Ik kan zien dat jij een windows gebruiker bent. Je betaalt niet alleen voor de specs. Ook voor het prachtige design, het compacte formaat, het feit dat er OS X op draait.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:26 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik vind van wel eerlijk gezegd. Weinig specs voor veel geld. Ik weet dat ie ontzettend klein is enzo maar daar heb ik een notebook voor. Dit ding is een desktop met het formaat van een notebook en daar betaal je voor....
Check deze "aanbieding" van de mycom:quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:26 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik vind van wel eerlijk gezegd. Weinig specs voor veel geld. Ik weet dat ie ontzettend klein is enzo maar daar heb ik een notebook voor. Dit ding is een desktop met het formaat van een notebook en daar betaal je voor....
Lees het verhaal in de op anders eens, zit wel een kern van waarheid in. Kort gezegd: als je de Mac Mini spec voor spec vergelijkt met een no-name desktop is hij duur. Als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een AOpen Mini, of een ander vergelijkbaar model, dan is hij vrij goedkoop. Zeker als je ziet wat je er bij krijgt (en dan heb ik het niet over 'het Apple gevoel', maar over OS X en iLifequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:26 schreef muhammad_ali het volgende:
Mooi klein superstil kastje op je bureau?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef muhammad_ali het volgende:
sure, hij is klein. Maar waarom klein als het een desktop moet worden....
Als je dat niet wilt koop je een Mac Pro, duizend euro goedkoper dan een vergelijkbaar geconfigureerde Dellquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef muhammad_ali het volgende:
sure, hij is klein. Maar waarom klein als het een desktop moet worden....
Grapjasquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef muhammad_ali het volgende:
De Zune is wel heel mooi! Ik zou em zo ruilen voor mijn Ipod Video!
Dat zeg ik dus. Hij is niet te duur voor wat je krijgt. Er is alleen geen (goedkoper) alternatief voor als je andere wensen hebt. Dus als je hem te duur vindt voor je wensen, dan heb je gelijk, al is 'te duur' dan volgens mij niet de juiste term. Als je hem te duur vindt voor wat je krijgt heb je gewoon ongelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik zeg overigens niet dat mac duurder is. Maar de mac mini vind ik wel te duur. Het is superstil enzo gaat voor mij niet op. Maar ik zal niet ontkennen dat mijn volgende laptop gewoon een MacBook wordt
Ik laat er dus 1 gb inzetten. Voor de rest is hij helemaal normaal. Kost dat veel levertijd extra?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef nonzz het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat ik hem krijg? Heb meteen het geld over gemaakt (postbank)...
Tel er nog maar 10 dagen bij op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:00 schreef newyorkcity het volgende:
al 4 dagen hoor...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Tel er nog maar 10 dagen bij op.
In de USA gaat het volgens mij sneller hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Tel er nog maar 10 dagen bij op.
Hoe is het met de PB..?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Kan ook binnen een dag over zijn.
Audacity. Of Garageband natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef super-muffin het volgende:
Waarmee kan ik geluid opnemen met de ingebouwde microfoon in m'n PowerBook? En het liefst direct in MP3 formaat
Zit er al lang in, in Panther al.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef muhammad_ali het volgende:
trouwens zo er in leopard niet eindelijk tabbed browsing in safari gaan zitten?
omg. niet eens in de gaten gehad.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zit er al lang in, in Panther al.
Kijk maar bij je voorkeuren
Inderdaad, dat is ook een goeie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef nietzman het volgende:
Quicktime.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef muhammad_ali het volgende:
trouwens zo er in leopard niet eindelijk tabbed browsing in safari gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |