hè verdomd. hij staat in GCquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb em niet naar GC geschopt hoor
wijst naar die rooie
En dan is het voordeel van dit topic??quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, want een hoop komers/misschieners hebben GC uit hun AT gegooid.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hè verdomd. hij staat in GC
Dat was toch in overleg? En Sticky enzo. Jij kunt ook schoppen D_Aquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had hem in ONZ geopened. Deze dus. Omdat het om ONZ users gaat.
Kick deze eens naar ONZ
V&A dan maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne zegt nee in ONZ.
Wat doe je ertegen?.
Niks. Dan zijn we uitgeluld. Tenzij je wilt staken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne zegt nee in ONZ.
Wat doe je ertegen?.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne zegt nee in ONZ.
Wat doe je ertegen?.
--->MEDquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak er een FOT meet van, heb je opeens een hoop minder meet-gangers
*chips en cola pakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan ik hem niet gewoon rebels een kickje geven
Even langs alle Subfora kijken of we nog nieuwe mensen kunnen werven
Dan komen FB en ik ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak er een FOT meet van, heb je opeens een hoop minder meet-gangers
Dat is dicht, 300 posts weet je wel...quote:
Al dat klagen over de NS op Fok. We moeten gewoon zelf een netwerk opzetten voor het OV. ov.fok.nl, gelijk een nieuwe subsite.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:18 schreef HeatWave het volgende:
het zal eens niet met die incompetente etterbakken, echt niet normaal dat dat bedrijf nog bestaat.....
Ik zei al, kom dan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:20 schreef Sebasser het volgende:
Van wie moet ik allemaal komen dan ?
Paultjuuhhh ?
en wie nog meer ?
Bwhehe, en dan kan je fokkers inhuren Die je even van plek a naar plek b taxieenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Al dat klagen over de NS op Fok. We moeten gewoon zelf een netwerk opzetten voor het OV. ov.fok.nl, gelijk een nieuwe subsite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |