abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:11:40 #41
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_42285833
Misschien ligt het aan mij.. Misschien snap ik het niet. Misschien ben ik wel een ouderwetse moeder..
Maar in mijn ogen is die Natasia een waardeloze moeder die de eervolle titel moeder onmiddelijk afgenomen zou moeten worden.
"Tijd voor mezelf en even geen kinderen meer" las ik in een interview. Pardon?? Heeft ze niet ooit zelf voor die kids gekozen??
En dan heeft 1 van dr zoontjes nog een (nier?)aandoening ook!

Stuitender: "Degene die er iets van durft te zeggen krijgt met mij te maken"..

Wat een k**moeder!
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
pi_42292761
Nou, de scene met Gordon net gezien. Echt schokkend. Stuitend. Voor een kind van 6 is dit ronduit traumatisch. "Ik doe het ook voor jullie", zegt ze dan nog. Man, één kogel en ik weet wel waar 'ie naar toe gaat. En dan tot overmaat van ramp, had ze ook nog een fantastische afsluiter voor haar ontroostbare dochter: 'Stel je niet aan!"

De allerhoogste boom, als je het mij vraagt...
pi_42292825
dat wijf is echt goor, kvraag me dan af hoeveel je om je koters geeft... die argumenten van haar slaan echt nergens op... je kan ook gewoon een half jaartje ofzo op suriname zitten om 'bij te komen'...
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:38:27 #44
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42292848
iedere moeder en vader is anders, misschien zijn die kinderen wel beter af bij hun tante als zij zo denkt...
Neem je dromen eens mee de dag in..
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:49:48 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42293227
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:35 schreef Fargo het volgende:
Nou, de scene met Gordon net gezien. Echt schokkend. Stuitend. Voor een kind van 6 is dit ronduit traumatisch. "Ik doe het ook voor jullie", zegt ze dan nog. Man, één kogel en ik weet wel waar 'ie naar toe gaat. En dan tot overmaat van ramp, had ze ook nog een fantastische afsluiter voor haar ontroostbare dochter: 'Stel je niet aan!"

De allerhoogste boom, als je het mij vraagt...
Hoewel ik het eens ben met het eerste deel van je verhaal, vind ik je laatste opmerking zomogelijk nog erger dan wat Natasia flikt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42293403
Dit hoort dus bij de cultuur van deze mensen, de vaders gaan vreemd bij het leven de moeders kijken naulijks om naar de kinderen (die er overigens vaak goed gekleed bij lopen) om hun status in de (tr) groep hoog te houden verbaal maken ze altijd veel kabaal met handgebaren maar een normaal gesprek is er niet mee te voeren.
Wat krijg je dan "hee homo bijvoorbeeld omdat respect ze niet is meegeven.
Nee sorry hoor ik pas. Optie 1: in je eigen levensonderhoud voorzien en je aanpassen.
Optie 2: Je cultuur lekker houden op een eiland waar dat wel geaccepteerd wordt.

Ga direct, ga niet langs start. opzouten
pi_42293468
Ik snap niet waarom er staat minimaal een jaar? Ze mogen toch gaan wanneer ze willen?
pi_42293533
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef Ace1 het volgende:
Ik snap niet waarom er staat minimaal een jaar? Ze mogen toch gaan wanneer ze willen?
Klopt kost ze alleen 10000 euries
pi_42294029
Ik dacht dat als ze eruit gaan er niks aan de hand is. zo praten ze er wel over. Ze verliezen zo alleen hun kans op de villa.
pi_42294048
Mijn moeder heeft me al 10 jaar verlaten
Oh en me pa al 27 jaar

Gaat prima met me, dank je.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:13:10 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42294080
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef Ace1 het volgende:
Ik dacht dat als ze eruit gaan er niks aan de hand is. zo praten ze er wel over. Ze verliezen zo alleen hun kans op de villa.
Ze hebben 10.000 inleg betaald en krijgen die niet terug als ze er binnen een jaar vrijwillig uitgaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42294212
Ah op die fiets.. tnx voor uitleg.
pi_42296515
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoewel ik het eens ben met het eerste deel van je verhaal, vind ik je laatste opmerking zomogelijk nog erger dan wat Natasia flikt.
En dat is...waarom?
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:02:41 #54
159096 Aurora78
Zoekt en gij zult vinden....
pi_42305532
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:11 schreef Poedel het volgende:
Misschien ligt het aan mij.. Misschien snap ik het niet. Misschien ben ik wel een ouderwetse moeder..
Maar in mijn ogen is die Natasia een waardeloze moeder die de eervolle titel moeder onmiddelijk afgenomen zou moeten worden.
"Tijd voor mezelf en even geen kinderen meer" las ik in een interview. Pardon?? Heeft ze niet ooit zelf voor die kids gekozen??

Met z'n allen boycotten, die hap!!!! Niet meer kijken dus...
pi_42306275
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:11 schreef Poedel het volgende:

Wat een k**moeder!
Waarschijnlijk gelijk m'n laatste post in dit forum, maar: helemaal mee eens!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42306341
Natasia noemde allemaal redenen waarom ze nu tijd voor zichzelf moest hebben en zei dingen als 'ziekenhuis in ziekenhuis uit en dan gaat het weer slecht op school mety Cheyenne en..."
En ik dacht heel stilletjes: "Allemaal redenen om niet te gaan...je kinderen hebben je heel duidelijk keihard nodig..."

Onbegrijpelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:42:29 #57
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_42306458

...bovendien heb ik vernomen dat er getekend is voor minimaal 2 jaar... of heeft dat niks met dat inleggeld te maken?
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:42:32 #58
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_42306460
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Natasia noemde allemaal redenen waarom ze nu tijd voor zichzelf moest hebben en zei dingen als 'ziekenhuis in ziekenhuis uit en dan gaat het weer slecht op school mety Cheyenne en..."
En ik dacht heel stilletjes: "Allemaal redenen om niet te gaan...je kinderen hebben je heel duidelijk keihard nodig..."

Onbegrijpelijk.
Idd, waardeloos.
Hoe kan je zo koud je huilende kinderen achterlaten ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_42306631
Ik vond trouwens dat Gordon de vraag helemaal verkeerd voorlegde!

Ik hoorde echt, als je nu het huis ingaat win je 100.000 euro. De andere presentatoren waren naar mijn idee veel duidelijker in het uitleggen. Die zeiden echt, als je nu het huis in gaat heb je een kans om 100.000 euro te winnen.
gorden zei iets van : je hebt de kans om nu het huis in te gaan en 100.000 euro te winnen.

dan zou ik ook zonder enig pardon het huis ingaan, de kinderen zijn toch al voorbereid dat ze een jaar weggaat. tenminste, dat mag ik aannemen.

Neemt niet weg, dat ik dat nooit zou kunnen, mijn kinderen achterlaten. Maar als je dan al hebt besloten om mee te doen, dan maken die 2 dagen eerder ook niet veel uit.
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:11:58 #60
3542 Gia
User under construction
pi_42307312
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:56 schreef dracula100 het volgende:
Dit hoort dus bij de cultuur van deze mensen, de vaders gaan vreemd bij het leven de moeders kijken naulijks om naar de kinderen (die er overigens vaak goed gekleed bij lopen) om hun status in de (tr) groep hoog te houden verbaal maken ze altijd veel kabaal met handgebaren maar een normaal gesprek is er niet mee te voeren.
Het is inderdaad wel een cultureel iets. Ik ken zelf een Ghanese vrouw, die jaren geleden haar, toen nog, jonge kinderen (4 stuks) achterliet in Nederland bij hun Nederlandse vader. Moeder vertrok naar Ghana, is daar weer getrouwd, kreeg weer kinderen en liet ook die kinderen achter. Dit keer bij hun oma. Zelf ging ze ergens anders wonen en werken.

Naar onze maatstaven onbegrijpelijk, maar voor die mensen maakt het niet zoveel uit wie de kinderen opvoedt. Het is vrij gebruikelijk dat oma de kinderen opvoedt. Zelf ben je dan weer als opvoedster aan de beurt als je kleinkinderen krijgt.

Vond het fragment ook hartverscheurend. Ik zou zelf mijn kinderen echt niet achterlaten voor mijn eigen vertier. Mis ze al als ze een weekje op kamp gaan. Maar ik vind niet dat we zo keihard moeten oordelen over Natasja met opmerkingen als "kinderen afnemen" en "opknopen aan de hoogste boom". Ze doet dit, naar eigen zeggen, om straks betere kansen op een goede baan te krijgen, om zich te ontwikkelen.

Geloof ook niet dat ze het vol gaat houden. (Net zomin als die andere ouders en die man die van zijn vrouw nog niet mee mocht ook niet.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')