Nou, dat weet ik niet, maar dat is niet bepaald wat ik zei.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat zowat de helft van de israelieten oftewel woonachtigen te israel, tegen het zionistisch regime zijn.
gefeliciteerd, je bent succesvol gepopropagadiseerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef buachaille het volgende:
In naam van de Islam worden honderdduizenden Christenen afgeslacht in Soedan. Waarom is meneer de President daar niet verontwaardigd over ipv over Israel? Israel kent een grote populatie aan moslims die het uitstekend naar hun zin hebben. Als men 30 jaar wacht dan is die moslimspopulatie dusdanig gegroeid dat Israel alsnog weer Islamitisch is geworden. Selectieve anti-joodse verontwaardiging dus, en te wijten aan die klote-Islam van ze.
ahmenijad is een anti zionist, niet jodenhater.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet, maar dat is niet bepaald wat ik zei.
Misschien, maar ik zeg: hij doe alle mogelijke moeite de indruk achter te laten wél een jodenhater te zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ahmenijad is een anti zionist, niet jodenhater.
Hetzelfde kan ik van jou roepen. Waar denk jij dat er meer onrecht is, in Israel of in Darfur?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent succesvol gepopropagadiseerd.
mel gibson ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zeg: hij doe alle mogelijke moeite de indruk achter te laten wél een jodenhater te zijn.
jij wilt zeggen dat ahmi de hele tijd dronken isquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jij wilt zeggen dat ahmi de hele tijd dronken is
Hij heeft de holocaust wel ontkend dat is gewoon op z'n eigen site te lezen hoor: http://www.president.ir/eng/quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh en de holocaust word niet ontkent er worden vragen bij gesteld en is dat zo weerzinwekkend dan?
doe niet zo gehersenspoeld man, en die tentoonstelling met spotprenten was niet om te lachen, er waren behoorlijk goeie prenten tussen die je toch even doen nadenken, in tegenstelling met de hetze tegen moslims van die tyfuskrant die even daarvoor een spotprent over jezus niet wilde maken omdat het *de christennen had kunnen beledigen*
agenda? dat is zeker.
eet nog een televisiekoekje jongen, krijg je een rapport voor.
goed gedaan vinkje nu ben je klaar voor de hun wereld.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Hij heeft de holocaust wel ontkend dat is gewoon op z'n eigen site te lezen hoor: http://www.president.ir/eng/
Plus nog een hele lading andere onzin. Maar goed, als jij Ahmadinejad zo'n toffe peer vindt zal 'de kwade media' ons wel voorliegen, dit is dus eigenlijk een vredelievend man met niets dan goeds in petto.
Zou me niks verbazen als die site door de Telegraaf gemaakt is om 'de kudde' onder invloed te houden.
Ik ga nu even een kraanwater-check doen, je weet maar nooit wat vor een mind-control rotzooi ze er in gooien.
Als mijn ridiculisatie je enige argument is om verder maar alles te negeren en nergens op in te gaan zonder jezelf te verliezen in holle kreten en uitspraken sta je nogal zwak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ah de ridiculisant overdrijft mijn post en wil daarmee beargumenteren dat ik hier gek ben, bedenk je ook altijd extra letters bij het scrabblen?
Of hij is niet bang om te vertellen hoe hij er echt over denkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
jij wilt zeggen dat ahmi de hele tijd dronken is
Kun je dat nader specificeren? Waar op zijn website kan ik precies lezen dat hij de holocaust ontkent?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Hij heeft de holocaust wel ontkend dat is gewoon op z'n eigen site te lezen hoor: http://www.president.ir/eng/
Plus nog een hele lading andere onzin. Maar goed, als jij Ahmadinejad zo'n toffe peer vindt zal 'de kwade media' ons wel voorliegen, dit is dus eigenlijk een vredelievend man met niets dan goeds in petto.
Zou me niks verbazen als die site door de Telegraaf gemaakt is om 'de kudde' onder invloed te houden.
Ik ga nu even een kraanwater-check doen, je weet maar nooit wat vor een mind-control rotzooi ze er in gooien.
ik denk dat mel gewoon een uitbarsting had en zin had om te gaan vloeken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Of hij is niet bang om te vertellen hoe hij er echt over denkt.
Dronken mensen vertellen toch altijd de waarheid?
Ik denk dat Mel Gibson Joden meer haat dan Ahmadinejad, hoewel haten een bijzonder groot woord is in deze, en uiteindelijk hebben ze allebei helemaal geen tijd voor dergelijke nonsens, immers, er wacht nog een afwas op hen, en daarna moeten ze de hond uitlaten en nog even snel wat strijken en dan naar bed, voordat er weer een nieuwe dag begint.
En let wel, ECHT haten VREET energie, weet u.
Ja, ik denk het ook, ik heb z'n uitspraken nog eens opgezocht en het valt reuze mee allemaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk dat mel gewoon een uitbarsting had en zin had om te gaan vloeken.
Hij haat BV echt engelsen.
http://www.president.ir/e(...)11/22/index-e.htm#b4quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Kun je dat nader specificeren? Waar op zijn website kan ik precies lezen dat hij de holocaust ontkent?
En wat bedoel je met "een hele lading andere onzin"? Voorbeelden?
Heb je trouwens zijn laatste speech voor de VN gelezen, en zo ja, wat vond je daar van?
de gebruikelijke uitzondering.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef echt het volgende:
[afbeelding]
Een muurschilderij op een overheidsgebouw in Teheran. Dit ter ere van Iraanse gesneuvelden tijdens de Iran-Irak oorlog in de jaren 80. In het midden het portret van een Iraanse Jood, wiens naam weergegeven in het Hebreeuws en in het Farsi.
En nu?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef echt het volgende:
[afbeelding]
Een muurschilderij op een overheidsgebouw in Teheran. Dit ter ere van Iraanse gesneuvelden tijdens de Iran-Irak oorlog in de jaren 80. In het midden het portret van een Iraanse Jood, wiens naam weergegeven in het Hebreeuws en in het Farsi.
Er staat nergens dat hij de holocaust ontkent. Er staat wel iets over `Myth of Holocaust', en dat heeft vervolgens dus weer te maken met het Zionisme waar hij tegen is, omdat het Zionisme volgens hem een "echte" holocaust veroorzaakt voor de Palestijnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef yahtzeehooligan het volgende:
http://www.president.ir/e(...)11/22/index-e.htm#b4
En in een bericht daar onder.
Een oppervlakkige blik op de site lijkt me wel voldoende aanwijzing voor allerlei onzin en propaganda.
Zijn laatste speech heb ik nog niet gelezen, dat was toch die speech in de VS?
Kijk zo leer je toch iedere dag weer wat bij. Waardoor gaan deze mensen dood, van honger, ziekte of frustratie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Hallulama het volgende:
Oh ja, dan nog even dit: er komen drie keer zoveel Palestijnen om door de bezetting gebezigd door Israel dan dat er Israeliers omkomen door aanslagen gepleegd door Palestijnen. Deze Palestijnse doden zie je nooit in het nieuws omdat deze arme mensen langzaam wegkwijnen in plaats van spectaculair voor het oog van een camera te worden opgeblazen, en vandaar wellicht dat Ahmadinejad de term holocaust gebruikt in deze.
Uiteraard kun je het lezen zoals je wilt. Maar "Myth of holocaust" lijkt me echter behoorlijk duidelijk. Zijn uitspraken over Israel zijn toch wel algemeen bekend.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij de holocaust ontkent. Er staat wel iets over `Myth of Holocaust', en dat heeft vervolgens dus weer te maken met het Zionisme waar hij tegen is, omdat het Zionisme volgens hem een "echte" holocaust veroorzaakt voor de Palestijnen.
"Echte" kunt je vervolgens weer lezen als in "Een Opel is geen echte auto, een Ferrari, da's pas een echte auto!".
Maar, eerlijk is eerlijk, uiteindelijk lezen we allen voornamelijk wat we willen lezen, op basis van een al reeds gevestigd wereldbeeld, dit geldt ook voor mij. Wereldbeelden zijn moeilijk bij te stellen, zeker als er trots en dus een ego (en dus angst) in de weg zit.
Oh ja, dan nog even dit: er komen drie keer zoveel Palestijnen om door de bezetting gebezigd door Israel dan dat er Israeliers omkomen door aanslagen gepleegd door Palestijnen. Deze Palestijnse doden zie je nooit in het nieuws omdat deze arme mensen langzaam wegkwijnen in plaats van spectaculair voor het oog van een camera te worden opgeblazen, en vandaar wellicht dat Ahmadinejad de term holocaust gebruikt in deze.
Of te ver heen in de waas van een anti-zionisten-nemen-de-wereld-over gedachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk dat deze figuren wat te ver heen zijn in de iranhaat hallulama.....nutteloos.
Pas hier op, die uitspraken zijn algemeen bekend geworden nadat ze door bepaalde krachten algemeen fout werden geinterpreteerd en op die zelfde foute wijze werden verspreid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:36 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Uiteraard kun je het lezen zoals je wilt. Maar "Myth of holocaust" lijkt me echter behoorlijk duidelijk. Zijn uitspraken over Israel zijn toch wel algemeen bekend.
Lees dit stukje eens: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1610&titel=10_jaar_FoxNews_het_einde_van_de_linkse_media...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:38 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Pas hier op, die uitspraken zijn algemeen bekend geworden nadat ze door bepaalde krachten algemeen fout werden geinterpreteerd en op die zelfde foute wijze werden verspreid.
Bewust of onbewust, per ongeluk of expres, dit soort dingen gebeuren, zie het sex-schandaal in de VS (de republikein Mark Foley) op dit moment, het betreft hier een republikein, maar wat laat men tot drie keer toe op Fox News zien?
Let op:
[afbeelding]
Kijkers zien dus D-FL in plaats van R-FL onderaan hun scherm, en denkt vervolgens dus dat Mark Foley een democratisch congreslid voor Florida is in plaats van een republikeins congreslid voor Florida.
Kan je je verder dat verhaal uit een Canadese krant betreffende dat Joden in Iran een Jodenster zouden moeten dragen? Dat is net zoiets. Pure kolder, maar het doet absoluut schade, schade die voor sommige krachten op aarde meer dan welkom is in verband met de afwikkeling van bepaalde verborgen agenda's.
Special Report, met Brit Hume, ken ik niet helaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:19 schreef buachaille het volgende:
Lees dit stukje eens: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1610&titel=10_jaar_FoxNews_het_einde_van_de_linkse_media...
dit werpt weer een ander licht op de zaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |