Je lijkt Maikuuul wel. Die wil komen, mits gesponsoredquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik zo kom eh, krijg ik dan het geld van mijn treinkaartje terug van je ?
Ach, wij hebben het altijd gezellig toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef Quara het volgende:
[..]
K1PPIE!!!
Stel je voor een meet die gezellig is... pff
Ja, dat las ik. Maar Utrecht CS is best groot zoals je weetquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uit de OP: ''Hoe laat?
19.00 uur verzamelt de grootste groep op Utrecht CS om gezamenlijk naar Stairway te lopen.''
Wij wel jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, wij hebben het altijd gezellig toch?
Kent U dat begrip : meetingpoint?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar Utrecht CS is best groot zoals je weet
Oh nee! Ik heb wel gelijk! Ik meld me af!quote:
Onder het vertrektijdenbord.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Maar Utrecht CS is best groot zoals je weet
Wat is het ook een aap he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je lijkt Maikuuul wel. Die wil komen, mits gesponsored.
äpke ofzo toch.quote:
Komt die aap ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat die Maikuuul komt, kan ie daarna NOOIT meer tikken..
over randjosti;s gesproken, alleen al om 'mensen" zoals hij moet er een hek om limburg...
Dood/kreupelverwensing, ban!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat die Maikuuul komt, kan ie daarna NOOIT meer tikken..
over randjosti;s gesproken, alleen al om 'mensen" zoals hij moet er een hek om limburg....
Heb wel ff zin in een klein relletje.
Ach, als je maikel zijn poten verlamd krijg je een taart van me.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Heb wel ff zin in een klein relletje.
Die kontklodder kan de pot op!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij komt toch niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Komt die aap ?
Bwhehe, dan kom ik niet.
Oh nee, geen verwensing, beloftequote:
Goed plan. Waar kan ik storten om hem in Maastricht te houden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Goed plan. Waar kan ik storten om hem in Maastricht te houden?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Goed plan. Waar kan ik storten om hem in Maastricht te houden?
Ja, lekker.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[10:24:33] * Now talking in #baggermeet
Jij bent sinds onze laatste ontmoeting flink veranderd...quote:
quote:
quote:
Lekker wijf, is goed voor mijn zelfvertrouwenquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Aha, die Biogarde fap-club is er ook weer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehe, en dan kan je fokkers inhuren Die je even van plek a naar plek b taxieen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |