abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:24:42 #276
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42390706
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Racistische bedoel jij.

Maargoed voor Talpa is dit weer een hele vette gratis reclame. De GoudenKooi wordt medemogelijk gemaakt door de BlankePolitiekCorrecte PvdA
Wat is er gebeurd met "Partij van de Allochtoon"? Komt dat even niet meer zo goed uit?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:37:38 #277
58921 Day
You can fly!
pi_42391273
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Gert het volgende:
Het is misschien niet helemáál fair, maar toch ook wel heel begrijpelijk dat dit zich focust op Natasia, omdat zij het meest extreme voorbeeld is: alleenstaande moeder, kind dat een zeer ingrijpende operatie achter de rug heeft, de jongste kinderen van alle deelnemers, en als klap op de vuurpijl zielige beelden van een huilend kindje op TV.

Waarom denk jij dan, Day? Vermoed je racistische motieven? Ik zie eigenlijk alleen die eikel van een dracula100 maar op die toer gaan.
* Ze is niet alleenstaand, ze heeft een vriend die schijnbaar zo goed met de kinderen omgaat dat ze hem papa noemen. Of hij dat wel of niet hun natuurlijke vader is, boeit me niet (zeker niet deze tijd waarin het sterft van gemengde gezinnen). Als die kinderen hem als vaderfiguur zien en accepteren is hij gewoon de vader, klaar! Die vriend woont nu bij die kinderen en heeft hulp van haar 2 zussen die zelf ook moeder zijn. Dat die kinderen er dus niet alleen voorstaan en er goed voor ze gezorgd wordt is dus geen issue, wat mij betreft.

* Haar kind is ziek, ja, maar ik neem aan dat hij onder strikte controle staat en dat zij overlegt heeft met de artsen of dit wel kan.

* Maar wat de doorslag heeft gegeven zijn de beelden op tv. We hebben allemaal het afscheid van Natasia en haar kinderen kunnen zien. Maar wie zegt dat het afscheid van de andere ouders en hun kids niet net zo dramatisch is geweest of niet net zo'n impact op hun kinderen heeft gehad? (moet ik er wel bij zeggen dat ik het afscheid van Nicolaas en Angelique niet heb gezien)

Ik vermoed dat er hier wel een aantal reacties komen vanuit rascistische motieven (ik heb er wel meer gelezen dan die van Dracula100). Wat ik vooral opvallend vind is dat de meeste negatieve reacties richting Natasia zijn en dat zet me wel aan het denken, ja.

Overigens blijf ik zeggen dat ik het zelf niet zou doen en het écht niet snap. Maar dat geldt wat mij betreft voor álle ouders. Als je wegens ziekte een tijdlang niet voor je kinderen kunt zorgen is het wat anders, maar zo lang weggaan alleen maar omdat je de kans maakt (dus nog niet eens zeker weet) om geld te winnen, zou voor mij not done zijn.
Maar het gaat mij wel te ver om daar maar te gillen: ontaarde moeder, haal die kinderen bij haar weg!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 15:43:55 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42391498
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:37 schreef Day het volgende:

[..]

* Ze is niet alleenstaand, ze heeft een vriend die schijnbaar zo goed met de kinderen omgaat dat ze hem papa noemen.
Maar hij woonde niet eens bij ze in, dat is toch een ander verhaal.
En ik ben het verder...
quote:
Maar het gaat mij wel te ver om daar maar te gillen: ontaarde moeder, haal die kinderen bij haar weg!
.... met je eens hoor, zoals in diverse andere topics die nog gemerged gaan worden te lezen is.
Maar ik vind dat er heel erg opgepast moet worden met het beginnen over ras / kleur. Ik zie hier nauwelijks racistische opmerkingen, en het zou zonde zijn als deze discussie verpest wordt omdat dat erbij gesleept moet worden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:48:14 #279
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42391636
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Day het volgende:

[..]

Feit blijft dat de meeste Kamerleden mét kinderen mininaal 3 dagen per week in Den Haag verblijven en hun kinderen dus ook niet zien. Sharon Dijksma van de PvdA bvb. brengt maar 1 dag in de week écht met haar zoon door en dat is de zondag. Op maandag is ze ook thuis, maar is wel aan het werk. Op zaterdagen loopt ze congressen/bijeenkomsten/activiteiten van verenigingen af (zoon gaat alleen mee als het informeel is). Op dinsdag, woensdag en donderdag woont ze alleen in Den Haag. (BRON: VIVA, week 33)

Persoonlijk snap ik ook niet wat al die ouders (dus niet alleen Natasia) in dat huis doen, maar de politici zijn wel de laatste die er wat over mogen zeggen!
Blijft nog altijd heel wat anders dan een jaar.... of misschien jaren in dat huis te gaan zitten.
Zoveel dagen zonder je kind zoals die politici dan doen vind ik ook een slechte zaak, maar blijft toch van een heel ander kaliber.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:53:44 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42391826
quote:
* Ze is niet alleenstaand, ze heeft een vriend die schijnbaar zo goed met de kinderen omgaat dat ze hem papa noemen. Of hij dat wel of niet hun natuurlijke vader is, boeit me niet (zeker niet deze tijd waarin het sterft van gemengde gezinnen).
We hebben Natasia hem 'papa' horen noemen ja. Geen idee of de kinderen dat al hebben overgenomen. Aangezien hij nog niet eerder bij Natasia en de kids heeft ingewoond, lijkt me dat héél sterk.
-
*
quote:
Maar wat de doorslag heeft gegeven zijn de beelden op tv. We hebben allemaal het afscheid van Natasia en haar kinderen kunnen zien. Maar wie zegt dat het afscheid van de andere ouders en hun kids niet net zo dramatisch is geweest of niet net zo'n impact op hun kinderen heeft gehad? (moet ik er wel bij zeggen dat ik het afscheid van Nicolaas en Angelique niet heb gezien)
De andere ouders zijn Angelique en Nicolaas... en hun kinderen schijnen niet bij ze te wonen.
-
quote:
Ik vermoed dat er hier wel een aantal reacties komen vanuit rascistische motieven (ik heb er wel meer gelezen dan die van Dracula100). Wat ik vooral opvallend vind is dat de meeste negatieve reacties richting Natasia zijn en dat zet me wel aan het denken, ja.
Omdat, voor zover ik heb begrepen, de kinderen dus niet bij Nicolaas en Angelique wonen. Die van Natasia wonen dus wel bij haar.
-
quote:
Overigens blijf ik zeggen dat ik het zelf niet zou doen en het écht niet snap. Maar dat geldt wat mij betreft voor álle ouders. Als je wegens ziekte een tijdlang niet voor je kinderen kunt zorgen is het wat anders, maar zo lang weggaan alleen maar omdat je de kans maakt (dus nog niet eens zeker weet) om geld te winnen, zou voor mij not done zijn.
Wat me vooral erg opviel is dat ze gisteren op tv even in de camera met haar kinderen 'sprak' en zei: "eigenlijk mis ik jullie toch wel een beetje"
Wat mij betreft een heel opvallende uitspraak.

[ Bericht 10% gewijzigd door Day op 05-10-2006 16:17:18 ]
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:02:05 #281
58921 Day
You can fly!
pi_42392108
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Blijft nog altijd heel wat anders dan een jaar.... of misschien jaren in dat huis te gaan zitten.
Zoveel dagen zonder je kind zoals die politici dan doen vind ik ook een slechte zaak, maar blijft toch van een heel ander kaliber.
Het gaat toch over je kinderen (jaren) achterlaten? Hoezo is dit dan een ander kaliber? Als Sharon nog jaren in de politiek zit (wat ik vermoed) ziet haar kind haar dus jaren maar 1 á 2 dagen in de week. Maakt haar dat een betere moeder dan Natasia?
Ouders die voor hun beroep (bv. scheepvaart) maanden weg zijn, zien hun kinderen ook heel lang niet en hebben ook alleen contact via brieven/telefoontjes? Zijn ze betere ouders dan Natasia?
Waar het mij om gaat is dat juist de politici hun mond moeten houden over dit onderwerp, want zij zijn absoluut geen model-ouders die braaf elke dag het vlees aansnijden aan tafel. De politiek gaat altijd voor.

En trouwens, waar blijven de vaders in dit hele gedoe? Is de man van Angelique niet in staat om een jaar voor hun kinderen te zorgen? Kan Natasia's vriend zichzelf niet een jaar 'opofferen' om voor de kinderen van zijn vriendin te zorgen? Dit is toch 2006 of vergis ik me?
I am gonna shine
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:16:05 #282
58921 Day
You can fly!
pi_42392602
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:

De andere ouders zijn Angelique en Nicolaas... en hun kinderen schijnen niet bij ze te wonen.
Sorry Scan, had je post vernaggeld!

Van wat ik uit Angelique's profiel kan halen, heeft ze gewoon een normaal gezinsleven, met man en kinderen.
Ik quote: 'Ik heb gedaan wat de buitenwereld van me verwachtte en kinderen opgevoed'. (ook een vreemde zin eigenlijk)
Haar 2e motivatie is dat ze dit doet omdat ze een time-out wil van haar huwelijk. Ook een vage motivatie om je kinderen dan maar 'jaren' alleen te laten. Ga dan scheiden, zou ik zeggen.

Maar goed, ook al wonen de kinderen van Nicolaas en Angelique niet bij ze, dan hebben ze toch wel de 'verplichting' om de tijd die ze met hun kinderen hebben (weekenden?) beschikbaar te zijn, want ze zien ze dan toch al verdomde weinig.
I am gonna shine
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:26:26 #283
3542 Gia
User under construction
pi_42393033
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]

We hebben Natasia hem 'papa' horen noemen ja. Geen idee of de kinderen dat al hebben overgenomen. Aangezien hij nog niet eerder bij Natasia en de kids heeft ingewoond, lijkt me dat héél sterk.
-
*
Kinderen zeiden ook 'papa' gisteren op tv.

Volgens mij bij 4 in 't land.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:30:06 #284
3542 Gia
User under construction
pi_42393184
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De ware aard van de PvdA komt langzaam maar zeker naar boven op momenten dat het er op aan komt.....
Pardon? Was sarcastisch bedoeld. Ik dacht dat er dat wel dik bovenop lag.

Ben VVD-stemmer. Kots op PvdA en zeker op deze bemoeienis.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:39:39 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42393538
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef Day het volgende:

[..]

Het gaat toch over je kinderen (jaren) achterlaten? Hoezo is dit dan een ander kaliber?
Als Natasia ieder weekend naar huis had gemogen om 2 of 3 dagen bij haar kinderen te zijn, om vervolgens iedere keer weer terug te gaan naar de gouden kooi, zou het ongeveer hetzelfde zijn. Zie je het verschil met hoe het werkelijk is? Vandaar dat ik het dus van een heel ander kaliber vind.

De kinderen van Natasia zijn hun moeder non stop kwijt. Die van die politici 4 of 5 van de 7 dagen per week. Lijkt me héél wat anders.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:42:24 #286
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42393627
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:16 schreef Day het volgende:
Maar goed, ook al wonen de kinderen van Nicolaas en Angelique niet bij ze, dan hebben ze toch wel de 'verplichting' om de tijd die ze met hun kinderen hebben (weekenden?) beschikbaar te zijn, want ze zien ze dan toch al verdomde weinig.
Ik zou het in beide gevallen niet doen, maar in het geval van Angelique en Nicolaas blijven de kinderen tenminste achter bij de vader of de moeder. In het geval van Natasia gaat het toch om een vriend, met wie ze niet eens samenwoonde. En die geeft ze nu het grootste deel de verantwoording van de opvoeding van haar kinderen. Iemand die ze dus net een jaar kent. Ik neem niet aan dat die zus bij haar vriend in huis gaat wonen, dus het zal toch allemaal op zijn schouders terecht komen.
pi_42395433
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef Isabeau het volgende:
En vergeet niet dat ze 10.000 euro in dit project heeft gepompt. Voor dat geld kan ze sowieso wel een uitstekende opleiding gaan volgen, daar heeft ze DGK niet voor nodig. Maar ze stopt het geld in een project wat ze niet gaat volbrengen. Het zal mij heel erg verbazen als Natasia het een jaar uithoudt.
hmz, ik denk dat je daar een denkfout maakt, de kans dat zij haar opleiding afmaakt is in de kooi groter dan thuis, waar je pas aan leren toekomt als de kids op bed liggen en zelfs dan moet je nog maar afwachten of ze lief gaan slapen etc etc .. zoiets is al moeilijk als je wel makkelijk leert, als je moeite hebt dingen in je kop te krijgen is het vrijwel ondoenlijk ..
en als je dan ook nog een ziekelijk kind hebt, waardoor je je bij de minste geringste kuch druk maakt of het wel goed gaat, kan je het concentreren op je werk wel helemaal vergeten

dus wat dat gedeelte van haar verhaal aangaat moet ik haar wel gelijk geven, een heel verstandige keuze die ze daar maakt
pleased to meet you
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:54:53 #288
58921 Day
You can fly!
pi_42396017
Er zijn zojuist 3 topics over dit onderwerp samengevoegd. Graag hier verder gaan en bij behoefte naar meer een 2e deel openen!!
I am gonna shine
pi_42396442
Ik reageer niet uit rasisme al lijkt dat zo, ik wordt er alleen moe van dat het weer een zwarte is.

Natuurlijk zit er ook uitschot bij de nederlanders ook daar reageer ik op, ook de tokkies en anderen die zich niet aanpassen dienen aangepakt te worden, wat ik aan wil geven is dat het zo voorspelbaar is en wel degelijk met kleur en cultuur te maken heeft.

Positief zijn de Iranezen in ons land, hoogopgeleid weinig werkloosheid dus wat mij betreft welkom, zolang je geen misbruik maakt van onze cultuur heb ik respect voor je.

Chinezen, Vietnamezen behouden in grote mate hun gewoontes taal enz maar veroorzaken geen overlast.
Antillianen, Marokanen helaas een groot deel wel.

Nogmaals al ben je groen, gedraag je naar de normen en waarden van het land/buurt waar je woont, heb je daar veel moeite mee verkassen.
pi_42397659
Nog iets ter overweging: In het verleden heeft een van de BB bewoners uit de school geklapt dat ze voor elke dag in het huis een vergoeding krijgen en in een intervieuw over deze zaak heeft JdM gezegd dat ze er als een betere moeder uit zal komen, ook als ze binnen het eerste jaar zal opstappen. "Nou heb ik misschien al teveel gezegd", voegde JdM daar nog aan toe.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:11:32 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42398279
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:07 schreef dracula100 het volgende:
Ik reageer niet uit rasisme al lijkt dat zo, ik wordt er alleen moe van dat het weer een zwarte is.

Natuurlijk zit er ook uitschot bij de nederlanders ook daar reageer ik op, ook de tokkies en anderen die zich niet aanpassen dienen aangepakt te worden, wat ik aan wil geven is dat het zo voorspelbaar is en wel degelijk met kleur en cultuur te maken heeft.

Positief zijn de Iranezen in ons land, hoogopgeleid weinig werkloosheid dus wat mij betreft welkom, zolang je geen misbruik maakt van onze cultuur heb ik respect voor je.

Chinezen, Vietnamezen behouden in grote mate hun gewoontes taal enz maar veroorzaken geen overlast.

Nogmaals al ben je groen, gedraag je naar de normen en waarden van het land/buurt waar je woont, heb je daar veel moeite mee verkassen.
Ik kan me vergissen, maar dít is volgens mij de discussie niet.

Overigens zie ik het probleem ook niet zo. Geloof me dat het voor een moeder die zo intensief met haar kinderen is omgegaan écht wel pijn in het hart heeft als ze ze achterlaat. Maar ik ben ervan overtuigd dat ze het doet om hén een betere toekomst te bezorgen. Wie zijn wij om te zeggen hoe een ander het moet doen?

Trouwens, Sabrina in het BB huis is moeder van een kind van 6, kinderen van die leeftijd hebben hun moeder erg hard nodig en zij heeft haar dochter bij opa en oma geparkeerd. En in BB is er geen enkel contact met de buitenwereld. Waar is de PvdA in dát geval?

[ Bericht 7% gewijzigd door flugeltje op 05-10-2006 19:24:51 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42399538
'John de Mol is de duivelse verleiding'

Gepubliceerd op donderdag 05 oktober 2006

Moeder Natasia, deelneemster aan de Talpa-show de Gouden Kooi heeft haar ziel aan de duivel verkocht. Het is niet goed te praten dat zij haar kinderen heeft verlaten voor een tv-show.
Dat vindt ontwikkelingspyscholoog Dolph Kohnstamm. Hij heeft geen goed woord over de daad van moeder. Kohnstamm: ,,Gegeven de leeftijd van de kinderen is deze reden om je kinderen te verlaten niet goed te praten."

Ziek zoontje
Natasia heeft haar twee kinderen van zes en negen, onder wie een ernstig ziek zoontje, ondergebracht bij haar nieuwe vriend en haar zus. De vriend is niet de vader van de kinderen.

Na een levertransplantatie van haar zoontje was deelneemster Natasia wel toe aan wat ‘rust’, zo motiveerde zij haar deelname aan het programma. Ze liet haar kinderen huilend achter toen ze meetoog naar de studio’s. De kans bestaat dat Natasia meerdere jaren wegblijft.

Of de kinderen blijvende psychische schade ondervinden van het rigoureuze besluit van hun moeder, zal pas blijken als ze volwassen zijn. Volgens Kohnstamm zal veel afhangen van het karakter van de kinderen en de mate waarin hun vervangende verzorgers geborgenheid kunnen bieden.

Proletenvilla
Wel voorziet Kohnstamm problemen als Natasia de Gouden Kooi moet verlaten. ,,Als hun moeder uit die proletenvilla wordt weggepest - en de kans daarop is groot - zal hen dat nieuwe ellende kunnen bezorgen.’’ Kohnstamm verfoeit het concept van de Gouden Kooi. ,,Ik zie John de Mol en zijn trawanten als de moderne belichaming van de duivelse verleiding: de moeder heeft haar ziel aan de duivel verkocht.’’

Kamervragen
Woensdag uitten de PvdA-kamerleden Kalsbeek en Dijsselbloem al hun bezorgdheid over de veelbesproken deelneemster van de Gouden Kooi. Zij vroegen zich af of er sprake was van verwaarlozing van de kinderen. Het duo wil een brede discussie over de ethische grenzen van televisie-programma’s. De deelnemers aan de Gouden Kooi zitten opgesloten in een villa. De overblijver wint het huis. Het programma is zo opgezet dat het nog jaren kan doorgaan.

Tegenover dagblad de Telegraaf heeft Natasia verklaard geen spijt te hebben van haar beslissing. Ze is verdrietig vanwege alle kritiek die zij over zich heen krijgt. Zij vindt haar deelname aan de Gouden Kooi juist in het belang van haar kinderen. ,,Ik wil in De Gouden Kooi een beroepsopleiding volgen, hier als directiesecretaresse uit komen om dan zelf een goede boterham voor mijn kinderen te verdienen. Als ik win is er natuurlijk helemaal geen probleem meer."

BRON: PLANET
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42399696
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar dít is volgens mij de discussie niet.

Overigens zie ik het probleem ook niet zo. Geloof me dat het voor een moeder die zo intensief met haar kinderen is omgegaan écht wel pijn in het hart heeft als ze ze achterlaat. Maar ik ben ervan overtuigd dat ze het doet om hén een betere toekomst te bezorgen. Wie zijn wij om te zeggen hoe een ander het moet doen?

Trouwens, Sabrina in het BB huis is moeder van een kind van 6, kinderen van die leeftijd hebben hun moeder erg hard nodig en zij heeft haar dochter bij opa en oma geparkeerd. En in BB is er geen enkel contact met de buitenwereld. Waar is de PvdA in dát geval?
Ik vind het nogal verschil uitmaken of je je kinderen drie maanden achterlaat of minimaal 1 jaar. Drie maanden kan ik me nog wel in vinden maar een jaar of zelfs langer? Nee, sorry maar dat valt gewoon niet te verkopen aan je kinderen. Zoals ik in het begin van dit topic al schreef mag de dame van mij uit de ouderlijke macht ontzet worden. En daar blijf ik bij.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42400465
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal verschil uitmaken of je je kinderen drie maanden achterlaat of minimaal 1 jaar. Drie maanden kan ik me nog wel in vinden maar een jaar of zelfs langer? Nee, sorry maar dat valt gewoon niet te verkopen aan je kinderen. Zoals ik in het begin van dit topic al schreef mag de dame van mij uit de ouderlijke macht ontzet worden. En daar blijf ik bij.
Maar met contactpunten hoeft er geen 3 maanden voorbij te gaan zonder dat ze ze kan zien, verder is er in BB helemaal geen contact en in DGK nog telefonsisch af en toe en onbeperkt schriftelijk.
pi_42400594
Bij BB zijn we verlost van Janninne en in de gouden kooi het bewijs dat het nog erger kan,

Het stemmetje dat ze gebruikt.... dit mormel had er van mij niet in gemogen en het noemt zich moeder en gaat via de camera haar kinderen toespreken.....Talpa mag van mij ingrijpen of op z,n minst de kinderen beschermen tegen de terreur op afstand, ik hoop van harte dat ze er gauw uitgaat.

Ik hou van de echte Big Mamma,s die een voorbeeld moeder zijn dit gedrocht verdient ontzegging uit de ouderlijke macht, de kinderen moeten beschermd worden hiertegen
pi_42400737
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Maar met contactpunten hoeft er geen 3 maanden voorbij te gaan zonder dat ze ze kan zien, verder is er in BB helemaal geen contact en in DGK nog telefonsisch af en toe en onbeperkt schriftelijk.
Ja dat is leuk, een papieren moeder die af en toe eens opbelt.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42401036
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:07 schreef dracula100 het volgende:
klinkt toch wel wat racistisch hoor..
quote:
ja wat is het nou, er zit ook uitschot bij de nederlanders, maar het heeft wel degelijk met kleur en cultuur te maken? Wat hebben kleur en cultuur trouwens met elkaar te maken?
quote:
en hun cultuur dan? heb jij daar dan ook respect voor?
quote:
maar echt ook een heeeeel groot deel niet hoor!
quote:
jamaar.... wat moeten we dan met al die nederlanders die zich niet aanpassen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42401196
Het is allemaal zo enorm opgeblazen. Zie de dagelijkse DGK beelden met elke keer een videoverhaaltje voor haar kids... Het laat haar niet koud! En dan die suggesties om haar uit de ouderlijke macht te zetten. Dat is toch veel erger dan een tijdje van huis te zijn met in het achterhoofd iets te bereiken/te verdienen juist voor die kinderen. En zoals ik in een eerdere post al hardop nadacht: ze wordt echt niet alleen met de hartelijke groeten naar huis toe gestuurd. Ook niet als ze het maar kort volhoudt!

En het enige wat ik tegen Nastasia heb is dat ze zo mopperde op Nena, omdat volgens haar door dat hondje haar zoontje was gevallen. Overigens weer een bewijs dat ze als een moederkloek haar kroost in de gaten houdt. Maar die boze reactie was overdreven, Natasia's vriendje probeerde haar zelfs tot de orde te roepen.

Ondertussen zijn de kids in de goede handen van naaste familie en haar partner die zelfs papa genoemd wordt door haar kinderen. En ik ben er van overtuigd dat John de Mol helicopters en straaljagers gaat inzetten om Natasia bij haar kindjes te krijgen als maar de schijn bestaat dat dat nodig is.

Hou allemaal eens op met dat gelul. Er zijn er heel veel die uit de ouderlijke macht gezet moeten worden die elke dag thuis zijn en het leven van hun kinderen zuur maken door juist niet van huis te gaan.

En daar blijf IK bij Mike1964.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_42401282
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

En daar blijf IK bij Mike1964.
Ik reageer zometeen op de rest hoor. Maar zullen we beginnen niet zo boos te doen? Het "en daar blijf ik bij" ziet er scherper uit dan ik bedoelde....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42401330
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:54 schreef Day het volgende:

[..]

Eh....dit is toch een discussie? Of telt alleen jouw mening?
Als iedereen hier een mening over mag hebben, dan ook de Kamerleden.

Prachtig voorbeeld van dat dametje in de politiek, maar ik ben ervan overtuigd dat zij alles uit d'r handen laat vallen als d'r kind eens een verhaaltje wilt, als het wil praten over een klotedag op school, of als het eens flink verkouden is.

Ik ben van mening dat zij met de beste bedoelingen in dat huis zit, maar ze slaat de plank volledig mis. Ze doet alles omdat ze het beste wil voor haar kinderen, maar mijn moeder heeft nooit 10.000 euro te besteden gehad (laat staan voor een spelshow!) en ik ben maatschappelijk ook prima terecht gekomen al zeg ik het zelf. Wat ze doet, voelt voor veel mensen niet goed. Dat zou een teken moeten zijn en is, zoals scanman al aangaf, haast niet te vergelijken met de situaties van de andere ouders. Angelique heeft tienermeisjes die zich gewoon realiseren en beseffen wat er gebeurt en wat hun moeder overdag uitspookt. Een 6-jarige heeft dit niet door. Natasia denkt van wel en schreeuwt haar dochter (de laatste seconden dat ze bij d'r is) toe: ' Stel je niet aan!' als het overdonderd, bang en hulpeloos in d'r armen schuilt. Grote klasse...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')