abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51587930
'Tien regisseert Terror Jaap!'
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-terrorist Jaap wordt geregisseerd door Tien. De zwaarlijvige student moet zich grensoverschrijdend gedragen van programmamakers. Dat zegt hij in een snikkende bekentenis tegen mede-villabewoner Brian, die op internet te zien is. Zou ook zijn gegooi met overgeefsel in het script staan?

Op youtube is te zien dat Jaap tegenover Brian uit de school klapt als reactie op de boete die hij en zijn medewoners kregen voor een verregaande pest-actie van Lieke en Huub. Van zijn inleggeld wordt 1000 euro ingehouden en als hij onverhoopt de winnaar wordt van de Gouden Kooi verliest hij zelfs een ton van de geldprijs van 1 miljoen.

Jaap: “Dit was niet de afspraak. Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers. Jaap werk mee aan dit complot, Jaap we hebben een idee en Jaap doet het.”

Woedend en tot tranen gebracht was Jaap. De programmamakers hebben nog niet gereageerd. Maar veel internetgebruikers vinden het feit dat Jaap uiteindelijk werd weggedraaid uit de live-streams veelzeggend.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rt_Terror_Jaap!.html
(link toegevoegd)

[ Bericht 7% gewijzigd door avonne op 18-07-2007 21:52:12 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:04:48 #152
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51589038
Wel fijn dat er hier een duidelijk vergelijk in schrijf en benaderwijze te zien is. Zo kan ik me helemaal niet vinden in de zienswijze van de VPRO met Aaf Brandt Corstius en ben ik erg blij met het stuk van Rene van der Lee.
Toch blijft er na de bovenstaande stukken maar 1 conclussie over.... Natasia had al negen maanden geleden uit het programma gezet moeten worden. Dat nu nog te doen is niet te laat, maar het is verstandiger om de boel te stoppen. Maak een verdeling op basis van de populariteitspol ( dat is de enige eerlijke conclussie!) en stop met de kooi!
pi_51606802
"Ordinaire aanranding!" - artikel Party

http://img45.imageshack.us/my.php?image=party1720julihl6.jpg
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:09:49 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51608153
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:31 schreef tipsch het volgende:
"Ordinaire aanranding!" - artikel Party

http://img45.imageshack.us/my.php?image=party1720julihl6.jpg
Goeie tekst!
En Brian denkt dat er een stuk in komt over zijn liefdesleven
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:13:16 #156
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_51608273
jemig er klopt geen moer van dat artikel toch? ik heb natas zien schoppen maar niet zien slaan, net als jaap in lichte paniek. En dat grote jaap versus kleine huub maakt ze wel erg weerloos slachtoffer hoor... En ja, ik ben een H en vooral L-fan
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_51608666
Ik ben weer net binnen, en het één en ander aan het teruglezen. Begrijp ik het goed dat de media bol staat van van alles over de kooi? Geweldig. Ik ga even verder met lezen, voordat ik de streams aanzet. Geweldig, comliment voor een ieder die meewerkt aan het vertrek van Natasia.(al zal dat wel een droom blijven).
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_51610957
Van nu.nl http://www.nu.nl/news/115(...)%27_%28video%29.html

Terror Jaap wordt geregisseerd door Tien'
Uitgegeven: 18 juli 2007 10:28
Laatst gewijzigd: 18 juli 2007 15:02

AMSTERDAM - Jaap, die sinds enkele maanden in de Gouden Kooi verblijft, wordt geregisseerd door Tien. Dat meldt de Telegraaf. De zwaarlijvige student, die in het programma de bijnaam 'Terror Jaap' heeft, zou zich grensoverschrijdend moeten gedragen van de programmamakers.
Talpa

Bekijk video
Jaap biechtte deze week tegen medebewoner Brian op dat Tien hem zegt wat hij moet doen. Hij deed dat als reactie op de boete die hij en zijn medebewoners kregen omdat zij te ver waren gegaan bij een pest-actie tegen Lieke en Huub.

Op videosite Youtube zijn de beelden te zien. "Dit was niet de afspraak", zo zegt en woedende en huilende Jaap. "Ik loop mij te verlagen en te verkopen voor Talpa. Jaap doe dit, Jaap doe dat. En Jaap doet het voor de kijkcijfers."

De programmamakers van De Gouden Kooi hebben nog niet gereageerd op de bekentenis.

Kandidaten die meedoen aan de Gouden Kooi zitten opgesloten in een riante villa in Eemnes. Wie dat het langst volhoudt, krijgt het peperdure landgoed cadeau.

Volgens mij word dit de ondergang van de Gouden Kooi, want ik vraag me af of rtl het nog wel wil of misschien word het al eerder stop gezet.
............................
pi_51621647
http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=39879

Gouden Kooi-bewoners mishandelen Lieke (met filmpje) 18/07/2007
Het loopt elke dag steeds meer mis met De Gouden Kooi, de door John de Mol bedachte ’eeuwig doorlopende’ Big Brother.

Op internet is een filmpje opgedoken waarin Gouden Kooi-bewoonster Lieke door een groepje andere deelnemers wordt aangevallen. De beelden zijn niet uitgezonden op televisie.

Op de beelden is te zien hoe Natasia, Nadia en Amanda op Lieke aflopen om haar de kleren van het lijf te rukken. Huub, die Lieke probeert te beschermen, wordt tegengehouden door de andere bewoners. Lieke wordt uitgekleed en wordt door de drie dames door een kamer gesleurd. Huub weet zich los te maken en stuift op de vrouwen af. Hij valt Natasia aan, die hem daarop in zijn gezicht slaat.

Van de borg van 10.000 euro, die de bewoners betaalden voor hun intrek in de villa, wordt na het jongste incident duizend euro ingehouden. Als één van de zes de hoofdprijs wint, wordt 100.000 euro ingehouden op de jackpot van een miljoen euro.

Bovendien zijn de regels wat betreft fysiek geweld aangescherpt. Als er nog een incident volgt, mag deze persoon meteen vertrekken.

klik hier voor het filmpje

pi_51621696
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/161265/

'Tien zet aan tot mishandeling Gouden Kooi'
woensdag 18 juli 2007 16:29

Het reality-programma ‘De Gouden Kooi’ is weer in opspraak geraakt. Kijkers belden dit weekend 112 toen op internet te zien was dat twee bewoners werden aangerand en mishandeld.

Bewoners gingen elkaar wel vaker te lijf
In het bewuste filmpje, dat niet op tv werd uitgezonden, is te zien hoe Natasia, Nadia en Amanda bewoonster Lieke de kleren van het lijf rukken en door de kamer sleuren. Als bewoner Huub wil ingrijpen, wordt hij met geweld tegengehouden door zijn mannelijke medebewoners.

‘Misselijkmakend’
In een reactie tegen Spitsnet.nl noemt een woordvoerder van televisiezender Tien de gebeurtenissen ‘misselijkmakend’. De zes geweldplegers zijn daarom beboet. Er wordt 1000 euro ingehouden op hun borg en 100.000 euro op de eventuele jackpot. Ook scherpt de redactie de regels ten aanzien van fysiek geweld aan. Wie zich daar in het vervolg schuldig aan maakt, moet het huis verlaten.

‘Terror-Jaap’
Bewoner Jaap, geen lieverdje getuige zijn bijnaam ‘Terror-Jaap’, reageerde woedend en emotioneel op de boetes. Volgens de arme student stoken de programmamakers hem op. In een filmpje zegt hij aangedaan: ‘Het gaat steeds van Jaap doe dit, Jaap doe dat. Werk mee aan dit complot. En Jaap doet alles voor de kijkcijfers.’

De omroep ontkent dit stellig en haalde het filmpje van de website van de Gouden Kooi. Het is niet de eerste keer dat de bewoners elkaar te lijf gingen. Twee voormalige bewoners zijn om die reden naar huis gestuurd.

Reclame
Begin deze maand riep een meerderheid van de Tweede Kamer adverteerders op tot een boycot van het programma. Verschillende kamerleden spraken van een ‘walgelijke’ en ‘mensonterende’ reality-show.

Door Marl Pluijmen
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 18:31:19 #161
128220 Peter6000
pi_51633914
Vanavond in NOVA een heus item over DGK.

Met DGK promoter Joop Atsma (CDA), en pestdeskundige Bob van der Meer (hij heeft goede dingen geschreven mbt pesten op school).

http://www.novatv.nl/
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:08:04 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51639151
In de Spits van vandaag:
quote:
Het gevaar van reality shows
'Kijkers worden negatief beïnvloed en deelnemers beschadigd'
donderdag 19 juli 2007 om 09:42

Door Grieteke Meerman

Kandidaten uit realityshows onderschatten het effect van deelname op hun geestelijk welzijn. Dat stelt Kelly Willemse, maker van de documentaire Life After Creality. In de film onderzoekt ze waar deelnemers uit programma's als Big Brother en Expeditie Robinson nadien mee te maken kregen. "In het huis, op het eiland of in het kasteel gaat alles prima. Maar na afloop komt de klap. Opeens zijn ze BN'ers. Bovendien zijn ze op tv vaak te zien geweest als iemand waarin ze zichzelf niet herkennen. Dat heeft een grote impact, velen belanden dan ook in een crisis."

In het geval van De Gouden Kooi, waarin bewoners elkaar deze week opnieuw te lijf gingen, zal het effect na deelname nog een stuk heftiger zijn, denkt Willemse. De shows waaruit ze mensen voor haar documentaire heeft geïnterviewd, zijn eigenlijk nog best lief, zegt ze. "Dit is veel meer over de top. Als deelnemers hieruit komen, belanden ze minstens in een depressie." Toch vindt ze het niet nodig het programma aan banden te leggen. "Ik snap dat de overheid er een probleem van maakt, maar ik hou niet van censuur."

Zinloos geweld
Bart Wisbrun, oprichter van de Landelijke Stichting Tegen Zinloos Geweld, is het met Willemse eens. "Ik denk dat je zulke programma's niet kunt verbieden. Je houdt het toch niet tegen, daarvoor zijn er te veel mazen in de wet. Als je het niet leuk vindt, moet je er gewoon niet naar kijken."

In het verleden heeft Wisbrun, die zich met zijn organisatie richt tegen iedere vorm van zinloos geweld, geprobeerd tot een samenwerking te komen met de makers van De Gouden Kooi . Toen bewoonster Nena uit de villa werd gezet nadat ze iemand had geschopt, besloot omroep Tien haar verloren borg van 10.000 euro aan een goed doel te schenken. "Ik heb ze toen gebeld, met de vraag of ze daarbij misschien aan ons konden denken. Maar daar hebben we niets meer op gehoord", vertelt hij. "Later zijn we nog een keer door hen benaderd. Of we een tegel met ons logo in het huis wilden plaatsen. Dat wilden wij alleen als we dan meer voor het programma konden betekenen. Daar stonden ze niet voor open."

Schouders ophalen
Jammer, vindt hij. "Het programma is doordrenkt van fysiek, verbaal en psychisch geweld. Het lijkt puur te draaien om de vraag: hoe maak je iemand kapot? Ik geloof zeker dat dat op kijkers geen goede invloed heeft. Gelukkig zijn er ook mensen die sterker in hun schoenen staan en gewoon hun schouders ophalen. Ik hoop dan ook dat de meesten dat doen."
Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51640203
Kijkwijzer is een wassen neus"
donderdag 19 juli 2007 om 01:22

Door Joris Polman

AMSTERDAM - Het instituut dat toeziet op de schadelijke invloed van televisieprogramma's, het Nederlands Instituut voor de Classificatie van Audiovisuele Media (NICAM), is "een tandeloze wolf". Dat zegt CDA-Kamerlid Joop Atsma naar aanleiding van de jongste rel rond het Tien-programma De Gouden Kooi.

Het NICAM, dat vooral bekend is van de Kijkwijzer voor films, heeft volgens Atsma te weinig middelen om onfatsoenlijke, gewelddadige en seksistische programma's die mogelijk schadelijk zijn voor jeugdige kijkers aan te pakken. De boetes die het deze toezichthouder kan opleggen, zijn zo laag dat ze volgens Atsma nauwelijks indruk maken op zenders als Tien. Atsma: "Dat gaat hooguit om enkele tienduizenden euro's. Dat is peanuts. Tien heeft inmiddels al een boete gehad van het NICAM vanwege de Gouden Kooi, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Dat toont aan dat het NICAM een wassen neus is."

Het feit dat het NICAM een 'zelfregulerende' organisatie is, helpt ook al niet, meent Atsma. "Nee, Tien is zelf vertegenwoordigd binnnen dit instituut. Dus je kunt vraagtekens zetten bij de onafhankelijkheid van de beoordeling van programma's." Atsma pleit er dan ook voor dat er nog een extra instituut komt dat kan ingrijpen op het moment dat het NICAM een steek laat vallen. Atsma: "Je zou het Commissariaat voor de Media daarmee kunnen belasten."

Het NICAM bestrijdt dat het "een tandeloze wolf" is. Directeur Wim Bekkers zegt over genoeg sancties te beschikken om een omroep of zender aan te pakken. "Er is veel te doen om De Gouden Kooi, maar als je naar het grote geheel kijkt zie je dat de zendgemachtigden zich over het algemeen keurig aan de afspraken houden. Bovendien, de hier besproken scènes staan alleen op internet en dat is niet ons domein."

Ook verwerpt Bekkers de kritiek over de vermeende belangenverstrengeling. "Onze Klachtencommissie en onze Commssie van Beroep bestaat uit deskundige mensen die aan geen enkele omroep of zender gebonden zijn."
Het NICAM bestaat in de huidige vorm inmiddels zes jaar en is binnen Europa een voorbeeld voor andere landen, zegt Bekkers. Landen als België, IJsland en Turkije hebben inmiddels een gelijksoortig instituut opgetuigd, aldus Bekkers. "En ook andere landen zijn geïnteresseerd in ons model."

Bekkers benadrukt dat zijn instelling niet kijkt naar hoe smaakvol een programma is. "Onze beoordeling is gebaseerd op wetenschappelijke bevindingen. Daarbij staat de mogelijke schadelijke invloed op jeugdige centraal", aldus Bekkers.

http://www.spitsnet.nl/ni(...)p=rubriek1%20links,6
pi_51640251
Fanclub schiet Lieke en Huub te hulp met overvliegende spandoeken
Het is Tien-woordvoerder Marc van Hal niet ontgaan dat het meest recente geweldsdelict in de realityshow de gemoederen flink bezighoudt. "Helemaal nadat de media het gisteren hebben opgepakt. We merken dat mensen geschokt zijn." Volgens de zegsman geven de felle reacties ook aan dat er sprake is van een grote betrokkenheid bij het programma.

Dagelijks trekt de serie ongeveer 350.000 tv-kijkers en 100.000 internetbezoekers. Nog eens 100.000 mensen hebben er zelfs geld voor over om iedere dag live, via streams, de ontwikkelingen in de luxe villa op de voet te volgen.

Eén van hen is Hans Bruger, lid van fansite nowlive.eu. Hij gaat nogal ver in zijn fanatisme voor het programma en schaart zich samen met andere leden openlijk achter de 'geslachtofferde' Lieke en Huub.

Gisteren liet Bruger met de organisatie achter de website en het internetforum vol.nl twee vliegtuigen met spandoeken boven de villa in Eemnes overvliegen. Het ene droeg de tekst 'Huub en Lieke, vol ertegen aan' en het andere, voorzien van een hartje, 'Huub en Lieke, fans van Nowlive'. Prijskaartje: 1000 euro.
pi_51640277
’Kijkwijzer’ is zeker niet tandeloos
donderdag 19 juli 2007 om 01:34
AMSTERDAM – Het CDA-Kamerlid Joop Atsma heeft forse kritiek op het Nederlands Inistituur voor Classificatie van Audiovisuele Media (NICAM), het instituut dat onder meer verantwoordelijk is voor de Kijkwijzer. Het NICAM zou tandeloos zijn, stelt Atsma. Niettemin heeft het instituut niet stilgezeten als het gaat om De Gouden Kooi, vertelt directeur Wim Bekkers. De feiten op een rijtje.

- Sinds de eerste uitzending van De Gouden Kooi heeft het NICAM ruim veertig klachten over dit programma ontvangen. Dat is volgens Bekkers 'relatief veel'.

- Eén klacht heeft inmiddels geleid tot een boete van vierduizend euro voor de zender Tien. Volgens Bekkers had deze klacht betrekking op in beeld gebrachte seksuele handelingen van enkele deelnemers.

- De Klachtencommissie van het NICAM heeft nog twee klachten in onderzoek. Ook deze hebben volgens Bekkers betrekking op seks. Mochten deze klachten worden gehonoreerd, dan kan Tien rekenen op forse hogere boetes. "Bij herhaling van overtredingen neemt de boete cumulatief toe", zegt Bekkers.

De omstreden beelden van de aanranding zijn niet door Tien op tv uitgezonden. Ze zijn wel op internet te vinden, maar dat is niet het domein van het NICAM.

- Bekkers bestrijdt met klem dat het NICAM tandeloos zou zijn, zoals Kamerlid Atsma vindt. De maximum boete die het NICAM kan opleggen bedraagt 135.000 euro.

- Boetes zijn niet het enige machtsmiddel waar het NICAM over beschikt. Alle omroepen zijn verplicht betalend lid van het NICAM. Mocht een omroep of commerciële zender stelselmatig de grenzen van het betamelijke overschrijden, dan kan het NICAM overgaan tot een royement van de omroep of zender.

- Een royement heeft automatisch tot gevolg dat een omroep of zender alleen nog programma's die geschikt zijn voor alle leeftijden mag uitzenden. Houdt de omroep of zender zich hier niet aan, dan kan het Commissariaat voor de Media de zendmachtiging intrekken. Dan gaat, kortom, de omroep of zender op zwart.

- De inmiddels opgedoekte zender Yorin kreeg de zwaarste straf in de geschiedenis van het NICAM opgelegd. De zender kreeg een boete van 22.500 euro omdat het de oorlogsfilm Saving Private Ryan (geschikt voor zestien jaar en ouder) te vroeg uit heeft gezonden.

http://www.spitsnet.nl/ni(...)_niet_tandeloos.html
pi_51641764
Atsma komt zometeen weer aan het woord in Nova op Ned.2
pi_51645526
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Atsma komt zometeen weer aan het woord in Nova op Ned.2
Hier is een samenvatting
[DGK] Updates #4

en hier is het live commentaar van de dgk-fokkers
[DGK] de NOVA uitzending van donderdag 19 juli
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:07:02 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_51647768
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:39 schreef avonne het volgende:

Fanclub schiet Lieke en Huub te hulp met overvliegende spandoeken

Dagelijks trekt de serie ongeveer 350.000 tv-kijkers en 100.000 internetbezoekers. Nog eens 100.000 mensen hebben er zelfs geld voor over om iedere dag live, via streams, de ontwikkelingen in de luxe villa op de voet te volgen.

Eén van hen is Hans Bruger, lid van fansite nowlive.eu. Hij gaat nogal ver in zijn fanatisme voor het programma en schaart zich samen met andere leden openlijk achter de 'geslachtofferde' Lieke en Huub.

100.000 streamkijkers?
Geloof ik geen ruk van.

Zal wel van die overdrijvers van nowlive komen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:20:23 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51648094
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 01:07 schreef APK het volgende:

[..]

100.000 streamkijkers?
Geloof ik geen ruk van.

Zal wel van die overdrijvers van nowlive komen.
Ik weet ook niet of het klopt natuurlijk, maar als je de 'dagjesmensen' meetelt zou het best kunnen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:21:37 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51648124
quote:
Amanda, die moet er ook uit met terug werkende kracht, reden omdat zij totaal geen spijt heeft van deze actie, in tegendeel haar woorden, als ik had geweten dat ik deze boete kreeg had ik haar nog harder aangepakt, heb maling aan die boete, pak haar zo weer.
Een prachtige comment op die spitsnet site
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51648529
Van telegraaf.nl: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/920060

"John de Mol zet aan tot geweld"
door onze redactie
AMSTERDAM -

John de Mol zet met het programma De Gouden Kooi aan tot geweld en is daarmee strafbaar. Dat stelt psycholoog en pedagoog Bob van der Meer. Vrijdag stapt Van der Meer naar de Orde van Advocaten om na te gaan of het mogelijk is op basis van zijn informatie een advocaat een kort geding te laten aanspannen tegen Tien.

Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
Gouden Kooi-miljonairs mishandelen bewoonster
Talpa Producties
Foto: Talpa Producties

"Wat hier op de buis te zien is, is ziek, zei Van der Meer in het tv-programma Nova over de verschillende vormen van geweld in de miljonairsvilla.

Van der Meer is ervan overtuigd dat het gedrag van de bewoners wordt gestuurd vanuit de regiekamer. "Anders zou er namelijk niets te zien zijn.

Hij is niet bang dat de commotie en de publiciteit rond het programma de kijkcijfers van Tien in de kaart spelen. Want als het wordt verboden, is het format kapot. Laten we hopen dat het gezond verstand zegeviert.

Nog effe linkje naar filmpje Nova uitzending, die van de Nova site deed het niet dus dan maar Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=p-abkqaHpec

Ik geef DGK nog een maand, dit word echt de ondergang, kunnen ze allemaal lekker in therapie gaan straks.
............................
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:43:16 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_51648611
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of het klopt natuurlijk, maar als je de 'dagjesmensen' meetelt zou het best kunnen.
Ik las in de COS dat DGK_Redactie had gezegd dat het 6000 mensen waren.
Okay, misschien 10.000 nu, zal wel weer een foutje van die dyslectische vliegtuighuurders zijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51693093
tvp
pi_51703403
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 01:38 schreef sander89 het volgende:

[knip]

Want als het wordt verboden, is het format kapot. Laten we hopen dat het gezond verstand zegeviert.

[knip]
Laten we vooral op gezond verstand hopen. Bij de makers van dit programma is dat ver te zoeken! Maar zolang er leven is (of zoiets, een vorm van..) is er hoop?
  Moderator woensdag 25 juli 2007 @ 22:41:17 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51834954
De Telegraaf:

Tegenactie: Red de Gouden Kooi
door onze redactie

AMSTERDAM - De Gouden Kooi is het mooiste wat Nederland ooit is overkomen. Kansarmen, kakkertjes, achterstandswijkbewoners en minderwaardigheidscomplexen allemaal in 1 huis. John de Mol had gelijk, dit moet de mooiste televisie uit de wereldgeschiedenis worden. Dat zeggen de makers van Red de Gouden Kooi.nl. Zij ageren tegen de gisteren opgerichte site stopgoudenkooi.nl.

Opzet van de website stopgoudenkooi.nl is om zoveel mogelijk mede-rakkers te vinden en John en de zijnen ervan te overtuigen dat De Gouden Kooi moet stoppen. Tijd dus voor een tegenactie! staat op de de pro-Gouden Kooi-site te lezen. Ook daar kan een petitie worden getekend. Momenteel hebben meer dan duizend liefhebbers van de reallife soap zich gemeld.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')