Ook handig ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:59 schreef newyorkcity het volgende:
Ga denk ik mijn kamer eens opruimen, dan kan ie ergens staan![]()
Dat kun je gewoon niet menenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik had net een beetje een beschaamd moment met mijn Macbook
In een workshop binnenlopen, Macbook open, waarna er nog een bepaalde film op stond, over de speakers.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik had net een beetje een beschaamd moment met mijn Macbook
In een workshop binnenlopen, Macbook open, waarna er nog een bepaalde film op stond, over de speakers.
Sleep je hardeschijf naar het knopje "Muziek", linksboven. Hoplakideequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:28 schreef GertJanB het volgende:
Vraagje over iTunes...
Kan ik ook in één keer al mijn mp3tjes die op mijn HD staan importeren in iTunes...
He super!! Thanxquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sleep je hardeschijf naar het knopje "Muziek", linksboven. Hoplakidee
Was naar een apple center gegaan, dan had je m nu al lang gehadquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef Wolter het volgende:
Ik heb een Ibook en een ipod besteld. Ik moest 2 weken wachten op mijn ipod en daarom werd mijjn ibook ook niet verstuurt. Dus ik bellen naar Apple, want ik wou hem zo graag hebben en zo snel mogelijk hebben. Aangevraagd of ze de bestelling wouden splitsen.
Vandaag een mailtje: Verzonden op Sep 29, 2006 via Merge In Transit NL
Verzonden op Sep 29, 2006 via Merge In Transit NL
Factuur: bladiebla
Aant. Product/artikelnr. Verwachtelever-datum
1 MB 13/2.0 CTO WHITE Oct 12, 2006
Z0D5
Verzonden op Sep 29, 2006 via Flextronics Logistics B.V.
1 IPOD NANO 4GB BLACK ENGRAVED-BNL Verwachtelever-datum
PA107NF/A (niks)
1) Waarom duurt het 13 dagen dat ik hem binnen heb? Ik snap dat er 1 of 2 weekenden tussenzitten, maar zolang?
2) Is die ipod nu wel of niet verzonden?
3) Schatten ze die tijd meestal hoger in? Of best wel realistisch?
De oude kan je toch niet eens meer bestellen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:11 schreef newyorkcity het volgende:
Help! Ik ben helemaal vergeten te vragen of er in mijn iMac de intel core 2 duo processor zit, of de intel core duo...
Ik neem toch aan de nieuwste toch....
Uhm weet ik niet. ik was in de Apple store en ik zei, ik wil die!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
De oude kan je toch niet eens meer bestellen?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en dit zag ik in de krant staan, http://www.isale.nl/
iBooks G4 voor 399....
het zijn oude modellen, maar ook goedkope iPods etc.... Zitten nog best leuke speeltjes tussen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
man... dat had ik eerder moeten weten.. had ik er even over kunnen denken. ik moet nu echt nu beslissen![]()
Ja precies!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn oude modellen, maar ook goedkope iPods etc.... Zitten nog best leuke speeltjes tussen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:35 schreef Geqxon het volgende:
Je kan in principe naar de winkel met de leuke jongen, maar dan met een goede vriendin aan de hand. Als je dan de leuke jongen achter de balie staat kun je overduidelijk doen dat je gewoon lesbisch bent. En zeggen dat toen je gister vroeg of hij eens een keer wat wou drinken dat je er niks mee bedoelde. Omdat je lesbisch bent.
Wacht, slecht idee
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Je gaat met een ubergeile vriendin. Begint elkaar een beetje af te lebberen voor de kassa, en zegt tegen die gast. Ik ben eigenlijk lesbisch maar ik wil al zo lang en trio. Maarja jammer dat je al een vriendin hebt... Of is het toevallig al uit![]()
Tof dat het toch goed gegaan isquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[..]. Mensen toch. Dat ik met mijn akkefietje zoveel in jullie losmaak.
.
Het ging trouwens vlekkeloos bij de Apple Centre. Ik werd geholpen door een of andere duffe puistenpuber die een heel grote piemel kreeg van het feit dat hij in een Applewinkel werkte. (Hij vroeg nog net niet aan mij of ik niet aan hem moest vragen of ik iets met hem wou drinken omdat hij zo cool was omdat hij dus in de Applewinkel werkt, maar goed.) Ik had binnen een minuut mijn. iCurve
. en
. toetsenbord.
. En toen heb ik nog even staan steggelen omdat die gast extra toeslag over het bedrag wou rekenen omdat ik met CC wou betalen.
.
Maar, dus geen lesbische onderonsjes ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |