Zelfs al kan je aantonen dat je helemáál niet gewacht hebt mag je nog steeds gewoon door rood lopen hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ze niet kan aantonen dat ze 10 minuten gewacht heeft. De politie heeft altijd gelijk, tenzij JIJ met goede tegen bewijzen komt. Ze kunnen je dus altijd naaien... en dat doen ze dan ook gretig in plaats van echt politie werk te doen en criminelen op te pakken.
En een fotoquote:
Oh okee nou dat is wel netjes danquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Zelfs al kan je aantonen dat je helemáál niet gewacht hebt mag je nog steeds gewoon door rood lopen hoor.
Ik heb het zelf ook gehad. Agent was in dit geval wèl voor rede vatbaar dus ik verzocht hem vriendelijk en dus op een normale manier om het even te checken bij het hoofdbureau. Die hebben het toen opgezocht en ik bleek dus gelijk te hebben.
We hebben elkaar nog eenprettige dag gewenst en zijn ieder ons weegs gegaan.
Toevallig een buitenlander? Ik ken dit wel. Sommige agenten wachten verdacht opgesteld op een kruispunt en pikken de marokkanen eruit. Gezien bij de Elandstraat in den haagquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, ja is 50 euro boete
Maar toch, belachelijk!![]()
Beetje mensen laten opfokken door rood licht aan te laten staan terwijl er niets aan komt..![]()
En dan sneaky wachten tot ze maar doorlopen, en dan lekker toehappen naar het geld !![]()
Nee, liep wel naast iemand anders...was ook geen buitelander volgens mij. (had uiteraard ook een boete.. )quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Toevallig een buitenlander? Ik ken dit wel. Sommige agenten wachten verdacht opgesteld op een kruispunt en pikken de marokkanen eruit. Gezien bij de Elandstraat in den haag
Doen ze hier in Amsterdam Oost ook zo vaak, en het is moeilijk niet voor het merendeel marokkanen te pakken hier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Toevallig een buitenlander? Ik ken dit wel. Sommige agenten wachten verdacht opgesteld op een kruispunt en pikken de marokkanen eruit. Gezien bij de Elandstraat in den haag
He jammer, nu verpest je z'n hele "Dieskriminazie!"-verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, liep wel naast iemand anders...was ook geen buitelander volgens mij. (had uiteraard ook een boete.. )
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:23 schreef Kiteless het volgende:
Dude, je had wel iemand dood kunnen lopen !!!!
Ah ok, ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, liep wel naast iemand anders...was ook geen buitelander volgens mij. (had uiteraard ook een boete.. )
Grappigquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:20 schreef Kiteless het volgende:
[..]
He jammer, nu verpest je z'n hele "Dieskriminazie!"-verhaal
Nee, je impliceert het alleen maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Grappig![]()
Jammer alleen dat ik wel van een hoger niveau ben en het woord wel normaal kan uitspreken. Ik verlaag mij dan ook niet tot uitspraken als "discrimatie !"
Nee ik vroeg het, zodat ik dat ene verhaal kon vertellen van die marokkaan bij de Elandstraat. Nix geen impliceren maar meer het interpreteren aan jouw kantquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, je impliceert het alleen maar
Ben je van plan ooit op te gaan houden jezelf te verheffen boven de "gemiddelde Nederlander"?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Grappig![]()
Jammer alleen dat ik wel van een hoger niveau ben en het woord wel normaal kan uitspreken. Ik verlaag mij dan ook niet tot uitspraken als "discrimatie !"
Dus de gemiddelde Nederlander spreekt van "Diskriminazzie"?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je van plan ooit op te gaan houden jezelf te verheffen boven de "gemiddelde Nederlander"?
Jij bent ook aardig op de provocerende tour laatste tijd he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
En toen ging je hem ff pijpen in de bosjes en deed je alsof er niets aan de hand was he !!!!
JONG GEEF TOE !!!
Om nog maar over die stoplichtknopjes te zwijgen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik nomineer stoplichten voor voetgangers tot een van de meest zinloze uitvindingen van de mens.
Gastquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
En toen ging je hem ff pijpen in de bosjes en deed je alsof er niets aan de hand was he !!!!
JONG GEEF TOE !!!
Misschien had je daar juist gebruik van moeten maken, dan was het verkeerslicht misschien wel op groen gegaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Om nog maar over die stoplichtknopjes te zwijgen!![]()
Dat is het em nou juistquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien had je daar juist gebruik van moeten maken, dan was het verkeerslicht misschien wel op groen gegaan.
Stug blijven drukken, heb je ook nog iets te doen terwijl je 10 minuten voor een rood stoplicht staat te wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is het em nou juistEr op drukken zonder resultaat!
In arnhem heb je verkeerslichten voor voetgangers, maar die hebben geen rood licht, alleen een knipperend uitroepteken, dat is tenminste handig. Voor de zekerheid kun je op het knopje drukken zodat ie op groen gaat en het licht voor de automoblisten op rood gaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik nomineer stoplichten voor voetgangers tot een van de meest zinloze uitvindingen van de mens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |