Ik was het aan het kijken bij programma gemist van Talpa en ik dacht: dat moet even vereeuwigd worden in het topic.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef Ripley het volgende:
Dat gedichtEn die blik van Bart tijdens het voorlezen
![]()
Mijn commentaar was dan ook "groetjes van Sint & Piet"quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken sinterklaasrijmpjes van een hoger niveau![]()
Daar is over nagedacht inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Vooral het rijmwoord op opa vind ik bijzonder origineel.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Patries86 het volgende:
hij lijkt heel erg op een gast die ik wel eens tegenkom op het station... zo'n wannabe 'turkie''marokaantje' met heel veel matties
mijn swaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:02 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een ongelooflijk gladde nepperd!
Doe eens normaal!
Ik ook. Hij kijkt ook vaak zo eng. Hard en gevoelloos.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:16 schreef Aventura het volgende:
Ik vindt hem een enge glibber.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij he.. als zijn cavia dood zou gaan dan jankt die 3 weken aan 1 stuk.
Hij is in ieder geval dichter bij het winnen van een villa dan wijquote:
gelijk heeft ie!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:53 schreef BB-King het volgende:
Wat een slijmbal hoe hij die Nena het bed probeert in te lullen.
Heeft stage gelopen bij me pa, was juist pratend sterk zei me paquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef JohnDope het volgende:
Ik las ergens dat Brian IT-consultant is, dat lijkt me erg sterk, hij is niet representatief (zijn manier van praten).
Wat bezielt je om bewust op zoek te gaan naar foto's van deze knaas en het hier neer te planten? Get a life.quote:
Je denkt toch niet serieus dat ie Natasia wildequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:03 schreef diginoob het volgende:
Bedriegt en liegt ook al. Doet vertrouwelijk naar Nena toe en zegt dat hij haar niet zal versieren en ze altijd bij hem aan kan kloppen maar geilt overduidelijk op haar (al heeft ie inmiddels zijn focus naar Natasja verlegd). Bart was minder slinks, maar stapt wel gewoon over naar Lesley qua interesse.
Bestaan er ook nog fatsoenlijke eerlijke jongens?puke!
Precies. Brian was gewoon beschaafd, te beschaafd bijna, wilde haar niet kwetsen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ie Natasia wilde![]()
Heeft iemand dat gedicht? Ik weiger enkele duppies te betalen voor die klotefilmpjes op de officiële site!quote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef GlamourGirl het volgende:
Hij heeft het zwaar te pakken die Brian. Hij is zelfs een gedicht aan het schrijven over haar. Ik vind hem ook wel leuk...niet knap of lekker....gewoon leuk.
Wat gaat 'ie planten dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef itsme het volgende:
Ik vind die Brian nu echt een rat. Dat planten van hem vind ik veel te ver gaan.
Zelfde geldt voor Bart trouwens
ja ik wil dat gedicht ook graag zien. Kijken hoe sterk hij verliefd is op Nena, de arme stakker. Nena zal nooit geestelijk op m vallen omdat zij Bart wil. Heeft hij het niet toegevoegd op zijn site www.brianspoetry.comquote:Op woensdag 15 november 2006 09:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft iemand dat gedicht? Ik weiger enkele duppies te betalen voor die klotefilmpjes op de officiële site!
En over Brian...tsja, not my cup of tea. Dat accent is gruwelijk en ik krijg altijd een naar gevoel bij mensen die 'fokking' zeggen. En dan vooral heel vaak, enzo!
Valt me zwaar van ze tegen inderdaad. Heel laffe en lage actie.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef itsme het volgende:
Ik vind die Brian nu echt een rat. Dat planten van hem vind ik veel te ver gaan.
Zelfde geldt voor Bart trouwens
Edit: Brian is niet meerquote:Van de Talpa site
Nena, Bart en Brian hebben de privacy van de sauna opgezocht om een korte strategiebespreking te houden. De drie maatjes lijken vastbesloten om zo snel mogelijk iemand uit de Villa te jagen. Eén voor één gaan ze alle potentiële kandidaten af. "Eveline gaat er toch wel uit , die hoef je er niet uit te stemmen," peinst Nena. Dan richten Bart en Nena hun pijlen op moeder Natasia. "Maar dan moet jij wel meestemmen", zegt Nena tegen Brian. Brian ontwijkt de vragen van zijn mede-Miljonairs. Zou hij het over zijn hart kunnen verkrijgen om maatje Natasia weg te stemmen?
Brian loopt naar de gameroom om even met Natasia te praten. “Er komt een ontslagronde aan en ik denk dat Stephan jou eruit wil stemmen. En ik denk dat er meerder Miljonairs met hem meegaan. Zeker Nena”, fluistert Brian. “Ja dat is logisch! Wij liggen elkaar niet. En jij?”, vraagt Natasia. “Ik zeg nee!”, antwoordt Brian. “Maar is die ontslagronde niet voor Eveline?”, vraagt de 32-jarige. “Nee, iedereen denkt toch dat die eruit gaat!” zegt Brian. Moet Natasia na de volgende stemronde de Villa verlaten?
Als Natasia en Brian in gesprek is zijn, komt Bart de gameroom binnen. Snel veranderen de twee van gespreksonderwerp. “Hoe gaat het met afvallen!”, vraagt Brian. “Mag ik het tegen Bart zeggen?”, antwoordt Natasia. Brian knikt van ja en Natasia begint aan haar verhaal: “Komt er een ontslagronde aan?” “Nee”, antwoordt Bart resoluut. De 27-jarige schrikt enigszins en kijkt naar Brian. Brian neemt het gelijk voor hem op: “Bart heeft sowieso al gezegd jou er niet uit te stemmen.” Bart legt uit dat hij het spel puur technisch speelt en hij elke ontslagronde wil aangrijpen: “Elke maand als we niemand eruit stemmen, verspillen we!"
Natasia zoekt Brian op in de slaapkamer. Zij vertelt dat Stephan geen ontslagronde heeft aangevraagd. Hij maakt zich juist zorgen over haar crashdieet. Brian gelooft helemaal niets van Stephans 'zorgen': "Het is een diplomatieke kontenlikker. Dit is alleen een manier op je op zijn pad te krijgen", zegt Brian fel.
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ben jij familie van Stephan ofzo?Je zit Bart en Brian zo veel mogelijk af te zeiken in meerdere topics. LOL..
Ondanks deze actie ruim 300 aanmeldingen op zijn oproep, en nog lekker ook.quote:Op zondag 19 november 2006 03:19 schreef avonne het volgende:
er is er altijd eentje die te veel drinkt
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht even dat hij een kontaktlens zocht, maar hij probeert het door het putje te duwen
Ze waren ook lekker. We hebben het nu even niet op de inhoud.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:13 schreef shmoopy het volgende:
In van die poses dat je meteen weet: Trailerpark trash.
En Brian vindt ze nog lekker ook.
De Paus komt toch ook niet scheldend de vliegtuigtrap af ?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Hij is loei-agressief vanwege al dat ingehouden testosteron.
Ik neem aan dat de paus niet na z'n avondgebedje een blonde meid in z'n hemelbed heeft die z'n roestige ballen op komt poetsen en vlak voordat ze gaan glimmen opeens stopt en roept dat ze nog moet gaan biechten.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Paus komt toch ook niet scheldend de vliegtuigtrap af ?
Marcia met een flinke borrel achter de kiezenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Een FOKKING mongool is het
Sjezus. Iemnand die zovaak het woord 'f#cking zegt is gewoon triest.
Je kunt je niet voorstellen hoe wereldvreemd sommige mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Fargo het volgende:
Ik kan nog steeds niet uit over dat gedicht...
'Het leven is niet altijd een pretje, maar neem straks nog maar een raketje'
Dan kun je jezelf toch niet serieus nemen?
Heeft Brian geen handen dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Hij is loei-agressief vanwege al dat ingehouden testosteron.
Soms kun je het afdwingen dat iets rijmt.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Elounda het volgende:
En ik hoop dat zichzelf huilt een dikke bult?![]()
![]()
![]()
Ja: En nu maar hopen dat Brian het hartje van Nee-ja weer lijmt,quote:Op donderdag 30 november 2006 16:42 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Soms kun je het afdwingen dat iets rijmt.
Kutgevoel, kankerhoer, fucking?!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:52 schreef Roy_vdm het volgende:
Weer een virtueel gedicht van Brian:
Nena
Nena is voor mij onberijkbaar
Dat is inmiddels wel ijkbaar
Mijn vingers die door haar haar glijden
Ik wil meer dan alleen maar op haar rijden
Ze is zo misterieus, zo dubbelzijdig
Het maakt me soms helemaal nijdig
Maar dat is het leven hier in de gouden kooi
Soms is het leuk, soms is het een zooi
Toen we ruzie maakte vertelde ik haar niet de reden
Dat zij nu met een kutgevoel zit stemt mij tevreden
Ik dacht bij mezelf: kankerhoer eigen schult
En ik hoop dat zij zichzelf huilt een dikke bult
Gelukkig heb ik mijn hele fucking lijst met dates nog
Als ik Nena niet kan krijgen, dan maar een ander, toch?
En dan hoop ik dat Nena helemaal loco word
Opdat zij zich aan het eind tóch in mijn armen stort
Brian’s tactische liefdesgedicht, 30-11-2006
Dat maakt voor mij het (lichte) dichtwerk alleen al de moeite waardquote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Tissik het volgende:
*Grinn* Die rijmsels van jullie lijken zóveel op het kladwerk van Brian, dat ik daadwerkelijk dacht dat hij ze in elkaar gerijmseld had!![]()
![]()
![]()
Leuk hè????quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Roy_vdm het volgende:
![]()
![]()
Je ziet, iedereen kan dichten... Brain-style.
Briljant Ro..eeehh Brian.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Steefan en Nataneäl
Eigenlijk vont ik Steefan maar stom
Sommige zouden zeggen dom
Ik ben blij dat hij eruid is, daarom
Want what is done can't get undone
Blijft nog over Nataneäl, de nieuwe strateeg
Uit de pan geef ik hem ook nog wel een veeg
Ik schiet mijn gedichtenpatroon op hem leeg
Ik denk niet dat hij dat overleeft
Brain's strategische avondsamenvattingsgedicht, 1-12-2006
Zeg dat..Ben benieuwd waar daar de aanleiding voor was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef tong80 het volgende:
Wat ik gisteren zag was weer te erg voor woorden. Het is een echte psychopaat.
'Kankerhoer.'
Ergens in het gooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:51 schreef sirrom het volgende:
Kun je ook een mooie limerick maken?
Ik begin wel:
Er was eens een smerig beest in een gouden huis
Hij had iets weg van een rat of een muis...
...?
Achterbuurt-niveau met een vervelend smoelwerk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef Grimm het volgende:
Ik vind die Brian zo'n walgelijk figuur, vooral hoe hij tegen die wat oudere man tekeer ging over dat roken "wil je een sigaretje brother" zo'n heeft nog nooit van z'n leven gewerkt.
Enige toelichting? Ik weet niet wat dat is...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef d.o.o.d. het volgende:
Brain heeft een PCL-R score van minimaal 36. Bij ons op het werk kom je minder slechte clienten tegen.....Ik heb vaak wat uit te leggen.... best moeilijk soms.
maar hoe kom je er dan bij dat hij een score heeft van 36?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef d.o.o.d. het volgende:
daarmee meet je de psychopathie van een mens. De maximale score is 40. Vanaf ongeveer 34 ben je onbehandelbaar.
Ik denk dat ze het expres doet én gemakzuchtig is, omdat ze behoefte heeft aan wat aandacht, laat ze hem lekker achter haar aan aanhobbelen. Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat ze het slecht bedoelt, maar het is meer een vorm van aandacht die ze bij de overige bewoners niet weg kan halen, misschien ook gezien haar leeftijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef diginoob het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds typisch dat het niemand opgevallen is dat meneer oprecht aan het begin van de serie Nena heeft gezegd haar niet te zullen versieren/benaderen en inmiddels toch een miljoen mislukte pogingen achter de rug heeft. Bord voor zijn kop is ook enorm.
Nena is trouwens ook een bitch dat ze haar smoel niet opentrekt en hem aan het lijntje houd. Of ze doet t expres of ze is echt zo dom dat ze niet doorheeft dat ze daarmee andere mensen heel erg pijn kan doen of ze is gemakzuchtig; en dat zijn de meeste mensen helaas.
Nou...ik denk eerder dat Brian zo dom is dat ie het niet door heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef Grimm het volgende:
Nena is gewoon zo dom dat ze het niet doorheeft.
Pcies!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
ik ben ervan overtuigd dat Nena veel slimmer is dan de meeste mensen denken
Brian is gewoon een erg agressief mannetje,die DENKT dat hij slim is.
Nena laat brian achter zich aan lopen en teast hem een beetje,maar zal nooit verder met hem gaan
Brian is een gevaarlijke infantiel,quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
Dan doet ze toch aardig haar best om het tegendeel te bewijzen. Natuurlijk is ze niet oliedom, maar Nena is allesbehalve een snugger iemand.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
ik ben ervan overtuigd dat Nena veel slimmer is dan de meeste mensen denken
Nena laat brian achter zich aan lopen en teast hem een beetje,maar zal nooit verder met hem gaan
quote:Op woensdag 13 december 2006 07:44 schreef diginoob het volgende:
[..]
maar hoe kom je er dan bij dat hij een score heeft van 36?
Dit is natuurlijk speculeren. Maar inderdaad: als je om zoiets futiels al zó ontzettend grof bent tegenover een meisje van 19 van twee koppen kleiner, dan vrees is dat hij inderdaad al wel een verleden heeft wat betreft lichamelijk geweld.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Brian al een strafblad in Bonaire heeft, maar dat zal ie bij de intake wel verzwegen hebben
Na z'n opgefokte agressieve uitbarstingen naar Stephan en Nena moet dit straatvechtertje wel iets op z'n kerfstok hebben toch
Als dit buiten DGK was gebeurd dan had loverboy Brian allang uitgehaald naar Nena en Stephan
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die opgefokte loverboy...
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk speculeren. Maar inderdaad: als je om zoiets futiels al zó ontzettend grof bent tegenover een meisje van 19 van twee koppen kleiner, dan vrees is dat hij inderdaad al wel een verleden heeft wat betreft lichamelijk geweld.
Als het programma nou wat populairder was geweest, was er al lang een journalist op gedoken om dit eens uit te zoeken. Maar ja, met DGK haal je de voorpagina niet.
Ze zijn niet verliefd.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is gewoon geplayed door Nena.en daar kan hij niet tegen, gooi er een gestoorde en verstrooide moeder in die zich nog zo netjes kan behangen met bling bling maar gewoon een trut van bonaire blijft en je hebt een opgefokt kutjong
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:07 schreef diginoob het volgende:
[..]
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?
Ze wil gewoon lichamelijk contact en omdat er niks beters voor handen is doet ze t met Brian. Het jammere eraan is dat ze op die manier speelt met zijn gevoelens en door het aantrekken/afstoten-gebeuren gemixte signalen afgeeft aan Bryan. Hij maakt de fout er achteraan te blijven lopen, zij maakt de (in mijn ogen ernstiger fout) om geen rekening te houden met zijn gevoelens. Ik snap dan ook niet waarom ze zo open met haar vriendin praat en Brian zelf niet zegt dat ze hem niet leuk vind maar behoefte heeft aan lichamelijk contact. Dat zal ze wel 'lullig' vinden maar ze moet wel heel naïef zijn om niet te zien dat het niet zeggen en zo doorgaan 10x 'lulliger' is voor Brain.
Ik heb ook geen medelijden met Braaaaaaaain. Hij is een oncontroleerbare tijdbom en hij loopt zijn p*k achterna. Slachtoffer van zijn eigen hanengedrag ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.
Ik vind het alleen maar mooi dat Nena hem zo aan het lijntje houd.
Idd, ik had het alweer verdrongen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Ace1 het volgende:
Hoe die "mond dicht" tegen huub zegt... hoe haal je het in je hoofd.
hier ben ik het 110 % mee eens!het lijkt wel of ze allemaal bang voor hem zijn met zijn agressieve gedragquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat zijn medebewoners hem als populairste kiezen. Het is zo'n min, aggressief clichemannetje met zijn stomme gedichten van laag niveau en zijn achterlijke taalgebruik.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest
http://goudenbrian.web-log.nl
mocht niet van Nee-jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Hoe zit het nou met die media-geile-juffrouw die laatst een date had met Brain?
Kon die dame eindelijk een keer op TV komen, werd het meteen een fiasco
Join the club....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat irriteer ik me toch aan dit achterbakse mannetje.
Ha, je hebt het door. Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1
Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...
Dag 98
Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Haha, nou je 't zegt iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1
Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...
Dag 98
Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Hijs een pimp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Gelderland het volgende:
gladde gluipert is 't.... heel agressief en dan proberen 'stoer' te doen met z'n domme gedichten, dat gitaarspelenvies mannetje
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hijs een pimp.
Voor je het weet staat Nena op e-bay
Je hebt gelijk het is de ideale schoonzoon, met gedichtenbundel en al.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest
http://goudenbrian.web-log.nl
Jammer dat de communicatie met die jongen zo eenzijdig blijft. Brian hoort Brian, reageert op zijn eigen gedachten alsware hij MPSer en zet strategieen op die zich verhouden tot zichzelf als zijn gedichtjes en zijn liedje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Brutus31 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is de ideale schoonzoon, met gedichtenbundel en al.![]()
BruTus
Waarschijnlijk heb je dit gedicht van de nepsite? Nu is die trouwens down, waarschijnlijk op last van DGK. Op zijn eigen site staat een ander gedicht:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Fargo het volgende:
WTF is dit voor gedicht?!?
Behold
Be gone
Who is,
Will be sold.
Fishes swim where I have been
in a house where all seems gold,
Then a thought,
Can I kick it
I can not laugh, who is your lord?
Give with the nothing and reality stricks to my brain
My emotions no longer down the drain
I will penetrate you with a stronger audible yawn,
Behold my erection, or it will be gone
Give on this when, I eat my hat.
Let a you not be a use for another.
Focus on the concentration not to be a bother.
Niveau lik-me-vestje! Ik bedoel...fishes? Bestaat dat??
Dat bandje staat gewoon op herhaling..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: Zul je me missen als ik weg ben?
Brian: Er zal een grote stilte heersen
Natasia: Ik ben de enige hier die je helemaal kunt vertrouwen
Brian: Ja, jij bent degene die ik kan toevertrouwen.
Natasia: Ik vind het leuk dat Nena het ook zo erg vindt dat ik ga
Brian: Jij gilt wel tegen haar, maar jij doet dat op een manier waaruit moederlijkheid straalt.
Maar goed, als eenmaal het woord Nena is gevallen draait hij zijn eigen bandje over Nena weer af.
dank u, dank u .... sommigen kletsen ook zo onvoorstelbaar uit hun nek! ..dat schreeuwt gewoon om vastelegging voor het nageslacht. Aangezien ik niet kan dichten zit er voor mij niets anders op dan te quoten ... grijns.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef Grimm het volgende:
Sarah louise ik vind het geweldig dat je steeds de bewoners quote haha
AMEN!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Afgelopen nacht aan tafel samen met Nathanael. Een heleboel vage shit over het bereiken van dingen in DGK. Het uitje naar de musical heeft Brian nieuwe inzichten gegeven en hij heeft heel veel inspiratie opgedaan. Terwijl ik echt mijn best deed om lijn te vinden in zijn oeverloos geouwehoer over zijn inzichten, hoor ik hem het volgende zeggen tegen Nath:
Brian: ik ben getriggerd door de Hand van God - als het ware ...
Brian is dus verlicht ....
OK! ... als huiskamerpsycholoog moet ik hier vaststellen dat aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Brian definitief van de pot is gerukt. Ik vind hem niet alleen gek maar ik vind hem nu gek op een enge manier.
Wat Belle en het Beest toch allemaal kan doen met sommige mensen. Levensgevaarlijk die musicals!![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:35 schreef Utrecht het volgende:
Ik vind die Brian op Marc Anthony lijken, dat vind ik ook zo'n gluiperd
http://www.sonymusicstore(...)jsp?upc=696998530027
LOL wat een mannetjequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Brian Kubatz
http://www.euronet.nl/~briank/index2.html
Het is juist een interessante vraag aan een prostituee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef Miraaa het volgende:
Dus, doordat iemand aan een prostitue vraagt waarom ze dat is geworden, geeft aan dat je er zelf ook 1 wilt worden.![]()
Dat is een hele vreemde reflex, die je wel vaker ziet bij een bepaald type man. Ze proberen een vrouw het bed in te krijgen, en als dat niet lukt is die vrouw ineens een een 'vieze hoer' of 'vuile slet' .quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef patrick37 het volgende:
heb zo'n hekel aan die vreselijke brian.
doordat hij nena niet in bed kon krijgen is hij nu gefrustreerd en zegt hij de ergste dingen over haar
Ik heb nog nét wat meer hekel aan Natasia, maar het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef patrick37 het volgende:
heb zo'n hekel aan die vreselijke brian.
Hij mag met Huub mee in het bubbelbad volgende week, maar dat vind ie dan weer niet netjes.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef ruby het volgende:
Ach, wil het kind ook een escort misschien? Hij blijft er zo over doorblaten.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Yvonne : je hebt er echt behoefte aan he?
Herma: ga je ook de Jacuzzi in met Huub en zijn meisjes?
Brian : ik weet het nog niet, het is niet mijn stijl.
Yvonne: echt het komt je oren uit.
(Accupunctuur)
Brian: ik houd niet van puperale vrouwen die nog veel moeten leren,
ik heb veel ervaring met volwassen vrouwen, de sexlust hoopt op in mijn rug,
ik heb veel rugpijn , maar mijn rug voelt al wat losser aan, bedankt.![]()
Heb je dan een bord voor je kop of hoe zit het? Hoe weinig zelfkennis heb je dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:10 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Brian : Huub heeft ook veel zwakke kanten: veel alcohol , sex en agressiviteit.
.
verrek, daar heb ik een foto vanquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef tuinfluiter het volgende:
(Accupunctuur)
Brian: ik houd niet van puperale vrouwen die nog veel moeten leren,
ik heb veel ervaring met volwassen vrouwen, de sexlust hoopt op in mijn rug,
ik heb veel rugpijn , maar mijn rug voelt al wat losser aan, bedankt.![]()
Logisch ook, het zijn ook degenen die het hardst vergeving voor hun zonden nodig hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: jij bidt Natasia, ik bid, wij bidden , wij zijn echt de enigste hier die bidden.
vind je hem "cool"??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef ASroma het volgende:
die gast doet me zo aan een kameraad denken, blanke antiliaanen zijn gewoon cool![]()
hij is gewoon lachen man, nu ook weer dat huub 3 escorts heeft. Hij gunt het hem echt, zo lijkt het!quote:
Wat, net gebeurd?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een slechte neuker. 30 seconden, en hij komt klaar.
Zou die d'r in mogen blijven? of zouden ze daar ook 10 000 voor moeten betalen?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Terwijl Brian bezig is zegt nena zo: Ik wil je pikkie voelen
Over 9 maanden de gouden kooi baby !
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
staan krikken ja 30 seconden of zoiets
Hij noemt haar hoer, gooit rode wijn over haar witte jurk en lult achter haar rug om.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Nena, uit respect zal ik niets doen met een escort in de Kooi,
ook al heeft Huub mij 2 keer uitgenodigd ook in de jacuzzi.
Nena: dan weet ik dat.
Brian: jij en ik hebben gevoel voor elkaar.
.
Kijk, van zoveel eerlijkheid kan braaijen nog wat lerenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef DvanderW het volgende:
lady1,
Heb het niet zelf verzonnen maar ik las het op de site van tien DGK topics en vond het wel een grappig stukje.
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen, zo lachwekkend is die gozerquote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Nena, uit respect zal ik niets doen met een escort in de Kooi,
ook al heeft Huub mij 2 keer uitgenodigd ook in de jacuzzi.
Nena: dan weet ik dat.
Brian: jij en ik hebben gevoel voor elkaar.
.
Hoe komt hij aan die foto's dan? ik volg je niet helemaal ....quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:22 schreef Lieve het volgende:
Schandalig dat deze morsige jongen de zus van Huub als cokesnuifster op internet wil beschadigen door foto's van haar te droppen. En de broer van Huub wil hij beschadigen. Dat staat allemaal op de streams.
Het zou nu eens netjes zijn als Talpa ingreep. Want wat er gezegd is door Huub over Satanaels moeder valt hier helemaal bij in het niet. ONGELOFELIJK! Dit is puur crimineel gedrag waarop ik grote santies verwacht! Nasty is getuige en heeft aha, jahaaa, ja, euheuhmm oh jaaaa? gezegd. Volgens mij is dat uitlokking en medeplichtigheid! Echt ON GE LO FE LIJK! TUIG!
Ik denk dat Brian en Nena zowiezo al kunnen kappen met hun hele shit.. als ze elkaar enigszins leuk vinden..???quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:08 schreef _-inge-_ het volgende:
Wanneer leert hij eens dat Nena niet geholpen wil worden Ze valt naar mijn mening constant terug naar dezelfde shit (ik ben perfect en jij doet dit,dat,dit, dit en dat fout etc. etc. etc.). Laat hem die energie maar in zijn eigen doelen stoppen. Net als Huub zie ik hem namelijk als een grote kanshebber om de eindstreep te halen!! En ik zie het hem graag proberen, met of zonder Nena aan 'zijn zijde'!! Alhoewel zij met de meeste levenslessen het huis zal verlaten.....
Brian, wees gewoon eerlijk.. wees een man, zeg het niet achter mijn rug om..quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:33 schreef tong80 het volgende:
'Neemt u deze vrouw tot uw wettelijke echtgenote ?'
(*^(*&^$#%@^&)(*&(*)&&T^^%#$ 'Nou zeg het dan'
'Maak ik zelf wel uit'
Eh uhm ik ben een mannelijke userquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:36 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik wil je beffen... tot je spuitend klaar komt.....
Ja dus...?? jullie kunnen ook spuitenquote:Op donderdag 1 februari 2007 05:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eh uhm ik ben een mannelijke user
quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eh uhm ik ben een mannelijke user
Die heeft hij 'gevonden'op de computer of via de computer te pakken gekregen. Ja, lekkere frisse jongen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan die foto's dan? ik volg je niet helemaal ....
Haha ja, je zou denken dat hij in de ghetto met z'n brathers zo nu en dan ook wel n's een schermutseling uit zou vechten of nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:28 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb het even gekeken via youtube.
Wat een kleinzerige nepneger. Je zou 'm het liefst alle hoeken van het huis willen laten zien.
Overal, behalve hier misschien: http://www.nu.nl/news/963(...)alarmerend_hoog.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Als hij het huis uitgaat, wordt hij overal echt dik uitgelachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |