Sinds gisteravondquote:
Nena en Eveline zijn mooie mannen aan het uitknippen uit de veronicagids. En ze doen die mooie mannen in een fotolijstje....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
Gebeurt er wat?
Brian klopt (de linker) maar die andere is Stephan volgens mijquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
Volgens mij zijn dit Brian en Nicolaas:
[afbeelding]
ja klopt.... Brianquote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Brian klopt (de linker) maar die andere is Stephan volgens mij
Mja... op de Talpa-site staat Stephan ook met een roze blouse.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Brian klopt (de linker) maar die andere is Stephan volgens mij
Nou....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Je zou het op de cap niet zeggen, maar natasia is een enorme geinponem. Ze lacht heel uitbundig, een beetje zoals Chantal![]()
Ze vinden het maar irritant. "Ik kom hier voor m'n rust weet je".quote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het erover dat ze dicht bij de snelweg zitten. Stephan of Nicolaas denkt dat dat geluid eruit wordt gefilterd.
Nicolaas is een beetje stoerder dan Stephan. Stephan lijkt me een VVD directeurtje.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... op de Talpa-site staat Stephan ook met een roze blouse.
Stephan: "Commercieel directeur ICT-bedrijf en verhuurt kantoor"quote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas is een beetje stoerder dan Stephan. Stephan lijkt me een VVD directeurtje.
jah hij wil 15 kilo afvallen....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Bart fietst zichzelf een ongeluk intussen.
Aan je avatar te zien kunnen jullie het wel met elkaar vinden iig. Brian vertelde net dat hij groot fan is en alle alfleveringen van volgende seizoen altijd meteen de dag nadat ze in de VS waren uitgezonden, downloade.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Die Brian is volgens mij wel cute.Heb nog geen seconde stream gezien overigens... BB én DGK volgen wordt me teveel
Doe ik met '24'quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien kunnen jullie het wel met elkaar vinden iig. Brian vertelde net dat hij groot fan is en alle alfleveringen van volgende seizoen altijd meteen de dag nadat ze in de VS waren uitgezonden, downloade.![]()
Schakelen we even over naar BBquote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
En dat was het weer even: alle streams op standje fontein.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schakelen we even over naar BB
Idd, we hebben het er maar druk meequote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schakelen we even over naar BB
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien kunnen jullie het wel met elkaar vinden iig. Brian vertelde net dat hij groot fan is en alle alfleveringen van volgende seizoen altijd meteen de dag nadat ze in de VS waren uitgezonden, downloade.![]()
evelienequote:Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef teamlead het volgende:
wie is dat meiske dat nu de gitaar mishandelt
hm.. niet vervelend om te zienquote:
Jank *hier* dat je streams het niet doenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef Maraca het volgende:
Ik krijg alleen een rood scherm te zien![]()
![]()
Er is ook een topic voor allesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jank *hier* dat je streams het niet doen
Piercing topic ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Fikkert het volgende:
is er al een gaap topic scanman ??
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/gaap1.jpg]afbeelding][/URL]
ik mag toch hopen dat daar wel camera's hangen?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze een speciaal seks plekje? Begreep ik dat net goed?
Een opvallend verschil.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef demins het volgende:
De gesprekken zijn wel van een wat ander niveau dan in BB6, gelukkig!![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze een speciaal seks plekje? Begreep ik dat net goed?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef demins het volgende:
Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna, Gna,![]()
BB kijken?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(beetje stil hier nu, dus ik ga ook even wat anders doen)
Dat is zeker wel beterquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef BONG4002 het volgende:
Voordeel is wel dat ze hier ddweeks om 09:00uur wakker moeten zijn itt BB, dus geen saaie slapende bewoners de hele ochtend
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is zeker wel beter
Bij BB wacht je gewoon en weet je niks.. hier is het gewoon zeker
Ik ben nog maar net aan het kijken maar toch lijkt me dit leuker
Ze hebben veel meer dingen tot hun beschikking en je kunt dus altijd wel iets gaan doen.
Heb ook het idee dat het IQ van deze mensen wat hoger ligt
Ze hebben het er buiten over dat ze het raar vinden dat ze binnen spelletjes aan het doen zijn omdat je het ook buiten kan doen en ze de hele winter nog binnen kunnen zitten..![]()
Is inderdaad een leuk spel, maar wel moeilijke vragenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:47 schreef demins het volgende:
Trouwens leuk dat trivianten op de vroege morgen! Het enige spelletje dat ik leuk vindt!![]()
Doen we toch gewoon samen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuk spel, maar wel moeilijke vragen![]()
Natasia is toch die surinaamse met een te hoog gna-gna-gna-gehalte?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ik erger me nu al aan die Natasia..
Ze begint al met Dushi en loopt constant te zeiken..
Vertel!!! (streams doen het bij mij niet en ik heb er al over gejankt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef Fikkert het volgende:
er begin nu wat kleine irritaties te ontstaan
Als ze dushi zegt is ze geen Surinaamse, lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia is toch die surinaamse met een te hoog gna-gna-gna-gehalte?
ze heeft een Antiliaanse vent.. misschien daarvan overgenomen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:02 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze dushi zegt is ze geen Surinaamse, lijkt mij.
Ja, dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze heeft een Antiliaanse vent.. misschien daarvan overgenomen?
er werd al wat gezeurd over iemand die in zn bed lag, en over te veel bestelde spullen (bleek achteraf niemands schuld te zijn)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:41 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vertel!!! (streams doen het bij mij niet en ik heb er al over gejankt...)
Leg uit!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:02 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze dushi zegt is ze geen Surinaamse, lijkt mij.
hij is zo te zien nog maar net begonnen, misschien een half jaartje bezig. dus ik zal er niet te veel van gaan lerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:27 schreef Day het volgende:
Dit is eigenlijk wel leuk. Als je gitaar wil leren spelen, heb nu nu gewoon gratis les.
Hij wou volgens mij stoer doen door heel hard te gaan boksen en je kon er al vanuit gaan dat hij het niet vol zou houden hahaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft ook een conditie van een dropveter. Een beetje slaan tegen zo'n boksbal kan hij al nauwelijks volhouden. Eveline is nog veel beroerder. Die kan haar armen nauwelijks omhoog houden
Sjeezus.... wel een figuurtje hoor!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:36 schreef DaMook het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/nena1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjeezus.... wel een figuurtje hoor!![]()
Ook al was ze 47, als ze zo'n figuurtje heeft dan mag ze best bij mij op schoot komen zitten.quote:
Ja leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
Goed gesprek nu wel op S3 tussen Eveline en die sportleraar
Maar ja, ze wil dus niet zonder BH. Dat is best wel vrij treurig. Als je je zo schaamt zou ik niet in zo'n huis gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:49 schreef Tamaartje het volgende:
Geen gezicht die BH onder die jurk van Nena![]()
Ja best wel.. onder zo'n jurk hoort dat gewoon niet..quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, ze wil dus niet zonder BH. Dat is best wel vrij treurig. Als je je zo schaamt zou ik niet in zo'n huis gaan zitten.
Beetje vreemd in ieder geval. Die gaat het nog zwaar krijgen.
Alle miljonairs hequote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
Alle bewoners dus nu batterij wissel
Schamen lijkt me niet. Preuts wel, maar dat verdwijnt nog welquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, ze wil dus niet zonder BH. Dat is best wel vrij treurig. Als je je zo schaamt zou ik niet in zo'n huis gaan zitten.
Beetje vreemd in ieder geval. Die gaat het nog zwaar krijgen.
Ben benieuwd hoelang ze die dingen zo blijven doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Eveline kleed zich inmiddels om onder de badjas.
Maar dat zijn ook bewoners natuurlijkquote:
Reken er maar op dat ze dat niet veranderen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang ze die dingen zo blijven doen![]()
Ik snap je even niet... bepaalde merken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Misschien gaan ze echt wel bekend worden voor bepaalde merken. Zoiets heb ik gelezen volgens mij. En dan willen ze absoluut niet bloot op internet komen natuurlijk.
Ilona heeft het dus al verknald, hoewel de regie ook niet wegdraaide.
Ik heb gelezen dat het een groot commercieel programma wordt en dat ze zelfs hopen dat de bewoners aan bepaalde merken zullen worden gekoppeld om zo veel geld te verdienen. Geen idee of dat speculatie is of dat het echt de bedoeling is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap je even niet... bepaalde merken?
Ahhhh vandaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het een groot commercieel programma wordt en dat ze zelfs hopen dat de bewoners aan bepaalde merken zullen worden gekoppeld om zo veel geld te verdienen. Geen idee of dat speculatie is of dat het echt de bedoeling is.
Ik heb gelezen dat ook de BB-bewoners vanavond mogen komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
Het schijnt dat er voor Brian een verrassing komt.. iemand die langs komt..
Dus ben benieuwd
Misschien krijgt één van de BB-ers wel de kans om over te stappen naar DGK.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ook de BB-bewoners vanavond mogen komen.![]()
Hilde en Etiënnequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien krijgt één van de BB-ers wel de kans om over te stappen naar DGK.![]()
Spionnenruil?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien krijgt één van de BB-ers wel de kans om over te stappen naar DGK.![]()
De oestermanquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
Wie is die pipo in dat streepjes shirt?
Ja ik heb het door nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De oesterman
Nicolaas wil trouwens als hij DGK wint het huis verkopen
zij hebben geen afscheid kunnen nemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:21 schreef Arcee het volgende:
Sjezus zeg, nu al bezoek. Lijkt me meer iets voor over een aantal weken/maanden.
Ik dacht dat haar zus er ook bij was, maar weet het niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef Tamaartje het volgende:
zijn echt alleen maar vriendinnen he? Helemaal geen familie?
Gna, gna! The black Chantal...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:44 schreef Day het volgende:
Wat is Natasia druk!
Dat is Brian toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart met zijn broer (witte shirt, rechts)
[afbeelding]
Brian toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Bart met zijn broer (witte shirt, rechts)
[afbeelding]
Die jongste dochter van Nicholas is me toch 'n schatje!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Twee dochters van Nicolaas.
[afbeelding]
Nena's zus is er idd ook bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar zus er ook bij was, maar weet het niet 100% zeker.
tweelingbroer? welke dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:57 schreef Day het volgende:
Eh...heeft Nicolaas een tweelingbroer? Of zie ik dubbel?
Er loopt daar blonde man met een zwart colbertje die heel veel op 'm lijkt.quote:
volgens mij mag het niet want op de make up werd wel een sticker geplaktquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ze mogen hier wel alles zeggen? zoals merken
oestersquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
De jongste dochter van Nicolaas werkte zelfs een oester naar binnen
[afbeelding]
Ja ik zie het nu! bizarquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Er loopt daar blonde man met een zwart colbertje die heel veel op 'm lijkt.
Dank je wel, Scanman! Maak een extra afdrukje voor me!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
De jongste dochter van Nicolaas werkte zelfs een oester naar binnen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel, Scanman! Maak een extra afdrukje voor me!![]()
Jawel tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:01 schreef teamlead het volgende:geen personeel voor de bediening?
amateurs
ah oke.. dacht dat die ook op visite warenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jawel tocher lopen een jongen een een meisje rond
haha ja je ziet nu het verschil niet meerquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah oke.. dacht dat die ook op visite waren
wat een gluiperd.. met z'n ketting, aanleg tot matje en 2 oorbelletjes ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
De dochters van Angelique zien de oesters niet zo zitten
[afbeelding]
Intussen lult Brian alles behalve Nederlands.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef teamlead het volgende:
Wat was dat net voor lading blondjes dat opeens door beeld schoof?
ik wacht nog ff met gaan eten geloof ik
nee, ik bedoelde dat clubje dat bij Nena (quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:11 schreef winterapfel het volgende:
[..]
die in dat groene jurkje,
of bedoel je en de dochters van angelique?
zijn ze weer!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde dat clubje dat bij Nena () hoort inderdaad
![]()
Ja dat denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
@Tamaartje: Misschien was het een tijdelijke streamlock
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:14 schreef Tamaartje het volgende:
is er aangegeven tot hoe laat de visite mag blijven?
ik mag haar wel.. hem nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:23 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik mag die moeder van brian wel.... lekker nuchter...
En weer typen we bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:27 schreef Tamaartje het volgende:
Er mogen geen foto's gemaakt worden
haha sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En weer typen we bijna hetzelfde
Geeft niet hoorquote:
hihiquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
OT: Nicolaas moet afscheid nemen van zijn gasten zegt de "stem"
hahaquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef EdwinHeijmen het volgende:
tamaartje dat was al vaak te zien hoor
Is dat niet Eveline?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef DaMook het volgende:
Wie zit er op stream 4 als 3e van rechts ?
EDIT: Nu als 1e van rechtsis de dochter van dat vrouwke wat erbij staat zeker ?
Ow vrouwke gaat zitten, nu dus de 2e van rechts
(En meteen even een gok over de naam van het vrouwkeIk geloof iets van Angeline )
Nope, ik weet het nu zeker, het is een van de 2 dochtertjes van die vrouw (Eveline is jonger en heeft geen kinderenquote:
Volgens mij is iedereen van Natasia al weg en hoort deze dame bij Brianquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef Gert het volgende:
En ook een lekker bubblebadje daaro..
Is deze hieronder familie van Natasia?
[afbeelding]
Mag zij er dan niet in ipv Natasia? Dan kan laatstgenoemde lekker weer naar d'r kindjes.
Oef, laat ie dát achter?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen van Natasia al weg en hoort deze dame bij Brian![]()
is er idd eentje van brian's groepje...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen van Natasia al weg en hoort deze dame bij Brian![]()
Maar ik kan het ook fout hebben![]()
wat 'n lelijk ding he!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoor niks? alleen een fontijn?
Heb ik ook bij stream 3 en bij 2 heb ik helemaal geen geluidquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij staat die stream gelockedquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
klopt het dat stream 1+2 en 3+4 hetzelfde geluid geven?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook bij stream 3 en bij 2 heb ik helemaal geen geluid
quote:
die meiden lijken echt een kippenhok zo samenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Die blonde man is erg erg dronken zeg!
Nicolaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Er wordt door een aantal mensen daar dan ook flink ingenomen. Ik heb al een paar keer iemand zo een vol glas drank achterover zien gieten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze kunnen het hier iig beter dan in BBquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt door een aantal mensen daar dan ook flink ingenomen. Ik heb al een paar keer iemand zo een vol glas drank achterover zien gieten.![]()
Geil hequote:
Is dat zo bijzonder danquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt door een aantal mensen daar dan ook flink ingenomen. Ik heb al een paar keer iemand zo een vol glas drank achterover zien gieten.![]()
hier wel beweging: keuvelende 2-tal buiten (zoals al een kwartier op stream 3), maar nog steeds zonder geluid (mic. stuk?)quote:
Het is niet zo heel uniek dat iemand dit kunstje vertoont inderdaad. Maar als mensen dat vroeg in de avond doen terwijl ze weten dat alles live op internet (en misschien ook later nog op TV) wordt uitgezonden, dan zeg ik: já, prima instelling!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder danDoe ik ook elk weekend meerdere dagen
. (Nu dus ook
, ik loop ongeveer gelijk met hun
) .
Nee, dat is de "streamlock" camera (die staat op een afstand en is ingezoomed op Brian en zijn moeder)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hier wel beweging: keuvelende 2-tal buiten (zoals al een kwartier op stream 3), maar nog steeds zonder geluid (mic. stuk?)
Ik had daar waarschijnlijk al meer gedronken als dat ik nu achter mijn pctje gedaan zou hebbenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet zo heel bijzonder, maar als mensen dat vroeg in de avond doen terwijl ze weten dat alles live op internet (en misschien ook later nog op TV) wordt uitgezonden, dan zeg ik: já, prima instelling!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat is de "streamlock" camera (die staat op een afstand en is ingezoomed op Brian en zijn moeder)
Ik welquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:
jij ook al mook?
daar had ik op het toilet gezeten om later weer verder te gaan... onbeperkt drank is niks voor mij...:Pquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had daar waarschijnlijk al meer gedronken als dat ik nu achter mijn pctje gedaan zou hebben. Maar van de ene kant is dat idd fout, van de andere kant heb ik zoiets van "wat interesseert mij het
zolang het gezellig is"
.
Ik noem het eerder "censuur"quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
soort van back-up geval dus?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef DaMook het volgende:
Neeee de vriendinnen van nena moeten weg. Ik had wel zin in een "payama" party
Lijken me zo op het eerste gezicht wel een stelletje mannenverslindersquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef DaMook het volgende:
Neeee de vriendinnen van nena moeten weg. Ik had wel zin in een "payama" party
Lekker tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:09 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Lijken me zo op het eerste gezicht wel een stelletje mannenverslinders
avondje? Weekendjequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker tochVoor een avondje iig
(Voor langer zijn ze niet in genk ik ook ja
Ook goedquote:
Leukquote:
nah.. vaste relatie hoeft nu ook weer niet hoor.. gewoon neukertjes op oproepbasisquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goed, voor een vaste relatie zijn ze vast niet in dan
.
Nena is trouwens wel de enigste momenteel die ik wel in die villa vind passen, echt zo'n verwaande snol
ala paris
en die vriendinnen passen er perfect bij
.
Maar jij bent jonger als ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. vaste relatie hoeft nu ook weer niet hoor.. gewoon neukertjes op oproepbasis
hehe geeft nietsquote:als m'n vriendin ooit op fok belandt heb ik een probleem geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |