abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44369084
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef Mrln het volgende:

psies, nog maar te zwijgen van z'n kutkop, nog effe dan is ie nog erger dan nataaaaaasia
Dat is onmogelijk (erger zijn dan Natasia).

Bart is wel okee, maar ik vind wel dat hij te principieel is tov Nena. Okee Nena is wat vaag geweest over het willen bezoeken van haar nichtje, Nena is af en toe gewoon vaag. Lief maar vaag.

Maar hij weet hoe ze is; een beetje puberaal, onzeker. Hij had haar gewoon dat bezoek moeten gunnen. Zaken als ziekte en leven en dood van familieleden en andere geliefden gaan vóór liefdesperikeltjes.

Het zou groots van hem zijn geweest als hij het Nena had gegund.
pi_44381990
Bart is een typisch voorbeeld waarbij je ziet dat als ie al principes heeft die langzamerhand opzijzet om gemene acties te kunnen ondernemen in het spel. Ik zie sowieso een proces aan de gang waarbij mensen langzaamaan steeds gemener worden. Typisch voorbeeld is de Ilona-actie. Allemaal beloven en dan niks nakomen. Dat was op dag 1 niet gebeurd. 't Wordt langzamerhand steeds meer een wegpestenprogramma. Ik ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt maar ik vrees dat ook ik teleurgesteld raak in het feit hoe ver ('normale') mensen gaan voor geld en een huisje.
Als er al zoiets was als oprechtheid dan gaat het verdwijnen. Mensen worden beesten. Zie Bart.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:43:34 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44386547
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Bagheera het volgende:
Maar hij weet hoe ze is; een beetje puberaal, onzeker. Hij had haar gewoon dat bezoek moeten gunnen. Zaken als ziekte en leven en dood van familieleden en andere geliefden gaan vóór liefdesperikeltjes.

Het zou groots van hem zijn geweest als hij het Nena had gegund.
Hij gunde het Nena ook zeer zeker wel. De 12 uur zou hij haar meteen geven. De 4 uur vond hij zonde, want dat was meer bedoeld voor andere 'bezigheden'.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44392430
Ja, dat maakte hij ervan.
Ik persoonlijk vond het zwaar onterrecht dat hij met die 4 uur inhalig aan de haal ging.
Hij ziet zijn lesley dagelijks.
Voor de rest wordt ikzelf helemaal chaggie als ik zijn verveelde kop zie.

En dan nu weer die houding tegen "huub" walgelijk gewoon.
Dat iedereen hem er meteen de 28e er uitbonjourd.......oke.....zou ik ook doen.
Maar waarom de ene k*t opmerking, na de andere maken.
Hij loopt daar met een machtsvertoon rond, dat ik bijna begint te denken dat iedereen bang van hem is.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_44416373
En wat is zijn Lesley die hij weet ik veel hoe vaak ziet en die niet doodziek is vergeleken met Nena's nichtje? Wat maakt t ook uit als ze 2 uur naar nichtje gaat en 2 uur naar iets anders; zeker als je dat vergelijkt met zijn lesley-verhaal; want dan zit ie gewoon 4 uur met zijn vriendinnetje zonder camera's; nou dat heeft dus niet meer waarde dan Nena's nichtje, hoor.
Stuk asociaal is het geworden.
pi_44417646
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:31 schreef diginoob het volgende:
En wat is zijn Lesley die hij weet ik veel hoe vaak ziet en die niet doodziek is vergeleken met Nena's nichtje? Wat maakt t ook uit als ze 2 uur naar nichtje gaat en 2 uur naar iets anders; zeker als je dat vergelijkt met zijn lesley-verhaal; want dan zit ie gewoon 4 uur met zijn vriendinnetje zonder camera's; nou dat heeft dus niet meer waarde dan Nena's nichtje, hoor.
Stuk asociaal is het geworden.
Punt 1 : Nena kon haar nichtje niet meer bezoeken, daar was ze te zwak voor
Punt 2: Eerst zouden die 4 uur niet naar Bart, maar naar Natasia gaan. MAAR aangezien alleen Silvia tegenstemde, gaan ze maar naar Bart omdat iedereen anders toch een 'kut' reden heeft
Haleloeja
pi_44420412
punt 1: ik heb het er ook over toen dat nog niet was doorgekomen
punt 2: dat heb ik heel anders begrepen.

Maar wat maakt dat uit? Daar gaat het toch helemaal niet om.
pi_44431370
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:43 schreef scanman01 het volgende:

Hij gunde het Nena ook zeer zeker wel. De 12 uur zou hij haar meteen geven. De 4 uur vond hij zonde, want dat was meer bedoeld voor andere 'bezigheden'.
Dat begrijp ik natuurlijk wel. Maar die privacy zou net zo gewaardeerd worden bij het ziekenbezoek. Ik zou er iig niet aan moeten denken om een doodzieke kennis/geliefde/familielid te bezoeken met camera's erbij. Een doodzieke gun je zijn/haar privacy.

Dus zonde zou het zeker niet zijn geweest.
pi_44431466
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:31 schreef diginoob het volgende:
Eensch.
pi_44520974
Werkelijk, ik erger me wild !

Ik heb vannacht liggen schateren van het lachen!
En nu moet ik van die klojo Bart te horen krijgen dat het beschamend is?
Dan zegt Bart dus in feite dat IK me moet schamen omdat ik het leuk vond?

pi_44521890
Bart die zich schaamt omdat Huub kotst... ik ben de weg kwijt.
pi_44525111
Ik zou me eerder schamen als ik de hele dag met zo`n chagrijnige kop moet rond lopen.

En nu zich zo schamen ??
De schijnheil, als hij het over zijn vrienden heeft, dan heeft hij het over stappen/uitgaan/lol en drank.

Of zouden die allemaal aan de cola zitten ?
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  maandag 18 december 2006 @ 02:47:48 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44527369
Bart word steeds erger. Lesley moet echt aan de bel gaan trekken, want dit loopt volkomen uit de hand. Zijn gezeik over een dronken Huub en Nathanael was de druppel. Die idioot moet nodig weer met beide benen op de grond worden gezet.
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 12:21:48 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44533261
quote:
Op maandag 18 december 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Bart word steeds erger. Lesley moet echt aan de bel gaan trekken, want dit loopt volkomen uit de hand. Zijn gezeik over een dronken Huub en Nathanael was de druppel. Die idioot moet nodig weer met beide benen op de grond worden gezet.
Je begint 'm ook wat minder te waarderen? Je was zijn laatste fan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 18 december 2006 @ 12:22:49 #115
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_44533289
pff hoe gemener hoe beter. Daar kijken we toch voor?
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 18 december 2006 @ 12:23:51 #116
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44533305
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:22 schreef J-Will het volgende:
pff hoe gemener hoe beter. Daar kijken we toch voor?
Dat is waar.

Nog steeds.
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kansloos figuur, zijn ware aard komt steeds meer naar boven. Verbitterd, egoistisch, paranoia en vooral zelfingenomen.
  maandag 18 december 2006 @ 12:26:20 #117
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_44533365
een geboren DGK-winnaar dus. Dat geknuffel daarmee schiet het spel niet op.
met dank aan SF
  woensdag 20 december 2006 @ 00:08:39 #118
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44586918
NL heeft zijn ondergang ingeluid.
En Huub is begonnen met het zagen van de poten (backup Brian en Nena) onder zijn stoel.
  woensdag 20 december 2006 @ 01:11:10 #119
521 ruby
Hell yeah!
pi_44588041
Heb ik al gezegd dat ik Fart een arrogante dwijl vind? Nou, bij deze dan.

Die jongen vindt zichzelf toch zoooo cool, maar ja..dat is hij niet.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_44603573
Bart probeert nu Ilona te overtuigen dat ze de komende stemming Huub als eerste moeten laten gaan, hij wil persé dat Nathanael nog een maand langer blijft omdat hij zoveel lol met hem heeft...
Pff...wil ie alleen maar omdat ie inziet dat hij zonder Nathanael zwak staat omdat Brian meer met Nena omgaat...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:03:34 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45069031
pi_45214739
Lieve Bart.

Ik weet niet in welke hoedanigheid ik je nu moet aanspreken, dominee of boer.
Ik wil je even een hart onder de riem steken, hoe je nu bezig bent met Nattenel, ons "geheime" drankorgel.
Ik wacht op het moment dat jij alle drank weer eens gaat verstoppen voor je allerbeste maat. Zou jammer zijn als hij straks ipv zijn kind zien in een afkickkliniek zit.
Die snode plannen vallen wel mee hoor, beetje pesten meer is het toch niet. Die halfafgemaakte zinnen en insinuaties, och wie maalt daar nou om.
Je bent echt de royale, de gunner van de gouden kooi. Denk nog even aan die ton in het begin, jij niet dan niemand hé...Karakter hoor.
Och, je bent niet de beroerdste van de twee, die NL…. maak ik maar even geen woorden aan vuil. Die gaat zijn zoon vast opvoeden tot een goed mens. De normen en waarden heeft hij al? Slingerend met een fles alcohol langs het zwembad....komt best goed toch??
En op school hebben ze tegenwoordig programma’s tegen pesten. Daar leert hij het echt wel weer af hoor wat hij van zijn vader ziet.
Jij vindt dat wijngooien toch ook beneden je niveau en fysiek geweld (jouw letterlijke woorden).
Als er geen sanctie komt, dan gooi jij toch een fles wijn over ILona. En voor veel geld zet je toch je normen en waarden wel even opzij..niet?
Ja, sex in de villa, ik vind het ook kan niet. Had dat als zedenmeester toch echt tegengehouden. Heb je ook heel hard je best voor gedaan, tenslotte wil je daar niet mee geassocieerd worden. Vind het prijzenswaardig hoor, zag je ook die ene staan in dat kantoor toen ze uiteindelijk kwam, dat doe jij niet hé, jij houdt je weg. Vind ik echt verstandig van je. Zo blijf je toch gerespecteerd.
Vond je het ook zo raar die mensen die voor de ramen gingen kijken en zelfs de deur even openden om stiekem wat op te vangen?? Wees maar blij dat je er niet bij was.....
Ja, wat die HO* betreft, ik vind het ook die geef je geen badjas, minderwaardig volk toch??

Och, iedereen wil wel eens sexreclames kijken.....toch?? Maar een hoer???

Bart ik zou toch weer eens optreden tegen dat roken in huis, kan echt niet toch?? Als NL bij jou rookt, dan zegt je gewoon nogmaals:"kan ook hier hoor"
Verschil moet er wezen, voor vrienden maak je graag een uitzondering, niet? En anders gooi je appels en peren vergelijken er nog een keer in. Die doet het goed bij jou.
En die Huub he, die snapt het echt niet hoor.. ga ook niet met hem praten hé, dat doe je gewoon niet met zo'n gast. Stel je voor dat hij nog argumenten inbrengt, of dat je iemand een kans geeft. Niet doen hoor. Gooi hem in het zwembad, of uit het raam, zoals je zei..Veel beter.

Ja ieder mens maakt fouten jij ook...begrijpelijk, wat jezelf al zei aan tafel, wij hebben aan tafel ook lelijke dingen gezegd over Michel. Niet erg joh.

Vind je heel leuk met Les, jullie lagen er echt charmant bij hoor met nieuwjaar, jurkje wel iets te hoog opgekropen, maar ja alleen een moralist die zich daar aan stoort.

Ben heel blij dat iemand in de villa nog iemand wat gunt, grappig eh met Huub en de duik. Ook met Nena vond ik je sterk, toen ze niet naar haar nichtje kon....ja wees nou eerlijk, wat zou ze allemaal niet gehoord kunnen hebben? Nee, vind ik ook kan niet en wat die moeder schreef, och hoe kan die dat nou weten. Op die streams hoor je natuurlijk ook de letterlijke tekst niet.
Ik zou jou geloven hoor, zonder twijfel!
Die punten ook he .. Syl geeft wel een motivatie en verdeling, maar ja ze is camerageil he. Nl wil niet echt de verdeling geven, maar ja dat is ook niet relevant toch. Hij gaat gewoon pesten, tenslotte zitten we daarvoor in de kooi toch. Moet je ook niet zeuren, we hebben altijd nog de appels en peren. Altijd bruikbaar evenals niveau.

Nou ik weet even niets meer, wens je toe dat je je integriteit kan behouden in de villa, met al dat gespuis om je heen.
En echt hoor je staat nu al op diverse polls bovenaan (wie is je minst favoriete bewoner). Al twee weken hoor of waren het er nou drie. Nou ja dat weet ik even niet meer.
Heel veel succes he. Let wel een beetje op je poëtische “bondgenoot”, heb soms echt met hem te doen…..als hij ’s nachts tegen zijn computerscherm zit te praten…
Groeten aan NL. (Wanneer is hij jarig? Stuur ik hem een fles JW)
Zeg tegen Natas dat ze echt mee moet doen met nixfactor. Gaat ze echt winnen.

NB na deze brief op VOL gezet te hebben waren er velen die ook de postzegel wilden kopen?? Snap jij dat?
Ik moest van heel veel zeggen dat de brief ook namens hun was (min 6) Maar helaas kan ik dat niet doen….Teveel namen.

Forumlid V-O-L ja ik heb echt geen leven hoor. Twee banen, gezin en man, maar af en toe vind ik nog een gaatje om naar mijn favoriete bewoner te kijken.

Lady (letterlijk)
Hangplek voor vrije gedachten
pi_45230706
Domme domme idiote brian. Ongelofelijk! DOMMERDEDOMMERtje. Geen opvoeding gehad van die moeder van je? Dat blijkt! Duidelijk!
pi_45296177
Bart. Pik. Jij gaat dit winnen. Houdt vol.
pi_45299946
Gaat Bart nu de 24 uur aanvragen? Want als rechtvaardigheid zelve kan hij toch niet in 1 huis zitten met een loverboy die een huisgenoot wil prostitueren op TV?
Beetje erger dan een uitgelokte geprovoceerde 'duw' van Huub?
pi_45300106
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef Almere het volgende:
Bart. Pik. Jij gaat dit winnen. Houdt vol.
Die Pik mist hij hoor. Helaas. Impotentieproblemen toch?
Laat zijn fake liefde met droge oogjes gaan. Hup hup hup, lekker het weekend in! Boer Bart blurpt..... modder over het algemeen. Zo jammer!

Maar ach, nasty ass is een toffe meid toch? en 666-Hij wiens naam we niet noemen is zijn allerbeste vriend. Zijn...holmaatje toch? Ja, dat heeft hij gewonnen. Echte vrienden!
pi_45315256
Die Nathanael, Brian en Bart zijn echt 3 handtasjes bij elkander. Wat een vertoning
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 13 januari 2007 @ 16:02:39 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45315488
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
Gaat Bart nu de 24 uur aanvragen? Want als rechtvaardigheid zelve kan hij toch niet in 1 huis zitten met een loverboy die een huisgenoot wil prostitueren op TV?
Beetje erger dan een uitgelokte geprovoceerde 'duw' van Huub?
whahahahaha dat was een geintje
typische streamer jij.. neemt alles letterlijk en gelooft alles wat ie wilt geloven en gaat daar een oordeel aan verbinden

'the fuck outta here
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_45329816
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:02 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whahahahaha dat was een geintje
typische streamer jij.. neemt alles letterlijk en gelooft alles wat ie wilt geloven en gaat daar een oordeel aan verbinden

'the fuck outta here
Ik ben waarschaanlijk 1 van de drie.
Een van de drie kaartschrijvers van de kaartenactie naar Huub. Hahaha, hij vraagt zeker al, wie zijn die drie?

Maar zo zie je maar.... ik neem hem serieus!
pi_45469404
(naar Kate Bush - James and the Cold Gun)

Bart, come on home.
You've been gone too long, baby.
We can't let our hero
Die alone.

Where lies your heart?
It's not there on the TV, baby.
It's not there in the games
That makes us laugh long and loud.

You're a coward, Bart.
You're running away from humanity.
You're running out on reality.
It won't be funny when they rat-a-tat-tat you down.

Remember Lesley from the stables?
She's still a-waiting in that big brass bed.
The boys from your gang are knocking whisky back,
'Til they get out of hand and wish they were dead.
They're only lonely for the life that they led
With their old friends.

Ooh, Bart, are you selling your soul to a gold cage?

[ Bericht 14% gewijzigd door avonne op 18-01-2007 14:39:12 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:46:54 #131
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45469823
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
(naar Kate Bush - James and the Cold Gun)

Heel goed. Ik zie een Top10........

Geweldige LP trouwens, helaas geen CD versie van, moet er toch maar komen.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:32:06 #132
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45498800
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef JohnDope het volgende:
Die Nathanael, Brian en Bart zijn echt 3 handtasjes bij elkander. Wat een vertoning
Eens, en geen van drie is van het kaliber huub, in die zin dat ze geen van 3 genoeg ruggegraat hebben om te blijven staan zoals huub is blijven staan van zijn rentree.
Als Intriganaël, BrainDead of vooral PuberBartje 3 mannen én zdngmw zo tegen zich zou hebben was het janken geblazen geweest, of zelfs biezen pakken.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_45510364
ik word steeds geirriteerder van die Bart,de moraalridder
alles is onder zijn niveau,maar nena moet niet zeuren over brian want die roept toch alles over zichzelf af met betrekking tot brian.
brian is agressief,gaat alle perken te buiten qua niveau,maar bartje zegt daar niets van,bang voor brian
bart meet met 2 maten,en dat gedrag van;oh nee,daar wil ik niet mee geassocieerd worden,komt mij de keel uit.doe dan niet mee aan zo'n programma!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:27:45 #134
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45510575
wat kan hij er aan doen dat de halve familie Flodder daar zit.. Bart staat bij een hoop dingen er gewoon boven.. dat is een goede tactiek.. hij speelt het prima
  maandag 22 januari 2007 @ 11:30:55 #135
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45573632
Sylvia krijgt wat kleurtjes in haar haren.
Bart komt de kapsalon binnen.

Kapster Anita: Zo, kijk, DE BAAS zelf?
Bart: (verbaasd)
Anita: Hoe kijk jij tegen donderdag met unaniem stemmen?
Bart: geen flauw idee.
Anita: jij bent hier toch de strateeg?
Bart: het liefst Huub, maar verder maakt het niet uit.
Anita: doe je verder nog wat hier? Opleiding?
Bart: wat kickboksen.
Anita: Kickboksen ?, zo stap jij eruit ?
  maandag 22 januari 2007 @ 11:57:22 #136
162917 tuinfluiter
pi_45574383
Moeder van Bart: Ga je nog steeds voor de winst?
Bart: ja, zeker ga ik nog voor de winst.
Moeder: je bent enorm populair jongen.
vriend Jurre: ik geloof niet dat Huub populair is, hij stond steeds onderaan.
Moeder: wat kan Huub nou goed?
Bart : hoeren bestellen.
Moeder: Natasia heeft een grote scheur, maar een goed hart.
Bart : ik kan het goed vinden met Nathanael.
Moeder: Ja, Nathanael, dat is tenminste iemand die normaal denkt.
Bart: ik krijg brieven van mensen die 13 uur per dag kjiken.
Moeder: die zijn gek, die mensen hebben het niveau van Huub , ik word ziek van de forums.
pi_45576442
Ik begrijp eigenlkijk niet wat Bart aan dit programma toevoegt....
Voor hem maakt het niet uit wie eruit gaat, misschien moeten ze hem er gewoon uitstemmen.
Hij voelt zich oppermachtig, en loopt alleen maar chagarijnig door het huis.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45579361
ik word zo moe van die bart
altijd een lang gezicht,zeurt overal om
hij wil met niets of niemand geassocieerd worden,want dat is slecht voor zijn image(heeft hij die dan?)
wat doet die sukkel in het huis behalve nena afsnauwen?
pi_45581129
Bart is nog niets wijzer geworden in het huis, wel veel ouder, hij gedraagt zich als een bejaarde.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_45597134
Goh, dat die Bart toch nog 2e is in de popi poll. Ik vind hem zo

Maar hij heeft dus ook een vrij onsympathieke moeder als ik het stukje van Tuinfluiter hierboven lees. Qua mensenkennis lijkt ze ook compleet de weg kwijt. Ik had juist gehoopt dat hij door zijn familie en vrienden een beetje tot de orde zou worden geroepen over zijn gedrag.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:04:54 #141
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45597191
zijn moeder was juist hartstikke lief.. Bart is nog cker mijn favoriet
  Moderator dinsdag 23 januari 2007 @ 15:32:34 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45598173
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Bagheera het volgende:
Maar hij wel 10% naar beneden gekelderd. Een begin moet er zijn.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:05:33 #143
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45601635
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar hij wel 10% naar beneden gekelderd. Een begin moet er zijn.
jij hebt echt die Big Brother mentaliteit.. populariteit heeft geen invloed in dit spel
  Moderator dinsdag 23 januari 2007 @ 17:11:04 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45601839
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

jij hebt echt die Big Brother mentaliteit.. populariteit heeft geen invloed in dit spel
Niet dat ik met mijn vorige post iets beweerde over invloed, maar goed: jij onderschat die poll m.i. schromelijk. Nog niet eens zozeer vanwege die contactpunten, maar vooral vanwege de gevolgen die zo'n stemming heeft op mentaal vlak, zowel individueel als voor de groepssfeer. En iemands psychische gesteldheid bepaalt grotendeels hoe lang iemand het volhoudt in het huis.
Tenslotte is het nog zo dat de uitslag van een poll twee keer per jaar gebruikt kan worden om één van de onderste twee middels een groepsstemming het huis uit te krijgen. Zo is Angelique ook weg gegaan, tegen haar zin.
Een behóórlijke invloed op het spel dus.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_45602398
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Bagheera het volgende:
idd, net als dat er nu nog zieltjes hem toppie vinden ..soort zoekt soort zou ik maar zeggen.
pi_45602754
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef Gert het volgende:

Niet dat ik met mijn vorige post iets beweerde over invloed, maar goed: jij onderschat die poll m.i. schromelijk. Nog niet eens zozeer vanwege die contactpunten, maar vooral vanwege de gevolgen die zo'n stemming heeft op mentaal vlak, zowel individueel als voor de groepssfeer. En iemands psychische gesteldheid bepaalt grotendeels hoe lang iemand het volhoudt in het huis.
Tenslotte is het nog zo dat de uitslag van een poll twee keer per jaar gebruikt kan worden om één van de onderste twee middels een groepsstemming het huis uit te krijgen. Zo is Angelique ook weg gegaan, tegen haar zin.
Een behóórlijke invloed op het spel dus.
Precies. Als je zag hoe NastyAss schrok van de populariteit van Huub, schitterend.

Ze raken ervan in de war. Als niemand Nasty terugfluit, dan moet de popi poll dat maar doen. Het wordt hoog tijd dat ze een lesje realiteitszin krijgt, al zal dit maar ten dele helpen, als het al helpt.

Maar het zal wel degelijk de motivatie gaan ondermijnen van sommigen, zeker op de lange termijn, en zeker de labielen onder hen. Met name Nasty, hoop ik dus. Als ze er donderdag niet al uitgaat, wat ik echt hoop.

Het zal ook een beetje het gedrag beinvloeden, en dat is misschien minder leuk, dat weet ik niet (van anderen dan Nasty, zij is echt niet meer aan te zien, hoe ze nu doet). Wat ik wel tof vind is dat ze Huub nu meer betrekken bij hun plannetjes (als ik het zo lees in de COS/Updates).
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:29:06 #147
162917 tuinfluiter
pi_45611965
.
Bart: als wij Nena negeren, kan zij dit niet uithouden en is binnen 1 week weg.
pi_45631389
wat een enorme griezel,die bart!
wat is er allemaal niet gezegd in de villa,maar bart blijft maar zeiken dat nena iets over
zijn vriendinnetje heeft gezegd.
Wat zegt meneer allemaal niet over nena,ik vind het een steeds grotere griezel worden.
nu weer iloana bewerken en sylvia ,terwijl hij zo'n hekel aan hun heeft.
rot toch op engerd,ga lekker buitenspelen met je heilige paardenmeisje
pi_45643675
Hiiiiiiiiiiinnnik hinnik hiiiiiiiiinnik hinnik hinnik.....

weten we meteen waarom lesley op Bart valt...hahahahaha
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:01:04 #150
162917 tuinfluiter
pi_45645682
(Bart met het vingertje)

Bart: ilona wat is dit nu? Eerst wil je weg en nu wil je weer blijven?

ilona: Ja , toen had ik niets te doen en nu heb ik weer een hoop plannen .

De aerobicmarathon en ik begin met pianolessen
en ik wil Nena eigenlijk ook niet kwijt.
pi_45652728
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:

[afbeelding]

ieehhh uhiieeeh uhiieeeh uhiieeeeeeh

je bedoelde natuurlijk een paard ezel natuurlijk, en dan nog doe ik de ezels tekort
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:30:49 #152
162917 tuinfluiter
pi_45658146
Huub: ik ben 1 1/2 kilo kwijt.

Bart: als ik die kop van je romp trek ben je 8 kilo kwijt.
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:35:17 #153
162917 tuinfluiter
pi_45682541
Bart: Houdt de stilte aan zeker met Nena, laat haar maar vakantie vieren,
mijn probleem is dat ik wil dat iedereen uiteindelijk vertrekt, ook jullie.
Nathanael: ik bekijk het per maand, als het mij te veel wordt, dan ga ik weg.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:16:13 #154
162917 tuinfluiter
pi_45688252
Bart: wij blijven natuurlijk met zijn viertjes omgaan.
Natasia: echt, het komt allemaal goed.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:35:41 #155
162917 tuinfluiter
pi_45733315
(Het boek met de regels is veranderd of aangevuld , dit zit de bewoners niet lekker)

Huub: moet ik het hele boek doorlezen?
Bart: Ik ben in een spel gestapt, maar we zitten in een realitysoap en als dan de moeder van Nena gaat schrijven dat ik een Rat ben, doet dit pijn, want ik ben geen Rat.
Huub: trek je dit niet aan.
Bart: het spel duurt best heel lang, het spelelement start 2 dagen voor de stemmingsronde en dan de hele maand niet meer. ik ben ook klaar met discussies voeren over een vuilniszak,
al die kleine dingen worden hier uitvergroot en de kijkers blijven er over doorpraten en schrijven.
Bart: ik zit niet meer op dezelfde lijn. Ook al moet het.
Huub: het ergste is als het zou stoppen.
Bart: dat wil ik ook niet, maar ik doe geen dingen die niet bij mij passen,
ik kom voor een spel , niet voor een soap.
Huub: in de nieuwe regels staat dat fysiek geweld " KAN"
Bart: Ja, en dat het "KAN" dat er een sanctie op komt, we horen het verder maandag in de vergadering.
.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:38:52 #156
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_45733417
Hehe dat fysieke geweld zal Huub niet lekker zitten. Bart pwnt iedereen volgens mij als het een knokpartij wordt. Misschien is Brian streetwise genoeg om een keukenmes te pakken maar het toestaan van lichamelijk letsel betekent een finale Natasia - Bart denk ik
met dank aan SF
pi_45733477
Wel off-topic, maar Huub bedoelt dat als het stopt, niemand wat krijgt, dus als je wilt winnen moet je ook interessante TV maken. Huub snapt dat goed.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:05:54 #158
162917 tuinfluiter
pi_45768168
Bart: ik kan niet meer tegen drank,
vroeger zoop ik als een gek,
vannacht wilde ik een aspirine pakken
en was aan het wankelen en viel zo in bed terug.
pi_45775717
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:

[afbeelding]

ik zie hem nu pas!
  zondag 28 januari 2007 @ 23:13:07 #160
162917 tuinfluiter
pi_45776106
(Nena wilt het kantoor in , maar Bart houdt de deur dicht)

Nena: Bart doe open, wil jij een afspraakje met Jurre regelen?
Bart: Jurre valt niet op blond.
Nena: echt jammer, niemand vindt mij echt leuk.
Bart: dat doe je toch zelf?
.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:26:19 #161
162917 tuinfluiter
pi_45810364
(Bart verzorgt de paarden)

Bart: yvette is niet blij met de verzorging van de paarden
ik wil nu de hele verantwoording op mij nemen,
ik ben de enigste die hier wat doet,
ik doe steeds het werk.

(Moby gaat donderdag weg, Yvette mist Moby ook erg en wilt hem terug,
Bolle blijft wel, zij verwacht een veulen en de pony komt tijdelijk terug.)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:16:37 #162
162917 tuinfluiter
pi_45840052
(Bart was "Achter" voor gesprek naar aanleiding van Lesley , vertrek en 2 weken bedenktijd)

ILONA: Bart je soep zal wel koud zijn ?
BART: maakt niet uit , ik kom net terug van de kou.
ilona: terug van een koude kermis?
Bart: Ja, eh, dat kan je wel zeggen.

(Gaat het een mooie hereniging worden op Valentijnsdag met een extra lange uitzending op "TIEN"?)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:37:43 #163
162917 tuinfluiter
pi_45840940
Yvonne: trek jij het als Lesley weggaat?
Bart: zij heeft gelijk.
Yvonne: vindt je?
Bart: zij heeft gelijk.
Yvonne: voor jullie? Hoe vindt jij dat, elkaar 1 keer per maand zien?
Bart: zien we wel.
Yvonne: Het heeft toch wel een risico want er zijn wel meer kapers op de kust?
Bart: er zijn altijd kapers op de kust, nu kan dat ook.
Yvonne: trek jij dat wel? Als je haar alleen kan zien als je kontaktpunten inlevert?
Yvonne: echt lang hoor, als je iemand maar 1 keer per maand kan zien.
Bart: mijn moeder zei: er zijn wel meer beroepen, waar de man langer van huis weg is.
pi_45895498
'Vet Hard' is op TV (Ned. 3). En Bart heeft daar in gefigureerd. Gaat iemand hier voor plaatjes zorgen?
pi_45895794
G.. gloeiende laat ons please genieten van het laatste uurtje Nena en laat van die gestoorden in de separeer
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_45895887
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:37 schreef Therannosaurus het volgende:
'Vet Hard' is op TV (Ned. 3). En Bart heeft daar in gefigureerd. Gaat iemand hier voor plaatjes zorgen?
Hij was net 2 seconden in beeld..
pi_45897307
Als in 'zostraks' of als in 'figurant is een te groot woord'?
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:35:04 #168
135182 Uccella
You would if you could
pi_45897807
Ik dacht net echt dat het aan mij lag toen ik Vet Hard aan het kijken was, dacht aan een overdosis DGK. Dat je overal Bart, Nena en Huub ziet lopen. Maar hij was het dus echt, Bart als bewaker
'We couldn't have more excitement if Elvis walked in and asked for a chip sandwich.'
pi_45906149
Verdomme, gemist
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 februari 2007 @ 04:40:58 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_45906935
Bart geeft het begrip 'Dooie lul' een nieuwe dimentie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:51:35 #171
166852 waldorfsalad
Casual Observer
pi_45910375
Bart's gezichtsuitdrukking komt het meest overeen met deze smiley:

pi_45965864
Hebben jullie gezien hoe Bart zich gisteren uit de voeten maakte bij dat gevecht tussen NL en Huub ;-)
wat een held ;-)
pi_45965940
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:01 schreef Cyberman28 het volgende:
Hebben jullie gezien hoe Bart zich gisteren uit de voeten maakte bij dat gevecht tussen NL en Huub ;-)
wat een held ;-)
Tja aan de ene kant snap ik dat wel. Hij moet zich daar niet echt mee bemoeien. Dan heeft hij straks ook een probleem
pi_45976490
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 04:40 schreef tong80 het volgende:
Bart geeft het begrip 'Dooie lul' een nieuwe dimentie.

en jij ouwe oetlul lijdt aan dementie als je dimensie als dimentie schrijft
pi_45997433
ineens voelt bart zich weer kiplekker, huichelaar.........
  maandag 5 februari 2007 @ 14:46:28 #176
162917 tuinfluiter
pi_46007401
Huub: ik ga mij opgeven voor DGK-AMERIKA.

Bart: jij denkt te groot,
John de Mol heeft het concept verkocht zonder jou.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:47:25 #177
162917 tuinfluiter
pi_46007426
Bart: ilona jij had toch nooit kunnen winnen.

ilona: dat is ook niet mijn probleem.
pi_46010772
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart: ilona jij had toch nooit kunnen winnen.
wat een arrogante eikel is het toch......
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:29:03 #179
162917 tuinfluiter
pi_46072384
Bart: hoe denk jij je tijd hier te vullen?
Palma: ik ben er vooral om voor jullie te zijn, voor een hapje , drankje........
Bart: nou, geef dan maar de suiker.
Palma: ja, ik heb last van mijn stembanden, ik klink wat schor.
Bart: dat ik niet denk dat je een kerel bent?
Palma: dat weet je maar nooit.
Bart: wij vinden het eigenlijk niet zo leuk dat jij hier bent.
Palma: dat begrijp ik best, een hele verandering, maar ik ben er om voor jullie te zorgen.
Bart: Wat ik wil ? Dat pak ik zelf wel, dat maak ik zelf wel uit.
Natasia: vragen jullie je helemaal niet af wat er hier allemaal gaande is ? Ons Huis? Dit is ons leven?
Bart: ik heb er allemaal een beetje schijt aan, Yvonne had wel gedag kunnen zeggen
en nu komt er een omgebouwde hier koffie zetten?
.
pi_46171142
De laatste keer een vergissing gemaakt.
Met het stemmen op de meest favoriete bewoner per ongeluk op Bart gestemd.
Hierdoor heeft hij misschien ook nog contactpunten gekregen.
Sorry, het was niet de bedoeling.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:15:41 #181
162917 tuinfluiter
pi_46220648
Bart: ik zweer dat ik vertrek als er niemand uitgaat deze maand?
Huub: dat geloof ik niet dat je dit doet?
Bart: dat doe ik echt.
Huub: ik wil ook een anonieme stemmingsronde,
dat levert veel meer sneaky gedrag op.
pi_46227181
voor de fans

pi_46267475
ik begin steeds een viezere smaak in mijn mond te krijgen van bart zijn gesprekken met brian, niet te vertrouwen!!
  Redactie Games dinsdag 13 februari 2007 @ 19:51:00 #184
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_46269961
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef oosterpark het volgende:
ik begin steeds een viezere smaak in mijn mond te krijgen van bart zijn gesprekken met brian, niet te vertrouwen!!
Snap je het spel wel of?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:29:00 #185
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46271844
ik weet niet wat bart doet hoor of ie eerlijk is of een echt spel tegen brian speelt
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_46272573
Bart doet net of ie vriendjes is met huub maar hij speelt alles door naar natte snee en brain
pi_46319416
14 februari: 's avonds heel laat. Even de Gouden Kooi internet.
voice over/ objectieve verslaggever talpa: Huub gedoodverfde winnaar.
Daaronder Bart met Lesley. Bart: Ik gun het hem nog ook !!!!!
Daaronder voice over/ objectieve verslaggever: Heeft Bart de strijdbijl hierbij al opgegeven ?
Mijn god wat een kletspraat. En nu nog lekker slapen.
pi_46449701
Het grote(re) plan van Bart

Na de terugkomst van Huub is Boer Bart compleet het spoor bijster lijkt het. Hij laat Brian en Natas vallen en sluit zich bij Huub aan lijkt het. Maar met welke opzet…om erzelf uit te kunnen!

Doodongelukkige Bart likt zich in bij “het groepje Huub”, Huub eet inmiddels uit z’n hand en Brian en Natas krijgen argwaan als het aankomt op de integriteit van Bart.
Hij oppert bij Huub het idee om Natasia eruit te stemmen….als er iemand is die Huub en Sylvia eruit willen is het Natasia wel, dus die zien dat wel zitten.
Maar als er iemand goed ingedekt is dan is Natasia het wel…en dat weet Bart maar al te goed. En doordat Bart meer met Huub optrekt is Brian natuurlijk alleen nog maar meer naar Natasia toe trekken. (Daarbij nog wat opmerkingen naar Amanda en Brian is al aardig klaar met Bart)

Klinkt dus allemaal vrij onlogisch..dat geef ik toe.

Maar dan gaat Bart dreigen met zelf opstappen als er deze maand niemand uit gaat. En daar geeft Bart het grootste signaal. Hij richt z’n pijlen op Natasia en als die niet vertrekt stapt hij dus zelf op. Hij benadrukt steeds hoe serieus hij is met deze uitspraak.

Heel even dacht Huub er nog aan om misschien Erik te offeren om Bart (z’n nieuwe maat te houden), maar het is zelfs Bart die hem aangeeft dat hij Erik moet behouden. Vreemd,…NOT

Het laatste wat Bart nog moet doen is z’n verbond met Brian verbreken. Daarmee geeft hij min of meer Brian toestemming hem (Bart) eruit te stemmen. Het wachten is dus ff op het gesprek waarin het pact verbroken gaat worden. Dat is het laatste kunstje van Bart om te zorgen dat hij straks met z’n 10.000 euro op zak exit kan.

En dan is het aan de andere miljonairs om is logisch te gaan nadenken…en daar gokt Boer Bart op.
Voor hun is het vrij simpel…
Als Natasia niet gaat, en voor de rest ook niemand. Dan stapt Bart zelf op, en komt er dus weer een nieuw iemand voor terug. Maar als ze zelf een exit voor Bart aanvragen komen ze er een stuk voordeliger vanaf.

Boer Bart kan dan naar huis met z’n 10.000 eurie en kan lekker konijntjes gaan spelen met Lesley.

Ik weet het, het is misschien wat ver gezocht. Maar Bart is er klaar mee, en dit is z’n laatste kunstje om met z’n 10.000 euro de villa te verlaten.
pi_46449875
Bart is gisteren bij de buren geweest en daar is hem iets verteld waardoor hij volledig stuk is gegaan. Boos en verdrietig zuipt hij zich een stuk in de kraag. Midden in de nacht probeert hij wanhopig Lesley te bellen en spreekt haar voice-mail in. Hij heeft het over dat ze eerlijk moet zijn en over iets wat tussen haar en ene Serge gebeurd zou zijn.

Opvallend is dat Lesley nog geen week geleden op Valentijnsdag twee uur met Bart heeft doorgebracht en er van enige negatieve spanning geen sprake was.
Lesley 'mocht' niet naar de Zebra toen Brian en Bart daar hun optreden hadden. Wat Bart ook was opgevallen (en hij aan Lesley vertelde) dat één van zijn beste vrienden ook niet in de Zebra was. Daarentegen áls Lesley iets met een vriend van Bart zou hebben zouden zijn andere vrienden hem op één of andere manier niet gewaarschuwd hebben in de Zebra?
  maandag 19 februari 2007 @ 09:18:59 #190
162917 tuinfluiter
pi_46450121
Bart: Ik stap op deze week als er niemand vertrekt.
Huub: wie wil jij nou steeds overtuigen, jezelf of ons?
pi_46450150
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart: Ik stap op deze week als er niemand vertrekt.
Huub: wie wil jij nou steeds overtuigen, jezelf of ons?
Even voor de duidelijkheid: Dit was voor afgelopen nacht waarin hij hoorde van de redactie dat Lesley zou zijn vreemdgegaan met ene Serge (vermoedelijk een vriend van Bart)
  maandag 19 februari 2007 @ 09:45:21 #192
162917 tuinfluiter
pi_46450504
(Telefoongesprek, voicemail)

Dit is Bart, zo lam als een kanarie,
ik weet niet of ik het moet geloven, maar 3 weken geleden,
lik mijn hol, ik heb gehoord, dat jij en Serge, ik begrijp het wel, maar eigenlijk ook niet,
ik ben nu de weg kwijt, , zet mij niet voor lul, ik snap er geen fluit van, laat het mij weten,
ik ga je morgen bellen,wees eerlijk tegen mij, laat mij weten of dit een lulverhaal is
ik weet niet of zij mij hier gek willen maken, ik kan denk ik nu niet slapen,
ik ga ophangen, geen flauw idee wat ik nog meer moet zeggen.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:53:06 #193
162917 tuinfluiter
pi_46450615
Bart was bij "Achter", hij was zo te zien boos en had flink wat gedronken.
Eric en Huub kwamen in het kantoor, Bart: als jullie willen praten? Is dat volkomen zinloos.

(Bart maakt zich druk om een verhaal wat hij heeft gehoord dat Lesley en zijn vriend Serge
wat hebben ondernomen 3 weken geleden, belt naar haar voicemail en spreekt dit in,
blijft in het kantoor en "Achter" komt met hem praten.)
pi_46450951
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Dit was voor afgelopen nacht waarin hij hoorde van de redactie dat Lesley zou zijn vreemdgegaan met ene Serge (vermoedelijk een vriend van Bart)
Ik vond het ook nogal een vreemd verhaal. Bart zit opgesloten in dat huis en zijn vrienden zouden met haar gaan stappen?

Ik begrijp wel waarom de moeder van bart koffie had gedronken met lesley, die wilde even uitvinden of dat meisje wel geschikt is voor haar zoon (en geen betaalde liefde van Talpa was).....

Maar misschien zitten ze bart ook wel gek te maken en is er niks aan de hand.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 19 februari 2007 @ 10:34:34 #195
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_46451286
Lesley en Nena waren afgelopen zaterdag in de Musk in Hilversum, samen, zonder mannen, gewoon lekker dansen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_46451343
Ik kan het me zo slecht voorstellen.
Wel een inkoppertje. Bart maakte al ene paar keer geintjes, over het contact van lesley en zijn vrienden.

Schiet me lek, misschien ben ik naief maar ik vind haar helemaal het meisje er niet voor. Ook niet om stiekum te doen.

Misschien ben ik te naief.
pi_46451533
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef itsme het volgende:
Wel een inkoppertje. Bart maakte al ene paar keer geintjes, over het contact van lesley en zijn vrienden.

Schiet me lek, misschien ben ik naief maar ik vind haar helemaal het meisje er niet voor. Ook niet om stiekum te doen.

Hmmm.. ben ik blijkbaar ook naïef... en is mijn mensenkennis ver beneden peil... Ik kan mij anderzijds ook niet voorstellen dat Tien dit verzint... Dat zou hun image erg aantasten lijk mij zo...?
  maandag 19 februari 2007 @ 10:54:28 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46451686
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef itsme het volgende:

Gek, misschien ben ik dan zo slecht van vertrouwen, maar heb lesley nooit vertrouwd. Mij zou het niets verbazen als ze daadwerkelijk vreems is gegaan, wel laf trouwens om dat met een vriend te doen.
Wat ik dus niet begrijp: hoe kan die vriend van Bart hem nou laten zitten? Watvoor vriend is dat?
pi_46452049
ja maar is het aan een programma redactie om Bart te vertellen dat zijn vriendin misschien vreemd gegaan is?
  maandag 19 februari 2007 @ 11:22:05 #200
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46452347
Goede acteur, jammer dat deze mol uit DGK deze week vertrekt. Zijn tijd zit er op, anders wordt het te opvallend. Zijn scenes met actrice Lesley gaven zijn personage nog enigzins inhoud. Die is op tijd vertrokken uit beeld, vervolgens heeft Bart nog twee weken gehad om verwarring te zorgen in het huis met zijn onvoorspelbare gedrag, leuke uitdaging voor hem als acteur. En nu is het afgelopen, relatiebreuk door vreemdgaan, ook goed voor de kijkcijfers. Nu is de vraag nog, hoe lang het duurt voordat het uitlekt dat beide sinds dag 1 acteurs waren. Adios Bart, tot in GTST over een jaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')