ik denk dat Egbert denkt "maak het mekaar maar moeilijk, dat is beter voor mij in dit spel"quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet dat Egbert niet probeert te bemiddelen, hij mag denk ik Tijn en Semih allebei.
Hij was in zijn ogen toch 'de bindende faktor' in een groep?![]()
Cholesterol zit alleen in het eigeel. Ik vind het ook overdreven zoveel eiwitten. Als je vlees of vis en melkprodukten neemt krijg je genoeg binnen. Zo gespierd is hij ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
waar zijn die spieren dan? en hoeveel chollesterol heeft hij dan wel niet? vind het gebakken lucht
moet hij toch zelf weten, waar maak je je druk omquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef neferhone het volgende:
8 eieren is erg overdreven dan moet je al aan boddy bilding doen
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef neferhone het volgende:
Die heb je van saartjequote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef neferhone het volgende:
dat ik het gebakken lucht van tijn vind. interessant doenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef natronic het volgende:
[..]
moet hij toch zelf weten, waar maak je je druk om
Ja hallo, op die manier kunnen we deze topicreeks wel opdoeken.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef natronic het volgende:
[..]
moet hij toch zelf weten, waar maak je je druk om
Waar maak jij je druk om?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hallo, op die manier kunnen we deze topicreeks wel opdoeken.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Nog iets gemist vandaag?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
OK, we weten nu aan welke kant Micheline staat
heb het ff gemist..waar ging het overquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
OK, we weten nu aan welke kant Micheline staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |