jah?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Maraca het volgende:
Van alle mannen vond ik hem nog de knapste![]()
quote:Collega-miljonair Stephan heeft dezelfde insteek: “Als een persoon mentaal op breken staat, dan kan ik me voorstellen dat ik hem of haar het laatste duwtje zou geven. Ik kan me ook voorstellen dat ik een meisje in De gouden kooi het hoofd op hol breng om haar vervolgens keihard te laten vallen zodat ze het huis uit gaat. Als het om geld gaat, kan ik volkomen emotieloos handelen. Maar ik verwacht dat de andere bewoners van het huis psychologisch erg sterk zijn en daar tegen kunnen. Ik kan het zelf in ieder geval wel hebben. Mij krijgen ze alleen tussen zes planken het huis uit."
Maar ondertussen zit ie wel onder de plak bij z'n wederhelft...quote:
Ik vind zijn manier van praten héél erg irritant. Dat bekakte, de afgewogen manier van praten en die enge lippen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gweldige charismatische vent, en dan die zware rokersstem...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gweldige charismatische vent, en dan die zware rokersstem...
Jep, en hij analyseerd rustig in plaats van constant de aanval te kiezen zoals Nicolaas. Ook vind ik hem oprecht, iets wat je van Bart al na de 1e reguliere uitzending niet meer kon vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Schitterend ja, hij is de vader en huispsycholoog van de groep...
Ik mag hem wel ja. Sterker, hij is mijn favo kandidaat tot nu toe. Veruit de meest interessante persoon in de groep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jep, en hij analyseerd rustig in plaats van constant de aanval te kiezen zoals Nicolaas. Ook vind ik hem oprecht, iets wat je van Bart al na de 1e reguliere uitzending niet meer kon vinden.![]()
Hij schijnt het te doen voor z'n naamsbekendheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij zit er dus als enige niet voor het geld maar voor het avontuur, de ervaring en een verrijking van z'n leven in...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef BB6kijker het volgende:
Hij is ver-schrik-ke-lijk. Wat een gladde aal. Kortom: geweldig! Hoop dat hij lang blijft. Echt een bad guy. Lijkt ook op bad guy Frits van Houten, die ooit in Goede Tijden Slechte Tijden zat.
hij lijkt het spel idd zo te willen spelen dat het geen jaar gaat duren. Hij gaat te hard. Ik denk dat hem dit gaat opbreken, binnen een maand of 3quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij speelt het spel te snel te hard. Hij gaat hard een tik op zijn neus krijgen, want zijn leugens kan hij echt niet bijhouden. Tegen iedereen verteld hij een ander verhaaltje.
Oe dat zou jammer zijn. Ik vind hem nu ook een beetje tegenvallen als persoon, maar nog steeds de slimste en interessantste om naar te kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:07 schreef teamlead het volgende:
hij lijkt het spel idd zo te willen spelen dat het geen jaar gaat duren. Hij gaat te hard. Ik denk dat hem dit gaat opbreken, binnen een maand of 3
Met inhoud bedoel ik ook niet dat het er allemaal vrij snel uit moet komen. Maar je kan zien dat hij veel te vertellen heeft, intelligent is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Mwah, Stephan doet alsof hij degene is met de meeste inhoud. In de gesprekken is hij degene die luistert en conclusies trekt. Inhoudelijk zegt hij nog minder dan Nena.
Zou kunnen, maar dan wordt het wel verdomd geraffineerd gespeeld. Want op het forum van DGK op de Talpa-site meldt iemand dat Stephan de boel belazert en een mislukte keukenverkoper is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat hij een acteur is, een mol die er door ome Sjon in is gezet.
Ik bedoel hetzelfde met intelligent, dat vind ik hem dus niet. Het is voornamelijk een hoop blabla. Slim vind ik hem ook niet echt. Ik denk dat hij het spel te snel te hard speelt en dat is alleen maar stom. Het 1e jaar heeft het sowieso weinig zin om echt mot te gaan maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Met inhoud bedoel ik ook niet dat het er allemaal vrij snel uit moet komen. Maar je kan zien dat hij veel te vertellen heeft, intelligent is.
Daarom zeg ik: zou kunnen, maar dan wordt het wel verdomd geraffineerd gespeeld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:56 schreef shmoopy het volgende:
Mja, wie zegt dat die reactie zuiver is?
Vanmiddag had Stephan een lang gesprek met Sylvia en vertelde veel over zichzelf.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:58 schreef Curious-PB het volgende:
Is er niet wat info beschikbaar over Stefan's historie?
My god, hij komt er wel steeds als beste uit, hé, deze opportunist.quote:Na een jaartje nietsdoen, kwam hij in de keuken-branche terecht bij een Duitse keukengigant, die in Nederland van start ging. Eerst als verkoper en vrij snel franchise-nemer. Hij mocht meerdere filialen opzetten en reorganiseren en is op een bepaald moment overgestapt naar de concurent. Het klonk als een succes verhaal - later wilde hij voor zichzelf gaan beginnen. Zijn baas kwam er achter en hij kreeg een nieuw en nog groter filiaal aangeboden met 1000m2 showroom. Van de 10 man personeel ontsloeg hij 9 man en ging met 1 dame verder. Die dame was Debbie, zijn huidige vriendin.
In een wat warrig verhaal gaat het keuken-bedrijf op de fles en is Stephan nog enige tijd bewindvoerder namens de bank en kan hij met een gouden handdruk vertrekken.
Dat gevoel had ik ook heel sterk. Omdat ik het verhaaltje schreef als een soort verslag van het gesprek van Stephan, probeerde ik het neutraal te houden. Maar ik kon teksten zoals "Het klonk als een succes verhaal" en "In een wat warrig verhaal" niet onderdrukken. En een gouden handdruk na een faillisement kom je ook niet iedere dag tegen......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
My god, hij komt er wel steeds als beste uit, hé, deze opportunist.
Zou die brief geschreven zijn vóórdat de voice-over begon over de "smerige, lage streek" van Stephan jegens Nicolaas?quote:Stijlvol programma
Stephan heeft een brief van zijn vriendin gekregen waarin staat dat de uitzendingen van De Gouden Kooi leuk zijn. “Ze schrijft dat het niet ordinair is. Zelfs zeer stijlvol”, vertelt Stephan Bart. En daar zijn de mannen blij mee. “Als het wel ordinair zou zijn geweest, had ik er uitgestapt”, laat Bart weten. Ook Stephan wilt gewoon in Bussum over straat kunnen lopen als hij uit de Villa komt en is zeer verheugd met deze mededeling van zijn vriendin Debbie. (talpa.tv)
Stephan kan goed mensen manipuleren. Hier op FOK! prikken sommige er wel doorheen, in het huis totzover sowieso Nicolaas, die heeft zich erover uitgesproken. Maar Eveline en Angelique windt hij met gemak om zijn vinger met zijn praatjes. De rest weet ik niet, het is 1 groot spel, ze kunnen ook doen alsof ze hem vertrouwen en ondertussen naaien ze hem achter de rug om. Zoals dat 2 bewoners binnenkort alle sigaretten gaan verstoppen, en Stephan zal daar 1 van de grote slachtoffers van worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:36 schreef avonne het volgende:
Ik zit dit nu een paar uurtjes te volgen (yep, BB is passé) maar ik hoor Stephan voortdurend zeggen "ik wil iedereen altijd helpen" en "ik doe het voor de groep"...
... d'r is hopenlijk toch niemand die dat GELÓÓFT.... ??????
.... of zijn ze hier nog dommer dan bij BB?
Dan ga ik maar weer terug![]()
Illona ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Stephan kan goed mensen manipuleren. Hier op FOK! prikken sommige er wel doorheen, in het huis totzover sowieso Nicolaas, die heeft zich erover uitgesproken. Maar Eveline en Angelique windt hij met gemak om zijn vinger met zijn praatjes.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef Gert het volgende:
Illona ook.
Het mooie is dat die dames, en Eveline met name, zich gevleid voelen omdat Stephan ze het gevoel geeft dat hij ze voor vol aanziet en hun mening belangrijk vindt. Ondertussen worden ze gewoon misbruikt door Stephan.
Wat zullen die zich genaaid voelen als ze dit terug zien later. Ook omdat die voice-over er geen misverstand over laat bestaan dat die vrouwen niet meer dan pionnen zijn in Stephans' schaakspel.![]()
Dat doen ze constant, en de rest (Nicolaas, Brian, Bart, Nena, Natasia etc.) komen daar met het 'krattenincident' ook achter. Wat zijn deze 2 achterbaks zeg....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef Bagheera het volgende:
Stephan en Eveline zijn nu lekker aan het roddelen/psycholiseren over de medebewoners, wel grappig. Ze vinden Angelique bijvoorbeeld heel belezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |