off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Ja, Tijn is idd 6 uur stil geweest, een prestatie op zichquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...
tenminste, zo heb ik het begrepen....![]()
Volgens mij haal jij een aantal shifts door elkaar. Maak niet uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
De 1e 'hou je bek' was in mijn ogen meer 'irritatie'
Dan zeg ik dat ook als jij weer begint te waarschuwen/bannen !![]()
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.
Hangt van je eigen grenzen af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |