abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45652728
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:
Hiiiiiiiiiiinnnik hinnik hiiiiiiiiinnik hinnik hinnik.....

[afbeelding]

weten we meteen waarom lesley op Bart valt...hahahahaha
ieehhh uhiieeeh uhiieeeh uhiieeeeeeh

je bedoelde natuurlijk een paard ezel natuurlijk, en dan nog doe ik de ezels tekort
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:30:49 #152
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45658146
Huub: ik ben 1 1/2 kilo kwijt.

Bart: als ik die kop van je romp trek ben je 8 kilo kwijt.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:35:17 #153
162917 tuinfluiter
pi_45682541
Bart: Houdt de stilte aan zeker met Nena, laat haar maar vakantie vieren,
mijn probleem is dat ik wil dat iedereen uiteindelijk vertrekt, ook jullie.
Nathanael: ik bekijk het per maand, als het mij te veel wordt, dan ga ik weg.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:16:13 #154
162917 tuinfluiter
pi_45688252
Bart: wij blijven natuurlijk met zijn viertjes omgaan.
Natasia: echt, het komt allemaal goed.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:35:41 #155
162917 tuinfluiter
pi_45733315
(Het boek met de regels is veranderd of aangevuld , dit zit de bewoners niet lekker)

Huub: moet ik het hele boek doorlezen?
Bart: Ik ben in een spel gestapt, maar we zitten in een realitysoap en als dan de moeder van Nena gaat schrijven dat ik een Rat ben, doet dit pijn, want ik ben geen Rat.
Huub: trek je dit niet aan.
Bart: het spel duurt best heel lang, het spelelement start 2 dagen voor de stemmingsronde en dan de hele maand niet meer. ik ben ook klaar met discussies voeren over een vuilniszak,
al die kleine dingen worden hier uitvergroot en de kijkers blijven er over doorpraten en schrijven.
Bart: ik zit niet meer op dezelfde lijn. Ook al moet het.
Huub: het ergste is als het zou stoppen.
Bart: dat wil ik ook niet, maar ik doe geen dingen die niet bij mij passen,
ik kom voor een spel , niet voor een soap.
Huub: in de nieuwe regels staat dat fysiek geweld " KAN"
Bart: Ja, en dat het "KAN" dat er een sanctie op komt, we horen het verder maandag in de vergadering.
.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:38:52 #156
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_45733417
Hehe dat fysieke geweld zal Huub niet lekker zitten. Bart pwnt iedereen volgens mij als het een knokpartij wordt. Misschien is Brian streetwise genoeg om een keukenmes te pakken maar het toestaan van lichamelijk letsel betekent een finale Natasia - Bart denk ik
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_45733477
Wel off-topic, maar Huub bedoelt dat als het stopt, niemand wat krijgt, dus als je wilt winnen moet je ook interessante TV maken. Huub snapt dat goed.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:05:54 #158
162917 tuinfluiter
pi_45768168
Bart: ik kan niet meer tegen drank,
vroeger zoop ik als een gek,
vannacht wilde ik een aspirine pakken
en was aan het wankelen en viel zo in bed terug.
pi_45775717
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:
Hiiiiiiiiiiinnnik hinnik hiiiiiiiiinnik hinnik hinnik.....

[afbeelding]

weten we meteen waarom lesley op Bart valt...hahahahaha
ik zie hem nu pas!
  zondag 28 januari 2007 @ 23:13:07 #160
162917 tuinfluiter
pi_45776106
(Nena wilt het kantoor in , maar Bart houdt de deur dicht)

Nena: Bart doe open, wil jij een afspraakje met Jurre regelen?
Bart: Jurre valt niet op blond.
Nena: echt jammer, niemand vindt mij echt leuk.
Bart: dat doe je toch zelf?
.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:26:19 #161
162917 tuinfluiter
pi_45810364
(Bart verzorgt de paarden)

Bart: yvette is niet blij met de verzorging van de paarden
ik wil nu de hele verantwoording op mij nemen,
ik ben de enigste die hier wat doet,
ik doe steeds het werk.

(Moby gaat donderdag weg, Yvette mist Moby ook erg en wilt hem terug,
Bolle blijft wel, zij verwacht een veulen en de pony komt tijdelijk terug.)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:16:37 #162
162917 tuinfluiter
pi_45840052
(Bart was "Achter" voor gesprek naar aanleiding van Lesley , vertrek en 2 weken bedenktijd)

ILONA: Bart je soep zal wel koud zijn ?
BART: maakt niet uit , ik kom net terug van de kou.
ilona: terug van een koude kermis?
Bart: Ja, eh, dat kan je wel zeggen.

(Gaat het een mooie hereniging worden op Valentijnsdag met een extra lange uitzending op "TIEN"?)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:37:43 #163
162917 tuinfluiter
pi_45840940
Yvonne: trek jij het als Lesley weggaat?
Bart: zij heeft gelijk.
Yvonne: vindt je?
Bart: zij heeft gelijk.
Yvonne: voor jullie? Hoe vindt jij dat, elkaar 1 keer per maand zien?
Bart: zien we wel.
Yvonne: Het heeft toch wel een risico want er zijn wel meer kapers op de kust?
Bart: er zijn altijd kapers op de kust, nu kan dat ook.
Yvonne: trek jij dat wel? Als je haar alleen kan zien als je kontaktpunten inlevert?
Yvonne: echt lang hoor, als je iemand maar 1 keer per maand kan zien.
Bart: mijn moeder zei: er zijn wel meer beroepen, waar de man langer van huis weg is.
pi_45895498
'Vet Hard' is op TV (Ned. 3). En Bart heeft daar in gefigureerd. Gaat iemand hier voor plaatjes zorgen?
pi_45895794
G.. gloeiende laat ons please genieten van het laatste uurtje Nena en laat van die gestoorden in de separeer
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_45895887
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:37 schreef Therannosaurus het volgende:
'Vet Hard' is op TV (Ned. 3). En Bart heeft daar in gefigureerd. Gaat iemand hier voor plaatjes zorgen?
Hij was net 2 seconden in beeld..
pi_45897307
Als in 'zostraks' of als in 'figurant is een te groot woord'?
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:35:04 #168
135182 Uccella
You would if you could
pi_45897807
Ik dacht net echt dat het aan mij lag toen ik Vet Hard aan het kijken was, dacht aan een overdosis DGK. Dat je overal Bart, Nena en Huub ziet lopen. Maar hij was het dus echt, Bart als bewaker
'We couldn't have more excitement if Elvis walked in and asked for a chip sandwich.'
pi_45906149
Verdomme, gemist
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 februari 2007 @ 04:40:58 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_45906935
Bart geeft het begrip 'Dooie lul' een nieuwe dimentie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:51:35 #171
166852 waldorfsalad
Casual Observer
pi_45910375
Bart's gezichtsuitdrukking komt het meest overeen met deze smiley:

pi_45965864
Hebben jullie gezien hoe Bart zich gisteren uit de voeten maakte bij dat gevecht tussen NL en Huub ;-)
wat een held ;-)
pi_45965940
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:01 schreef Cyberman28 het volgende:
Hebben jullie gezien hoe Bart zich gisteren uit de voeten maakte bij dat gevecht tussen NL en Huub ;-)
wat een held ;-)
Tja aan de ene kant snap ik dat wel. Hij moet zich daar niet echt mee bemoeien. Dan heeft hij straks ook een probleem
pi_45976490
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 04:40 schreef tong80 het volgende:
Bart geeft het begrip 'Dooie lul' een nieuwe dimentie.

en jij ouwe oetlul lijdt aan dementie als je dimensie als dimentie schrijft
pi_45997433
ineens voelt bart zich weer kiplekker, huichelaar.........
  maandag 5 februari 2007 @ 14:46:28 #176
162917 tuinfluiter
pi_46007401
Huub: ik ga mij opgeven voor DGK-AMERIKA.

Bart: jij denkt te groot,
John de Mol heeft het concept verkocht zonder jou.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:47:25 #177
162917 tuinfluiter
pi_46007426
Bart: ilona jij had toch nooit kunnen winnen.

ilona: dat is ook niet mijn probleem.
pi_46010772
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart: ilona jij had toch nooit kunnen winnen.
wat een arrogante eikel is het toch......
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:29:03 #179
162917 tuinfluiter
pi_46072384
Bart: hoe denk jij je tijd hier te vullen?
Palma: ik ben er vooral om voor jullie te zijn, voor een hapje , drankje........
Bart: nou, geef dan maar de suiker.
Palma: ja, ik heb last van mijn stembanden, ik klink wat schor.
Bart: dat ik niet denk dat je een kerel bent?
Palma: dat weet je maar nooit.
Bart: wij vinden het eigenlijk niet zo leuk dat jij hier bent.
Palma: dat begrijp ik best, een hele verandering, maar ik ben er om voor jullie te zorgen.
Bart: Wat ik wil ? Dat pak ik zelf wel, dat maak ik zelf wel uit.
Natasia: vragen jullie je helemaal niet af wat er hier allemaal gaande is ? Ons Huis? Dit is ons leven?
Bart: ik heb er allemaal een beetje schijt aan, Yvonne had wel gedag kunnen zeggen
en nu komt er een omgebouwde hier koffie zetten?
.
pi_46171142
De laatste keer een vergissing gemaakt.
Met het stemmen op de meest favoriete bewoner per ongeluk op Bart gestemd.
Hierdoor heeft hij misschien ook nog contactpunten gekregen.
Sorry, het was niet de bedoeling.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:15:41 #181
162917 tuinfluiter
pi_46220648
Bart: ik zweer dat ik vertrek als er niemand uitgaat deze maand?
Huub: dat geloof ik niet dat je dit doet?
Bart: dat doe ik echt.
Huub: ik wil ook een anonieme stemmingsronde,
dat levert veel meer sneaky gedrag op.
pi_46227181
voor de fans

pi_46267475
ik begin steeds een viezere smaak in mijn mond te krijgen van bart zijn gesprekken met brian, niet te vertrouwen!!
  Redactie Games dinsdag 13 februari 2007 @ 19:51:00 #184
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_46269961
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef oosterpark het volgende:
ik begin steeds een viezere smaak in mijn mond te krijgen van bart zijn gesprekken met brian, niet te vertrouwen!!
Snap je het spel wel of?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:29:00 #185
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46271844
ik weet niet wat bart doet hoor of ie eerlijk is of een echt spel tegen brian speelt
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_46272573
Bart doet net of ie vriendjes is met huub maar hij speelt alles door naar natte snee en brain
pi_46319416
14 februari: 's avonds heel laat. Even de Gouden Kooi internet.
voice over/ objectieve verslaggever talpa: Huub gedoodverfde winnaar.
Daaronder Bart met Lesley. Bart: Ik gun het hem nog ook !!!!!
Daaronder voice over/ objectieve verslaggever: Heeft Bart de strijdbijl hierbij al opgegeven ?
Mijn god wat een kletspraat. En nu nog lekker slapen.
pi_46449701
Het grote(re) plan van Bart

Na de terugkomst van Huub is Boer Bart compleet het spoor bijster lijkt het. Hij laat Brian en Natas vallen en sluit zich bij Huub aan lijkt het. Maar met welke opzet…om erzelf uit te kunnen!

Doodongelukkige Bart likt zich in bij “het groepje Huub”, Huub eet inmiddels uit z’n hand en Brian en Natas krijgen argwaan als het aankomt op de integriteit van Bart.
Hij oppert bij Huub het idee om Natasia eruit te stemmen….als er iemand is die Huub en Sylvia eruit willen is het Natasia wel, dus die zien dat wel zitten.
Maar als er iemand goed ingedekt is dan is Natasia het wel…en dat weet Bart maar al te goed. En doordat Bart meer met Huub optrekt is Brian natuurlijk alleen nog maar meer naar Natasia toe trekken. (Daarbij nog wat opmerkingen naar Amanda en Brian is al aardig klaar met Bart)

Klinkt dus allemaal vrij onlogisch..dat geef ik toe.

Maar dan gaat Bart dreigen met zelf opstappen als er deze maand niemand uit gaat. En daar geeft Bart het grootste signaal. Hij richt z’n pijlen op Natasia en als die niet vertrekt stapt hij dus zelf op. Hij benadrukt steeds hoe serieus hij is met deze uitspraak.

Heel even dacht Huub er nog aan om misschien Erik te offeren om Bart (z’n nieuwe maat te houden), maar het is zelfs Bart die hem aangeeft dat hij Erik moet behouden. Vreemd,…NOT

Het laatste wat Bart nog moet doen is z’n verbond met Brian verbreken. Daarmee geeft hij min of meer Brian toestemming hem (Bart) eruit te stemmen. Het wachten is dus ff op het gesprek waarin het pact verbroken gaat worden. Dat is het laatste kunstje van Bart om te zorgen dat hij straks met z’n 10.000 euro op zak exit kan.

En dan is het aan de andere miljonairs om is logisch te gaan nadenken…en daar gokt Boer Bart op.
Voor hun is het vrij simpel…
Als Natasia niet gaat, en voor de rest ook niemand. Dan stapt Bart zelf op, en komt er dus weer een nieuw iemand voor terug. Maar als ze zelf een exit voor Bart aanvragen komen ze er een stuk voordeliger vanaf.

Boer Bart kan dan naar huis met z’n 10.000 eurie en kan lekker konijntjes gaan spelen met Lesley.

Ik weet het, het is misschien wat ver gezocht. Maar Bart is er klaar mee, en dit is z’n laatste kunstje om met z’n 10.000 euro de villa te verlaten.
pi_46449875
Bart is gisteren bij de buren geweest en daar is hem iets verteld waardoor hij volledig stuk is gegaan. Boos en verdrietig zuipt hij zich een stuk in de kraag. Midden in de nacht probeert hij wanhopig Lesley te bellen en spreekt haar voice-mail in. Hij heeft het over dat ze eerlijk moet zijn en over iets wat tussen haar en ene Serge gebeurd zou zijn.

Opvallend is dat Lesley nog geen week geleden op Valentijnsdag twee uur met Bart heeft doorgebracht en er van enige negatieve spanning geen sprake was.
Lesley 'mocht' niet naar de Zebra toen Brian en Bart daar hun optreden hadden. Wat Bart ook was opgevallen (en hij aan Lesley vertelde) dat één van zijn beste vrienden ook niet in de Zebra was. Daarentegen áls Lesley iets met een vriend van Bart zou hebben zouden zijn andere vrienden hem op één of andere manier niet gewaarschuwd hebben in de Zebra?
  maandag 19 februari 2007 @ 09:18:59 #190
162917 tuinfluiter
pi_46450121
Bart: Ik stap op deze week als er niemand vertrekt.
Huub: wie wil jij nou steeds overtuigen, jezelf of ons?
pi_46450150
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart: Ik stap op deze week als er niemand vertrekt.
Huub: wie wil jij nou steeds overtuigen, jezelf of ons?
Even voor de duidelijkheid: Dit was voor afgelopen nacht waarin hij hoorde van de redactie dat Lesley zou zijn vreemdgegaan met ene Serge (vermoedelijk een vriend van Bart)
  maandag 19 februari 2007 @ 09:45:21 #192
162917 tuinfluiter
pi_46450504
(Telefoongesprek, voicemail)

Dit is Bart, zo lam als een kanarie,
ik weet niet of ik het moet geloven, maar 3 weken geleden,
lik mijn hol, ik heb gehoord, dat jij en Serge, ik begrijp het wel, maar eigenlijk ook niet,
ik ben nu de weg kwijt, , zet mij niet voor lul, ik snap er geen fluit van, laat het mij weten,
ik ga je morgen bellen,wees eerlijk tegen mij, laat mij weten of dit een lulverhaal is
ik weet niet of zij mij hier gek willen maken, ik kan denk ik nu niet slapen,
ik ga ophangen, geen flauw idee wat ik nog meer moet zeggen.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:53:06 #193
162917 tuinfluiter
pi_46450615
Bart was bij "Achter", hij was zo te zien boos en had flink wat gedronken.
Eric en Huub kwamen in het kantoor, Bart: als jullie willen praten? Is dat volkomen zinloos.

(Bart maakt zich druk om een verhaal wat hij heeft gehoord dat Lesley en zijn vriend Serge
wat hebben ondernomen 3 weken geleden, belt naar haar voicemail en spreekt dit in,
blijft in het kantoor en "Achter" komt met hem praten.)
pi_46450951
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Dit was voor afgelopen nacht waarin hij hoorde van de redactie dat Lesley zou zijn vreemdgegaan met ene Serge (vermoedelijk een vriend van Bart)
Ik vond het ook nogal een vreemd verhaal. Bart zit opgesloten in dat huis en zijn vrienden zouden met haar gaan stappen?

Ik begrijp wel waarom de moeder van bart koffie had gedronken met lesley, die wilde even uitvinden of dat meisje wel geschikt is voor haar zoon (en geen betaalde liefde van Talpa was).....

Maar misschien zitten ze bart ook wel gek te maken en is er niks aan de hand.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 19 februari 2007 @ 10:34:34 #195
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_46451286
Lesley en Nena waren afgelopen zaterdag in de Musk in Hilversum, samen, zonder mannen, gewoon lekker dansen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_46451343
Ik kan het me zo slecht voorstellen.
Wel een inkoppertje. Bart maakte al ene paar keer geintjes, over het contact van lesley en zijn vrienden.

Schiet me lek, misschien ben ik naief maar ik vind haar helemaal het meisje er niet voor. Ook niet om stiekum te doen.

Misschien ben ik te naief.
pi_46451533
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef itsme het volgende:
Wel een inkoppertje. Bart maakte al ene paar keer geintjes, over het contact van lesley en zijn vrienden.

Schiet me lek, misschien ben ik naief maar ik vind haar helemaal het meisje er niet voor. Ook niet om stiekum te doen.

Hmmm.. ben ik blijkbaar ook naïef... en is mijn mensenkennis ver beneden peil... Ik kan mij anderzijds ook niet voorstellen dat Tien dit verzint... Dat zou hun image erg aantasten lijk mij zo...?
  maandag 19 februari 2007 @ 10:54:28 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46451686
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef itsme het volgende:

Gek, misschien ben ik dan zo slecht van vertrouwen, maar heb lesley nooit vertrouwd. Mij zou het niets verbazen als ze daadwerkelijk vreems is gegaan, wel laf trouwens om dat met een vriend te doen.
Wat ik dus niet begrijp: hoe kan die vriend van Bart hem nou laten zitten? Watvoor vriend is dat?
pi_46452049
ja maar is het aan een programma redactie om Bart te vertellen dat zijn vriendin misschien vreemd gegaan is?
  maandag 19 februari 2007 @ 11:22:05 #200
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46452347
Goede acteur, jammer dat deze mol uit DGK deze week vertrekt. Zijn tijd zit er op, anders wordt het te opvallend. Zijn scenes met actrice Lesley gaven zijn personage nog enigzins inhoud. Die is op tijd vertrokken uit beeld, vervolgens heeft Bart nog twee weken gehad om verwarring te zorgen in het huis met zijn onvoorspelbare gedrag, leuke uitdaging voor hem als acteur. En nu is het afgelopen, relatiebreuk door vreemdgaan, ook goed voor de kijkcijfers. Nu is de vraag nog, hoe lang het duurt voordat het uitlekt dat beide sinds dag 1 acteurs waren. Adios Bart, tot in GTST over een jaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')