Heb ik ook gehad een paar dagen geleden... even je provider bellen die doen dan even een knopje omzetten en dan werkt het weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:18 schreef Zijpie het volgende:
Vraagje..
ik had mijn console op xbox live aangesloten dat verliep vlekkenloos.. maar nu probeer ik hem bij mij thuis aan te sluiten en dan geeft ie aan dat de MTU test niet gelukt is.. van xbox.com word je ook niet veel wijzer. Iemand hier ervaring mee, de xdoos staat direct aangesloten op mijn modem dus geen tussenverbindingen, ook word er niet gedeeld met andere apparatuur.
Iemand ??
Lol ik heb al die spellen ook!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Ik heb vandaag mijn Live Vision met 12 maanden Live binnen gekregen (ging me eigenlijk meer om dat abbonnement en UNO dan om die camera, maar toch mooi mee genomen). Dus mocht iemand geintresseerd zijn in een potje GRAW, Table Tennis, RTWC 2006, Texas Hold'm of UNO laat maar horen...
Dezelfde Broes van de Gamer.nl frontpage?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
Gamertag: BroesWillems
[[url=http://card.mygamercard.net/sig/BroesWillems.jpg]afbeelding][/url]
binnenkort dus Online met GoW
een heeeel afentoe met Most Wanted...
Neequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dezelfde Broes van de Gamer.nl frontpage?
Voeg mij maar toe voor GOW vrijdag.quote:Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Theebag het volgende:
Ik ga vandaag een hele hoop mensen toevoegen, momenteel staat er slechts 1 in m'n friendslist en met GOW, COD3 en Rainbow Six lijkt me dat niet echt handig. En hoe meer zielen hoe meer vreugt![]()
Online speel ik Saints Row nooit meer. (volgens mij is het sowieso niet zo populair)quote:Op donderdag 28 december 2006 15:37 schreef jpg97 het volgende:
Nog iemand bezig met saints row online?
Heb het spel vandaag binnen gehad. Is het verstandig om eerst offline te spelen?
De MP is zeker niet zwak. vooral de bling out ride niet. Maar de patch is wel VEEL te laat gekomen ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Online speel ik Saints Row nooit meer. (volgens mij is het sowieso niet zo populair)
Dat komt omdat er in het begin veel te veel lag was, en nadat de patch kwam waren er veel leukere online spellen. De multiplayer van Saints Row is erg zwak, maar gelukkig is de singleplayer wel leuk
Ik speel tegenwoordig veel Rainbow Six: Vegas online[afbeelding]
Wat niet?quote:Op zondag 31 december 2006 11:29 schreef Theamerican het volgende:
wat is een leuk spel voor online te spelen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat niet?
Rainbow Six is wel een aanrader vind deze leuker dan GoW online.
PGR3 kan je ook wel wat avonden mee vullen.
CoD3 is ook goed. Beetje Battlefield iedee
Of koop poker op arcade is meteen verslaafd.
Even zoeken en tadaaaa:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:13 schreef koifim het volgende:
Weet iemand of je een Xbox live starter kit van de Xbox 1 kan gebruiken om een 12 maanden abbo te krijgen op de 360. Dan bedoel ik door de code in te voeren op de 360, niet op de Xbox 1. En als iemand nog zo'n xbox live code over heeft, mag je hem natuurlijk altijd naar mij sturen koifim@hotmail.com.
Even zoeken? Je hebt er een half jaar over gedaan joh.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Noax het volgende:
[..]
Even zoeken en tadaaaa:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=97413
Vrij onderin staat het antwoord, de 3 en de 12 maanden abbo's werken prima!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |