quote:
Nieuwe Content op Marketplacequote:Trailers:
X06 Arcade Montage
Stranglehold
Blitz the League
F.E.A.R.
Pictures
X06 Picture Pack
While not officially part of the bringing it home promotion, the below content has just gone live as well:
Video:
Saint's Row-Mayhem Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Insurance Fraud Video Strategy (720p)*
Saint's Row-Hitman Video Strategy (720p)*
*Not available in France
Geen probleem, had em al opgezocht in WiKi.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:03 schreef Heintje het volgende:
Misschien is het wel net zo makkelijk als ik mijn gamertag ook post.
Heintje1
Ik ben vooral doordeweek 's avonds online. In het weekend wat minder.
Helaas geen demo'squote:
Jou ken ik nog van BF2, gezelligquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo de 4 mensen die tot nu toe in de OP staan al toegevoegd aan m'n Friends
Kloptquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Helaas geen demo's
[..]
Jou ken ik nog van BF2, gezellig
Het is wel handig als die link in de openingspost komt te staanquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef Black-Hole het volgende:
Op de Fok Wiki vind je ook een hele hoop Live! gebruikers
Hier dus: http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
Ik moet nog 125 team kills bij prey. Misschien zijn er meer en kunnen we een keer 2 tegen 2 of zo gaan doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:23 schreef Rayyvin het volgende:
Mijn tag is: Rayyvin
Ik speel Battlefield, NFS:MW, Prey en nog een paar games
Je kunt je gamertag wijzigen, maar dit kost 800 Microsoft punten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef anima het volgende:
Nu mijn gewonnen 360 binnen is (thanks Fok!games)
zit ik ook op Live. Bevalt me tot nu toe super.(niet ingaand dat ik doorgaans geowned wordt met CoD2, damn hard om met een controller te spelen ipv een muis)
Maar goed mijn Live ID = Stience
Iedereen die me wil adden kan dat natuurlijk doen. Ik ga nog wat mensen adden van de wiki.
PS: is het mogelijk om je naam nog te wijzigen ? Ik zou er wel graag NL willen hebben. of moet ik dan een nieuw account aan maken?
Ik vind het wel goed zo. Als je echt wil dan kun je hem veranderen en je hebt niet zoals op MSN dat iedereen elke dag een andere naam heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat is ook mooi zeg! 800 punten om je naam te wijzigen? Ha! wat een zooi!
Mijn tag is trouwens Frishe en dat zal ook wel zo blijven denk ik! Had er graag NL achter gezet maar ga daar dus niet voor betalen. beetje jammer.
Online Saints Row kan me nog niet echt boeien.. Er is nog teveel lag imo. Bovendien is SP stiekem toch leuker...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef HomerJ het volgende:
Ik speel momenteel eigenlijk alleen Saint's Row en PES 5(binnenkort uieraard PES 6)
Iemand zin om morgen(maandag) avond Saint's Row te spelen? Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om online te spelen. Na 20 minuten spelers zoeken, en dan nog niet beginnen hou ik er ook mee op
Gamertag: Max Crater
tot 20 oktober speel ik ook nog pes 5quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef HomerJ het volgende:
Ik speel momenteel eigenlijk alleen Saint's Row en PES 5(binnenkort uieraard PES 6)
Iemand zin om morgen(maandag) avond Saint's Row te spelen? Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om online te spelen. Na 20 minuten spelers zoeken, en dan nog niet beginnen hou ik er ook mee op
Gamertag: Max Crater
sinds afgelopen weekend weer een cod2 fan, jezus...dat ik dat spel 3 maanden links heb kunnen laten liggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:07 schreef koentje.k het volgende:
Ik ben nu wel bijna iedere avond online... Bijna alleen maar COD2 MP met de bonus mappen
Vanavond vast wel weer denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |