Nee, op zich niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef itsme het volgende:
ja maar is het aan een programma redactie om Bart te vertellen dat zijn vriendin misschien vreemd gegaan is?
Lijkt CSI Eemnes wel...alsof de dag er wat toe doet, Jimmy Woo is 6 dagen pw geopend ze kunnen er op welke dag dan ook zijn geweest, Bart heeft toch geen dag genoemdquote:Op maandag 19 februari 2007 12:00 schreef Dark het volgende:
Dit staat op de site:
Poging twee: "Hé Les, met Bart. Ik spreek nogmaals wat in, ik heb net een berichtje gehoord wat me heel veel pijn heeft gedaan ik weet niet of ik het aan moet nemen voor waar. Ik hoop dat het een lulverhaal is. Ik kreeg een berichtje van jij en Serge in de Jimmy. Je moet in ieder geval eerlijk tegen me zijn, ik ben zo lam als een aap. Toen ik je berichtje hoorde...snapte ik er geen fluit van. Ik begrijp het wel, maar ook niet! Doe alles eerlijk en zet me niet voor lul!"
Nogmaals, dit kan NIET op zaterdagavond geweest zijn!
Nena en Lesley waren in de Musk in Hilversum, samen en ze hielden zich redelijk afzijdig en zijn om een uur of 3 weggegaan.
De Jimmy is in Amsterdam, dat gaat niet meer lukken na drieen.
Hubb zei bij de kapster dat het "voorval" om zaterdagavond ging, vandaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt CSI Eemnes wel...alsof de dag er wat toe doet, Jimmy Woo is 6 dagen pw geopend ze kunnen er op welke dag dan ook zijn geweest, Bart heeft toch geen dag genoemd![]()
hij (Huub) zei ook afgelopen zaterdag. Hij heeft het van Eric gehoord en gister zei Bart toch dat het echt iets was van 3 weken geleden.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Hubb zei bij de kapster dat het "voorval" om zaterdagavond ging, vandaar.
Huub zei bij de kapster dat het "voorval" op zaterdagavond was, vandaar!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt CSI Eemnes wel...alsof de dag er wat toe doet, Jimmy Woo is 6 dagen pw geopend ze kunnen er op welke dag dan ook zijn geweest, Bart heeft toch geen dag genoemd![]()
Sorry, dubbelquote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub zei bij de kapster dat het "voorval" op zaterdagavond was, vandaar!
Daar word je blij van als zoonzijnde (na zo'n korte turbulente tijd)quote:Op maandag 19 februari 2007 11:23 schreef lady1 het volgende:
zegt ze ik ga binnekort bij je moeder koffiedrinken
Zo egoïstisch is ze wel, geen rekening houdend met de machinist.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:30 schreef Dark het volgende:
Amanda is in staat om zich voor de intercity te gooien
Best kans dat het in hun script staat, en dat Bart daarna meteen besluit naar huis te gaan onder het mom dat hij geen zin meer heeft in dit soort spelletjes en bij Lesley wilt zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart mag vandaag nog 1 keer bellen naar Lesley en
krijgt waarschijnlijk te horen van haar,
dat deze verhalen uit een dikke duim komen.![]()
Meer dan van haar kinderen, dat is wel oprecht.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Dark het volgende:
Natas houdt super veel van Bart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |