jah?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Maraca het volgende:
Van alle mannen vond ik hem nog de knapste![]()
quote:Collega-miljonair Stephan heeft dezelfde insteek: “Als een persoon mentaal op breken staat, dan kan ik me voorstellen dat ik hem of haar het laatste duwtje zou geven. Ik kan me ook voorstellen dat ik een meisje in De gouden kooi het hoofd op hol breng om haar vervolgens keihard te laten vallen zodat ze het huis uit gaat. Als het om geld gaat, kan ik volkomen emotieloos handelen. Maar ik verwacht dat de andere bewoners van het huis psychologisch erg sterk zijn en daar tegen kunnen. Ik kan het zelf in ieder geval wel hebben. Mij krijgen ze alleen tussen zes planken het huis uit."
Maar ondertussen zit ie wel onder de plak bij z'n wederhelft...quote:
Ik vind zijn manier van praten héél erg irritant. Dat bekakte, de afgewogen manier van praten en die enge lippen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gweldige charismatische vent, en dan die zware rokersstem...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gweldige charismatische vent, en dan die zware rokersstem...
Jep, en hij analyseerd rustig in plaats van constant de aanval te kiezen zoals Nicolaas. Ook vind ik hem oprecht, iets wat je van Bart al na de 1e reguliere uitzending niet meer kon vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Schitterend ja, hij is de vader en huispsycholoog van de groep...
Ik mag hem wel ja. Sterker, hij is mijn favo kandidaat tot nu toe. Veruit de meest interessante persoon in de groep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jep, en hij analyseerd rustig in plaats van constant de aanval te kiezen zoals Nicolaas. Ook vind ik hem oprecht, iets wat je van Bart al na de 1e reguliere uitzending niet meer kon vinden.![]()
Hij schijnt het te doen voor z'n naamsbekendheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij zit er dus als enige niet voor het geld maar voor het avontuur, de ervaring en een verrijking van z'n leven in...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef BB6kijker het volgende:
Hij is ver-schrik-ke-lijk. Wat een gladde aal. Kortom: geweldig! Hoop dat hij lang blijft. Echt een bad guy. Lijkt ook op bad guy Frits van Houten, die ooit in Goede Tijden Slechte Tijden zat.
hij lijkt het spel idd zo te willen spelen dat het geen jaar gaat duren. Hij gaat te hard. Ik denk dat hem dit gaat opbreken, binnen een maand of 3quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij speelt het spel te snel te hard. Hij gaat hard een tik op zijn neus krijgen, want zijn leugens kan hij echt niet bijhouden. Tegen iedereen verteld hij een ander verhaaltje.
Oe dat zou jammer zijn. Ik vind hem nu ook een beetje tegenvallen als persoon, maar nog steeds de slimste en interessantste om naar te kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:07 schreef teamlead het volgende:
hij lijkt het spel idd zo te willen spelen dat het geen jaar gaat duren. Hij gaat te hard. Ik denk dat hem dit gaat opbreken, binnen een maand of 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |