ik neem aan dat ze (net als bij BB) een dagvergoeding krijgen voor de tijd dat ze in het huis zittenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:50 schreef Deetch het volgende:
Wie betaald in die periode eigenlijk de rekeningen? Want je kunt geen uitkering trekken als je niet beschikbaar bent voor de arbeidsmarkt, dat wordt dus interen op het eigen vermogen met een minimale kans op een villa.
2 Jaar? Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:17 schreef SunChaser het volgende:
2 jaar is t al, daar hebben de bewoners ook voor getekend
Jawel, maar SC beweert dat de bewoners ervoor hebben getekend om minimaal 2 jaar in het huis te moeten blijven i.p.v. 1.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Het kan zelfs wel 3 jaar duren.
Ruud de Wild volgde iemand die met de selectie meedeed en ver kwam, tot ze te horen kregen dat t huis duurder was geworden dan verwacht en ze minimaal 2 jaar erin moeten zijn om t huis te kunnen winnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jawel, maar SC beweert dat de bewoners ervoor hebben getekend om minimaal 2 jaar in het huis te moeten blijven i.p.v. 1.
Dat ben ik nog nergens tegen gekomen...
Ik heb ergens gelezen, dat de kosten van de villa wat hoger zijn uitgevallen dan was ingecalculeerd. Dus om toch winst te kunnen draaien, moet er iig een jaar lang een bezetting van 10 man in de villa zijn, en pas daarna begint de afbraak. Het is dus puur een financiële kwestie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:25 schreef Patch het volgende:
Ik dacht dat de intentie van het programma was dat er tien man in dat huis gaat, wie het het langst volhoudt mag het huis houden.
Dus mag er ´getreiterd´ worden enzo, ervoor zorgen dat je de andere 9 bewoners kwijtraakt...
Waarom dan toch dingen als ´elke maand een nieuwe bewoner´, ´andere bewoners wegstemmen´ en veel bewoners praten over ´1 jaar´ ?
Iets zegt me dat er toch wel wat eerder mensen vertrekken. Met of zonder manipulatie door Talpa. Een jaar is toch wel érg lang, daar kunnen ze bij BB met z'n 100 dagen nog een hele dikke punt aan zuigen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Het concept is volgens mij altijd al zo geweest dat minimaal 1 jaar blijven zitten en anders vervanging. Ik denk ook dat er best na dat 1e jaar snel een aantal bewoners vertrekken.
ja duh, vandaar dat ik het van de kijker zijn kant probeer te belichten. De bewoners hebben inderdaad niks met de kijkers, maar omgekeerd wel. Kan jij 2 jaar lang kijken naar mensen die zitten te loerennaar een dom blondje dat steeds bukt voor haar hondje zodat ze een glimp van haar string kunnen zien?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Nee ok, maar is het hún plicht om ons te vermaken? Zíj zitten er gewoon om een villa te winnen en het zal hen misschien weinig boeien hoeveel mensen er naar hen kijken.
Nee, ik denk dat ik afhaak als ik na 3 maanden nog niet verder ben dan de navel van Nena.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:32 schreef Herald het volgende:
Kan jij 2 jaar lang kijken naar mensen die zitten te loerennaar een dom blondje dat steeds bukt voor haar hondje zodat ze een glimp van haar string kunnen zien?
Dat staat er inderdaad, zoiets heb ik Eveline en Stephan horen zeggen een van de eerste dagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
Al vraag ik me af of er een clausule in hun contract staat dat Sjonnie bij tegenvallende kijkcijfers te allen tijde gerechtigd is het programma voortijdig te beëindigen zonder de bewoners financieel te compenseren voor de geleverde moeite tot dan toe.
Nou, nog niet. Er hangt duidelijk niet het gebruikelijke 'Big Brother - we zijn allemaal goeie vriendjes van elkaar'-sfeertje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Herald het volgende:
Daarom zal ook in DGK er veelal een gezapige sfeer hangen. Fijn dat iedereen een arrogante promotrailer heeft gemaakt, maar zodra ze binnen zijn gaan ze snel op zoek naar het zogenaamde maatje. Gezellig in de tuin liggen, beetje de tijd uitzitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |