Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zei
Toen ie zijn hou je bek, was de ruzie al begonnen !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
Jawel, we zitten allemaal hetzelfde in elkaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en semih doet flauw en ik is klein en dat vind ik niet eerlijk, oh nee....[pruillipemoticon]quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoi![]()
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokjequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokje
Toen lulde ze 5 kwartier in een uur en de schatjes en de steken onder water waren weer veelvuldig aanwezig.![]()
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nogquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Ja, Tijn is idd 6 uur stil geweest, een prestatie op zichquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...
tenminste, zo heb ik het begrepen....![]()
Volgens mij haal jij een aantal shifts door elkaar. Maak niet uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
De 1e 'hou je bek' was in mijn ogen meer 'irritatie'
Dan zeg ik dat ook als jij weer begint te waarschuwen/bannen !![]()
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |