De studentenvoetbalvereniging van Olympos. De sfeer is altijd oke en je zit dus met medestudentenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:04 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Mijn dank is groot voor uw uitgebreide antwoord![]()
Ah, wist niet dat Olympos een voetbalvereniging had (opzich wel logisch). Ik ga eens een kijkje nemen op de site, en wie weet zie ik je daar!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
De studentenvoetbalvereniging van Olympos. De sfeer is altijd oke en je zit dus met medestudenten.
www.odysseus91.nlquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:44 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat Olympos een voetbalvereniging had (opzich wel logisch). Ik ga eens een kijkje nemen op de site, en wie weet zie ik je daar!
Yup, gevonden. Heb al ff berichtje in t gastenboek achtergelaten, per ongeluk dubbel postquote:
Ramptoeristquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef Q. het volgende:
Ik reed net nog even voor de gein met de auto door Kanaleneiland noord, langs de Rijnbaan. God, wat een idiote pauperzooi is het daar toch, niet te zuinig .
quote:
Prachtig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef Hathor het volgende:
VIP: Zeg, werk eens met wat minder lawaai, er word hier geoefend !
Timmerman: Krijg de tering gek !
Hoe voelt dat nou SCH?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
SCH, je begint me te kennen.
Ennn Hoe voelt dat nu?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende: Dat is precies wat mijn vrienden ook altijd zeggen..
Oew, had ik nu maar een brommerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Vijf politieauto's, twee motoragenten... bij het Multiculturele Koffiehuisdinges.
Volgens mij gaan ze een bromfietstestgebeuren opzetten..
Misschien was de koffie te heet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Vijf politieauto's, twee motoragenten... bij het Multiculturele Koffiehuisdinges.
Dan laat ik mijn brommert maar even thuis vanavond.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Monza, Tivoli en 't Pakhuis (maar dat is een rare tic van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef CrustyClown het volgende:
Waar gaan de meeste van jullie trouwens meestal stappen op een avond als donderdag? Monza, beurs, of gaan de meeste op zoek naar de kroegjes?
VK, is dat de oude Jazzalley ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heb net in het VK gezeten, muziek stond een beetje te hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |