Heeftie je nog gematst dan... OVov en/of schoolpas is niet geldig als legitimatiebewijs...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:31 schreef -XX- het volgende:
Hij: Mag ik je legitimatiebewijs even?
Ik: *Shittt, die ligt thuis!* , Is me schoolpas ook goed?, en hier me OV kaart...
Hij: Ja is ook goed
wat hij zegt ^^^^^^quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Heeftie je nog gematst dan... OVov en/of schoolpas is niet geldig als legitimatiebewijs...
Haha, ja is 50 euro boetequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Heeftie je nog gematst dan... OVov en/of schoolpas is niet geldig als legitimatiebewijs...
quote:
Als ik zo in je fotoboek kijk, had je er ook best zonder boete vanaf kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, ja is 50 euro boete
Maar toch, belachelijk!![]()
Beetje mensen laten opfokken door rood licht aan te laten staan terwijl er niets aan komt..![]()
En dan sneaky wachten tot ze maar doorlopen, en dan lekker toehappen naar het geld !![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Koewam het volgende:
Daarom, altijd eerst om je heen kijken. En als ie je een boete geeft weer kijken, of er geen agenten op voertuig is, en dan wegrennen.
kijk als je subtiel een inkijk gaf in je shirtje was de boete misschien weggekwijldquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef -XX- het volgende:
[..]Het is dat ik me naaldhakken aan had, maar wou bijna wegrennen dat hij me zei dat ik moest stoppen!
![]()
Die agenten hebben echt niks beter te doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef -XX- het volgende:
[..]Het is dat ik me naaldhakken aan had, maar wou bijna wegrennen dat hij me zei dat ik moest stoppen!
![]()
preciesquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijk als je subtiel een inkijk gaf in je shirtje was de boete misschien weggekwijld
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die agenten hebben echt niks beter te doenVolgende keer naaldhak in z'n ...
![]()
Had ik ook echt wel gedaan met goeie ren schoenen aanquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou heel hard wegrennen.Kijken of die knakker je bij kan houden.
Ja, zo is het wel, ze doen het er gewoon om.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Beetje mensen laten opfokken door rood licht aan te laten staan terwijl er niets aan komt..![]()
En dan sneaky wachten tot ze maar doorlopen, en dan lekker toehappen naar het geld !![]()
Inderdaad. Ik denk dat ik politieagent word.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo is het wel, ze doen het er gewoon om.
Het was een stomme witkop!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef kratjuh het volgende:
Wtf .. Dit is serieus de 1e keer dat ik hoor dat IEMAND een bekeuring kreeg voor door rood licht lopen ..
Zag je 'm niet staan ofzo, zo'n blauwe kipnugget met een pet op kun je toch niet missen lijkt me ..
Ik liep onder rood door, heeft u wel eens geprobeerd om door een stoplicht heen te lopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:31 schreef -XX- het volgende:
JA JIJ!< Je liep door rood, waarom doe je dat?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:08 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik liep onder rood door, heeft u wel eens geprobeerd om door een stoplicht heen te lopen
Dat meen je niet serieus héquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Adfundum het volgende:
Als je 1 meter verderop was overgestoken had je geen boete gekregen... Dat rode licht geldt alleen voor de oversteekplaat zelf.
Ja, je mag oversteken waar je wilt, alleen op de officiële oversteekplaats heb je de de wettelike bescherming van die oversteekplaats maar mag je niet door rood. Steek je daarnaast over dan mag dat maar wel op eigen risico. Vroeger mocht je niet binnen 30 meter van de officiële plek oversteken maar dat is in de vorige eeuw (klinkt lekker langquote:
Toepasselijke avatar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef T3rr0r het volgende:
Zwaar terechte boete. Regels zijn er niet voor niks.
Ja blijf jij maar lekker de hele nacht voor een rood licht staan om 3 uur 's nachts zonder verkeerquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef T3rr0r het volgende:
Zwaar terechte boete. Regels zijn er niet voor niks.
Dan krijg je weer een boete voor het niet oversteken bij een zebrapad ofzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Adfundum het volgende:
Als je 1 meter verderop was overgestoken had je geen boete gekregen... Dat rode licht geldt alleen voor de oversteekplaat zelf.
Stel je voor, een crimineel die door rood loopt... maar die kunnen dat dus ook niet... best goed eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]alleen maar omdat je door rood heen waggeld 35 euro
, gelukkig is er politie in nederland, anders zouden overal criminelen op hol slaan
Probleem is alleen dat ze niet kan aantonen dat ze 10 minuten gewacht heeft. De politie heeft altijd gelijk, tenzij JIJ met goede tegen bewijzen komt. Ze kunnen je dus altijd naaien... en dat doen ze dan ook gretig in plaats van echt politie werk te doen en criminelen op te pakken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ga het aanvechten muts, ten eerste: je wachtte tien minuten, ten tweede: hij lokte het uit, mag ook niet.
Dan zet ik er een hartje bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:54 schreef Martijn85 het volgende:
Ik zou zelf een brief schrijven, naar die standaard brieven wordt meestal niet eens gekeken
Je krjigt straks nog een brief thuis, daar staat in dat je er tegen in beroep kan gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:52 schreef -XX- het volgende:
Ik ga hem zeker aanvechten.
Dat kan met een brief naarj officier van justitie?
Is daar een speciale brief voor, of moet je die gewoon zelf opstellen?
Op de site staat er namelijk niet veel over
Oké!, Bedankt..quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je krjigt straks nog een brief thuis, daar staat in dat je er tegen in beroep kan gaan.
Ik vrees dat je het slachtoffer bent van een overijverige agent. Hij mocht die boete wel geven dus aanvechten heeft helaas weinig zin. Boete is gewoon 35¤quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:52 schreef -XX- het volgende:
Ik ga hem zeker aanvechten.
Dat kan met een brief naarj officier van justitie?
Is daar een speciale brief voor, of moet je die gewoon zelf opstellen?
Op de site staat er namelijk niet veel over
En dan eerst betalen, vervolgens kun je het dan weer terug vragen door in beroep te gaan (mocht de boete achteraf onterecht blijken).quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je krjigt straks nog een brief thuis, daar staat in dat je er tegen in beroep kan gaan.
Zelfs al kan je aantonen dat je helemáál niet gewacht hebt mag je nog steeds gewoon door rood lopen hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ze niet kan aantonen dat ze 10 minuten gewacht heeft. De politie heeft altijd gelijk, tenzij JIJ met goede tegen bewijzen komt. Ze kunnen je dus altijd naaien... en dat doen ze dan ook gretig in plaats van echt politie werk te doen en criminelen op te pakken.
En een fotoquote:
Oh okee nou dat is wel netjes danquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Zelfs al kan je aantonen dat je helemáál niet gewacht hebt mag je nog steeds gewoon door rood lopen hoor.
Ik heb het zelf ook gehad. Agent was in dit geval wčl voor rede vatbaar dus ik verzocht hem vriendelijk en dus op een normale manier om het even te checken bij het hoofdbureau. Die hebben het toen opgezocht en ik bleek dus gelijk te hebben.
We hebben elkaar nog eenprettige dag gewenst en zijn ieder ons weegs gegaan.
Toevallig een buitenlander? Ik ken dit wel. Sommige agenten wachten verdacht opgesteld op een kruispunt en pikken de marokkanen eruit. Gezien bij de Elandstraat in den haagquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, liep wel naast iemand anders...was ook geen buitelander volgens mij. (had uiteraard ook een boete.. )quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Toevallig een buitenlander? Ik ken dit wel. Sommige agenten wachten verdacht opgesteld op een kruispunt en pikken de marokkanen eruit. Gezien bij de Elandstraat in den haag
Doen ze hier in Amsterdam Oost ook zo vaak, en het is moeilijk niet voor het merendeel marokkanen te pakken hier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Toevallig een buitenlander? Ik ken dit wel. Sommige agenten wachten verdacht opgesteld op een kruispunt en pikken de marokkanen eruit. Gezien bij de Elandstraat in den haag
He jammer, nu verpest je z'n hele "Dieskriminazie!"-verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, liep wel naast iemand anders...was ook geen buitelander volgens mij. (had uiteraard ook een boete.. )
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:23 schreef Kiteless het volgende:
Dude, je had wel iemand dood kunnen lopen !!!!
Ah ok, ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, liep wel naast iemand anders...was ook geen buitelander volgens mij. (had uiteraard ook een boete.. )
Grappigquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:20 schreef Kiteless het volgende:
[..]
He jammer, nu verpest je z'n hele "Dieskriminazie!"-verhaal
Nee, je impliceert het alleen maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Grappig![]()
Jammer alleen dat ik wel van een hoger niveau ben en het woord wel normaal kan uitspreken. Ik verlaag mij dan ook niet tot uitspraken als "discrimatie !"
Nee ik vroeg het, zodat ik dat ene verhaal kon vertellen van die marokkaan bij de Elandstraat. Nix geen impliceren maar meer het interpreteren aan jouw kantquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, je impliceert het alleen maar
Ben je van plan ooit op te gaan houden jezelf te verheffen boven de "gemiddelde Nederlander"?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Grappig![]()
Jammer alleen dat ik wel van een hoger niveau ben en het woord wel normaal kan uitspreken. Ik verlaag mij dan ook niet tot uitspraken als "discrimatie !"
Dus de gemiddelde Nederlander spreekt van "Diskriminazzie"?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je van plan ooit op te gaan houden jezelf te verheffen boven de "gemiddelde Nederlander"?
Jij bent ook aardig op de provocerende tour laatste tijd he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
En toen ging je hem ff pijpen in de bosjes en deed je alsof er niets aan de hand was he !!!!
JONG GEEF TOE !!!
Om nog maar over die stoplichtknopjes te zwijgen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik nomineer stoplichten voor voetgangers tot een van de meest zinloze uitvindingen van de mens.
Gastquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
En toen ging je hem ff pijpen in de bosjes en deed je alsof er niets aan de hand was he !!!!
JONG GEEF TOE !!!
Misschien had je daar juist gebruik van moeten maken, dan was het verkeerslicht misschien wel op groen gegaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Om nog maar over die stoplichtknopjes te zwijgen!![]()
Dat is het em nou juistquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien had je daar juist gebruik van moeten maken, dan was het verkeerslicht misschien wel op groen gegaan.
Stug blijven drukken, heb je ook nog iets te doen terwijl je 10 minuten voor een rood stoplicht staat te wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is het em nou juistEr op drukken zonder resultaat!
In arnhem heb je verkeerslichten voor voetgangers, maar die hebben geen rood licht, alleen een knipperend uitroepteken, dat is tenminste handig. Voor de zekerheid kun je op het knopje drukken zodat ie op groen gaat en het licht voor de automoblisten op rood gaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik nomineer stoplichten voor voetgangers tot een van de meest zinloze uitvindingen van de mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |