Aan je avatar te zien kunnen jullie het wel met elkaar vinden iig. Brian vertelde net dat hij groot fan is en alle alfleveringen van volgende seizoen altijd meteen de dag nadat ze in de VS waren uitgezonden, downloade.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Die Brian is volgens mij wel cute.Heb nog geen seconde stream gezien overigens... BB én DGK volgen wordt me teveel
Doe ik met '24'quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien kunnen jullie het wel met elkaar vinden iig. Brian vertelde net dat hij groot fan is en alle alfleveringen van volgende seizoen altijd meteen de dag nadat ze in de VS waren uitgezonden, downloade.![]()
Schakelen we even over naar BBquote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
En dat was het weer even: alle streams op standje fontein.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schakelen we even over naar BB
Idd, we hebben het er maar druk meequote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schakelen we even over naar BB
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien kunnen jullie het wel met elkaar vinden iig. Brian vertelde net dat hij groot fan is en alle alfleveringen van volgende seizoen altijd meteen de dag nadat ze in de VS waren uitgezonden, downloade.![]()
evelienequote:Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef teamlead het volgende:
wie is dat meiske dat nu de gitaar mishandelt
hm.. niet vervelend om te zienquote:
Jank *hier* dat je streams het niet doenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef Maraca het volgende:
Ik krijg alleen een rood scherm te zien![]()
![]()
Er is ook een topic voor allesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jank *hier* dat je streams het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |