Dat maakt voor mij het (lichte) dichtwerk alleen al de moeite waardquote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Tissik het volgende:
*Grinn* Die rijmsels van jullie lijken zóveel op het kladwerk van Brian, dat ik daadwerkelijk dacht dat hij ze in elkaar gerijmseld had!![]()
![]()
![]()
Leuk hč????quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Roy_vdm het volgende:
![]()
![]()
Je ziet, iedereen kan dichten... Brain-style.
Briljant Ro..eeehh Brian.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Steefan en Nataneäl
Eigenlijk vont ik Steefan maar stom
Sommige zouden zeggen dom
Ik ben blij dat hij eruid is, daarom
Want what is done can't get undone
Blijft nog over Nataneäl, de nieuwe strateeg
Uit de pan geef ik hem ook nog wel een veeg
Ik schiet mijn gedichtenpatroon op hem leeg
Ik denk niet dat hij dat overleeft
Brain's strategische avondsamenvattingsgedicht, 1-12-2006
Zeg dat..Ben benieuwd waar daar de aanleiding voor was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef tong80 het volgende:
Wat ik gisteren zag was weer te erg voor woorden. Het is een echte psychopaat.
'Kankerhoer.'
Ergens in het gooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:51 schreef sirrom het volgende:
Kun je ook een mooie limerick maken?
Ik begin wel:
Er was eens een smerig beest in een gouden huis
Hij had iets weg van een rat of een muis...
...?
Achterbuurt-niveau met een vervelend smoelwerk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef Grimm het volgende:
Ik vind die Brian zo'n walgelijk figuur, vooral hoe hij tegen die wat oudere man tekeer ging over dat roken "wil je een sigaretje brother" zo'n heeft nog nooit van z'n leven gewerkt.
Enige toelichting? Ik weet niet wat dat is...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef d.o.o.d. het volgende:
Brain heeft een PCL-R score van minimaal 36. Bij ons op het werk kom je minder slechte clienten tegen.....Ik heb vaak wat uit te leggen.... best moeilijk soms.
maar hoe kom je er dan bij dat hij een score heeft van 36?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef d.o.o.d. het volgende:
daarmee meet je de psychopathie van een mens. De maximale score is 40. Vanaf ongeveer 34 ben je onbehandelbaar.
Ik denk dat ze het expres doet én gemakzuchtig is, omdat ze behoefte heeft aan wat aandacht, laat ze hem lekker achter haar aan aanhobbelen. Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat ze het slecht bedoelt, maar het is meer een vorm van aandacht die ze bij de overige bewoners niet weg kan halen, misschien ook gezien haar leeftijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef diginoob het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds typisch dat het niemand opgevallen is dat meneer oprecht aan het begin van de serie Nena heeft gezegd haar niet te zullen versieren/benaderen en inmiddels toch een miljoen mislukte pogingen achter de rug heeft. Bord voor zijn kop is ook enorm.
Nena is trouwens ook een bitch dat ze haar smoel niet opentrekt en hem aan het lijntje houd. Of ze doet t expres of ze is echt zo dom dat ze niet doorheeft dat ze daarmee andere mensen heel erg pijn kan doen of ze is gemakzuchtig; en dat zijn de meeste mensen helaas.
Nou...ik denk eerder dat Brian zo dom is dat ie het niet door heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef Grimm het volgende:
Nena is gewoon zo dom dat ze het niet doorheeft.
Pcies!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
ik ben ervan overtuigd dat Nena veel slimmer is dan de meeste mensen denken
Brian is gewoon een erg agressief mannetje,die DENKT dat hij slim is.
Nena laat brian achter zich aan lopen en teast hem een beetje,maar zal nooit verder met hem gaan
Brian is een gevaarlijke infantiel,quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
Dan doet ze toch aardig haar best om het tegendeel te bewijzen. Natuurlijk is ze niet oliedom, maar Nena is allesbehalve een snugger iemand.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
ik ben ervan overtuigd dat Nena veel slimmer is dan de meeste mensen denken
Nena laat brian achter zich aan lopen en teast hem een beetje,maar zal nooit verder met hem gaan
quote:Op woensdag 13 december 2006 07:44 schreef diginoob het volgende:
[..]
maar hoe kom je er dan bij dat hij een score heeft van 36?
Dit is natuurlijk speculeren. Maar inderdaad: als je om zoiets futiels al zó ontzettend grof bent tegenover een meisje van 19 van twee koppen kleiner, dan vrees is dat hij inderdaad al wel een verleden heeft wat betreft lichamelijk geweld.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Brian al een strafblad in Bonaire heeft, maar dat zal ie bij de intake wel verzwegen hebben
Na z'n opgefokte agressieve uitbarstingen naar Stephan en Nena moet dit straatvechtertje wel iets op z'n kerfstok hebben toch
Als dit buiten DGK was gebeurd dan had loverboy Brian allang uitgehaald naar Nena en Stephan
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die opgefokte loverboy...
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk speculeren. Maar inderdaad: als je om zoiets futiels al zó ontzettend grof bent tegenover een meisje van 19 van twee koppen kleiner, dan vrees is dat hij inderdaad al wel een verleden heeft wat betreft lichamelijk geweld.
Als het programma nou wat populairder was geweest, was er al lang een journalist op gedoken om dit eens uit te zoeken. Maar ja, met DGK haal je de voorpagina niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |