jij er 91?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb volgens HT Ratings 115.. en ik speel in de IX. dus das dan wel vrij redelijk?
Thanks for the stat, ik heb zelf geen firefox. Mijn sterren zijn bij HT Ratings ook altijd hoger dan op Hattrick zelf dus dat het die hatstats zou heel goed kunnen. Denk dat foxtrick meer in de buurt zit dan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Volgens Foxtrick haal jij er 91?
Ik snap al niet hoe iedereen altijd aan zoveel HatStats komt en ik zo weinig![]()
gaan die 98 over mij?? zo ja dan geeft foxtrick dus ook 2verschillende stats???quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef twi het volgende:
HT Ratings overschat je hatstats. Volgens Foxtrick heb je er 98. Dat is modaal voor een IX. Je zal het thuis toch richting de 120 moeten tillen wil je goed meedraaien in de VIII.
HatStats 91quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef twi het volgende:
Mijn Foxtrick zegt voor R.H.E.S. 98![]()
HatStats 98
Defence 42
Midfield 18
Attack 38
Hier ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef twi het volgende:
NeeKan iemand hier zijn licht over schijnen?
Hoeveel Hatstats heb ik dan bij jou?
Bij mij geeft 'ie 105 aan
dan ga ik maar voor de 98quote:
Okeej das goed om te weten. Moet kunnen lukken denk ik om ongeveer 125 te krijgen als ik 2e zou worden dit seizoen. Vinden jullie het dan een slimme keuze om te promoveren aangezien je dan waarschijnlijk weinig supporters erbij krijgt???quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef Daemon19 het volgende:
Neuh.
100 zou genoeg kunnen zijn, soms is 130 niet genoeg.
Ligt er maar net aan, hoe zwaar je competitie is.
Je kunt HatStats ook zelf uitrekenen, gewoon 1 punt voor elk subniveau.
En alles bij elkaar optellen.
Ik sta 1e met 145..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Yankee_One het volgende:
ach ik sta 7e met ong 150 hatstats in de 7e divisie. life aint fair...
Tsja, dat valt wel mee. Ik heb 1 week gehad waarin ik 2x 4 supporters kwijt raakte. Maar inmiddels er ook alweer zo'n 100 bij sinds m'n promotie. Maar je hebt nog 7 weken om 10 a 20 hatstats te winnen. Dat moet wel lukkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Okeej das goed om te weten. Moet kunnen lukken denk ik om ongeveer 125 te krijgen als ik 2e zou worden dit seizoen. Vinden jullie het dan een slimme keuze om te promoveren aangezien je dan waarschijnlijk weinig supporters erbij krijgt???
quote:ype wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Mijn allereerste supporterquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ga je supporteren!!
In 2 minuten tijd uitgebouwd naar 4-0!!
Inmiddels 4-1
Wat een hoop gebeurtenissen opeens!! 5-1
Ok, ik ga een tip geven: Promotie is goed voor je economie, betere tegenstanders is meer toeschouwers, maar kan klote zijn voor je moraal: meer kans om te verliezen. ikzelf ben 1x gepromoveerd naar VIII (toen er nog 9 competities waren) en daar hang ik nu al een paar seizoenen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Okeej das goed om te weten. Moet kunnen lukken denk ik om ongeveer 125 te krijgen als ik 2e zou worden dit seizoen. Vinden jullie het dan een slimme keuze om te promoveren aangezien je dan waarschijnlijk weinig supporters erbij krijgt???
28 sterren:quote:SV Houten 3
Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Ben inmiddels al 5 wedstrijden op rij ongeslagen:quote:VV Nijland
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
quote:SV Houten 3 - vvnijland 1 - 1
't Malibu Team - SV Houten 3 1 - 1
SV Houten 3 - FC Wijchen 3 - 3
AS Tammes - SV Houten 3 0 - 0
SV Houten 3 - DE BIKKELTJES 2 - 0
Thanks, ik denk dat ik het er ook maar op gok, als het me lukt om 2e te worden!! Voor hetzelfde geld kom ik in een vrij zwakke VIII. en kan ik bovenin meedraaien. Maar nu moet ik snel naar school... ben een beetje heel laat!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ok, ik ga een tip geven: Promotie is goed voor je economie, betere tegenstanders is meer toeschouwers, maar kan klote zijn voor je moraal: meer kans om te verliezen. ikzelf ben 1x gepromoveerd naar VIII (toen er nog 9 competities waren) en daar hang ik nu al een paar seizoenen...
Mooie tip van iemand die zelf nog steeds een prutteam heeftquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ok, ik ga een tip geven: Promotie is goed voor je economie, betere tegenstanders is meer toeschouwers, maar kan klote zijn voor je moraal: meer kans om te verliezen. ikzelf ben 1x gepromoveerd naar VIII (toen er nog 9 competities waren) en daar hang ik nu al een paar seizoenen...
edit: Ik zie net dat ik gister gewoon had kunnen winnen:
33.5 sterren:
[..]
28 sterren:
[..]
Ben inmiddels al 5 wedstrijden op rij ongeslagen:
[..]
ik ben mijn team dan weer opnieuw aan het opbouwen, speel met 8 trainnee's per week 5-3-2, middenveld is nog niet helemaal stabiel, maar dat komt eraan. Ik heb alle tijd, maak ruim 100k in een thuis week winst (en das veel voor mijn doen), de top in mijn comp. staat 4 punten boven mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mooie tip van iemand die zelf nog steeds een prutteam heeftJe moet nodig aan je beleid sleutelen, een dag later dan ik begonnen en dan zulke ratings
Je hebt vast niet zo goed opgelet
Met een middenveld dat zoveel minder is en een aanval die niet door zijn verdediging heenkomt had je niet kunnen winnen hoor..quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
33.5 sterren:
[..]
28 sterren:
[..]
[..]
Dit is wel heel vaag ja..quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:24 schreef MrMoon het volgende:
Gisteren met 2 - 1 gewonnen, maar wel verdomme 4!!! blessures. Ik wist trouwens ook niet dat je in een wedstrijd 4 keer kan wisselen...
arrogantquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mooie tip van iemand die zelf nog steeds een prutteam heeftJe moet nodig aan je beleid sleutelen, een dag later dan ik begonnen en dan zulke ratings
Je hebt vast niet zo goed opgelet
ach, had niet echt naar de ratings gekekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:47 schreef twi het volgende:
't Is arrogant Hives, maar ik dacht het ook
waarom is dat zo raar? Het maakt toch geen zak uit of je een goed of slecht team hebt om advies te geven? Als je het weet of als je zelf ook een fout hebt gemaakt dan kan je anderen er toch wel mee helpen/ ervoor behoeden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dat snap ik.. maar een advies van iemand die zelf nog niet echt een fastsoenlijk team heeft kunnen opbouwen is een beetje mjah.. je snapt wel wat ik bedoel. Ik hoop dat je de komende tijd wat meer qua trainees enzo gaat doen, want het passingtrainingbeleid van je was ook niet echt super... no offense maar ik denk dat je gewoon veel fouten gemaakt hebt.
(ik heb ook fouten gemaakt hoor.. promotie naar V bijv.)
Je hebt ook heule goede trainers die zelf nooit echt grote voetballers waren...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef maniack28 het volgende:
Ja, dat snap ik.. maar een advies van iemand die zelf nog niet echt een fastsoenlijk team heeft kunnen opbouwen is een beetje mjah.. je snapt wel wat ik bedoel. Ik hoop dat je de komende tijd wat meer qua trainees enzo gaat doen, want het passingtrainingbeleid van je was ook niet echt super... no offense maar ik denk dat je gewoon veel fouten gemaakt hebt.
(ik heb ook fouten gemaakt hoor.. promotie naar V bijv.)
Ik zou een paar verdedigers verkopen en nieuwe middenvelders kopen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
33.5 sterren:
[..]
28 sterren:
[..]
[..]
true, maar ik ben ook pas sinds afgelopen week met deze def training bezig. laat het zo wel even staan, uitzonderlijk naar 4-4-2 (heb nog wel een 3,5 ster op de bank zitten), komt wel goed. Ik moet ook niet te dik kampioen worden...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou een paar verdedigers ontslaan en nieuwe middenvelders kopen.
Enne, je hebt 4 keer op rij gelijk gespeeld. Daar word je geen kampioen mee..![]()
Je staat 5e.. En zoals het er nu naar uitziet zal 'DE BIKKELTJES' wel kampioen worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
true, maar ik ben ook pas sinds afgelopen week met deze def training bezig. laat het zo wel even staan, uitzonderlijk naar 4-4-2 (heb nog wel een 3,5 ster op de bank zitten), komt wel goed. Ik moet ook niet te dik kampioen worden...
Ben benieuwd wat het wordtquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik snap het, maar ik heb nu al 3x achter elkaar een vol huis (20k), terwijl ik 5e sta en dat had ik in de IX niet gehad. natuurlijk zeg ik ook hoe Ik het zou doen, of dat goed is is een tweede, maar dat mag ie zelf bepalen. Mijn passingsbeleid was een dompertje, maar dat word nu wel weer goed gemaakt met de trainnee's. heb momenteel meer geld dan dat ik ooit gehad heb terwijl ik voor mijn doen vorige week goede aankopen heb gedaan en een geheel nieuwe defensie gekocht heb.
valt opzich ook wel weer mee. Ik heb in al mijn hattrick jaren nu een half seizoen passen getraind, de rest gewoon def. Waarom zou ik defs verkopen als ik dat train? zodra er 1 wonderbaarlijk is mag ie weg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het wordt
Ik zeg ook niet dat je geen advies mag geven, ik zeg alleen dat je de afgelopen jaren zelf niet naar het advies geluisterd hebt (net als dehovenier, die traint nog steeds keepers).
Niks mis met keepers swaquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het wordt
Ik zeg ook niet dat je geen advies mag geven, ik zeg alleen dat je de afgelopen jaren zelf niet naar het advies geluisterd hebt (net als dehovenier, die traint nog steeds keepers).
Dat was vier weken geleden. Ondertussen is zn team al een stuk beter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
valt opzich ook wel weer mee. Ik heb in al mijn hattrick jaren nu een half seizoen passen getraind, de rest gewoon def. Waarom zou ik defs verkopen als ik dat train? zodra er 1 wonderbaarlijk is mag ie weg.
En de bikkeltjes kampioen? Met mijn "slechte" team toch thuis al 2-0 gewonnen van hem... en hij verlies echt nog wel wat. Ik ben pas een week aan het spelen met dit team, dus het heeft gewoon tijd nodig. ik hoef dit jaar niet zo nodig kampioen te worden (word ik het wel is het leuk, maar geen vereiste), volgend jaar wil ik dat alles er staat...
goede trainersquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je hebt ook heule goede trainers die zelf nooit echt grote voetballers waren...
*Fam. Koeman*
das 1 mogelijkheid... of ik kan dr voor kiezen om mijn stadion te verggroten aangezien ik telkens fullhouse heb...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat was vier weken geleden. Ondertussen is zn team al een stuk beter.
Maar goed, als je volgend seizoen kampioen wilt worden, zou ik nu doortrainen en dan eind dit seizoen of begin volgend seizoen een aantal verdedigers verkopen en een paar goede krachten er voor terug kopen..
Heb met mijn YP nu 9 defs waarvan 8 trainnee's, waarschijnlijk word het op woensdag 5-3-2 en zondag 4-4-2 aangezien mijn middenveld zo zwak is. Ik weet alleen niet of de counter nu zo'n goede tactiek voor mij is. HTratings geeft aan dat het Formidabel is (en dat haal ik ook altijd), maar qua goals en events valt het erg tegen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef Lennox het volgende:
Waarom zou je uberhaupt 5-3-2 spelen als je maar 8 trainees hebt. Aan de andere kant, waarom train je maar 8 spelers als je er 10 kan trainen....
Ik heb zelf het gevoel dat ik dit jaar weer niet ga promoveren. Tegen de nummer 1 gelijk gespeeld en die heeft de rest gewonnen. Zelf heb ik 2x gelijk gespeeld en sta dus 2 punten achter op hem.....
Alle degradanten in VIII zijn meestal BOT's of kneuzenteams, maar deze gaat er redelijk mee door...
Matig passen / formidabel scoren en goed passen / goed scorenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:08 schreef Daemon19 het volgende:
Komt door je slechte aanval.
Zoals ik zei, dat komt door je slechte aanval.quote:Rechteraanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Ik wil niet lullig/jhooghartig te doen, maar kijk voor de gein eens hoe ik counter in wedstrijden in VIII.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Matig passen / formidabel scoren en goed passen / goed scoren
Voor een 8e klasser, zijn psychologen niet direct noodzakelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:35 schreef maniack28 het volgende:
En btw.. je moet ook je zelfvertrouwen hoog houden met psychologen, speelt ook een belangrijke rol.
Ik heb er maar liefst 5k voor moeten betalen..quote:Etienne Favier (89680671)
32 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Ik moest iemand hebben, die het gaatje in mn verdediging op woensdag kan opvullen..quote:
Dat duurt me te lang, aangezien die alleen vriendschappelijke wedstrijden zal spelen. En dat zal ook niet al te lang duren. Aangezien ik aan het eind van het seizoen toch wel nieuwe spelers ga kopen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Koop dan eentje met redelijk ervaring en redelijk leiderschap... kan je nog mee cashen als hij stijgt ine rvaring.. tegenwoordig wat minder, maar voor 40k heb je er al een met redelijk verdedigen, kan je na stijging verkopen voor 120k.. reken maar uit hoeveel seizoenen dat dan mag duren als hij 600 euro loon per week heeft
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:30 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang, aangezien die alleen vriendschappelijke wedstrijden zal spelen. En dat zal ook niet al te lang duren. Aangezien ik aan het eind van het seizoen toch wel nieuwe spelers ga kopen.
Maar maniak, ik zoek nog een redelijk of goed skiltrade. Kan jij een leuke voor me zoeken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |