quote:
Wat heb je zelf in gedachten? Doe eens een leuk bod.. Prijsje valt nog wel over te praten hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Tique3 het volgende:
shit:{
Hoe ver ben je bereid te zakken inclusief verzendkosten voor die mappen.
Ik vind het namelijk een beetje minder dat het in het frans is...
Dank je! 2x Dank je!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef FredvZ het volgende:
Tags gezet
Hahaha, tsja, het is wat flauw, maar jij zegt: voor ieder wat wils; dus ik ging ook " vol verwachting" door het topic, maar dacht daarna precies hetzelfde als Zhe-Devil..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo'n komisch figuur ben ik al lang niet tegengekomen, bel de krant!
Graag alleen serieuze reacties, niet dit soort noodkreten om een beetje aandacht..![]()
10quote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat heb je zelf in gedachten? Doe eens een leuk bod.. Prijsje valt nog wel over te praten hoor
Voor ¤ 15,= incl. verzenden stuur ik ze op naar je..quote:
Yep, Dronten it is!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef petre86 het volgende:
je woont nog in dronten? ( of waar is bijv. de monitor anders op te halen?)
Klopt, die weegt genoeg inderdaad. Alleen de kindertjes hier spelen er niet meer mee, was een zandbak.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef TommyGun het volgende:
Die trekkerbandDing is kei zwaar zeker
Kneus..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Millieu vervuilende dingen kun je beter naar de stort brengen ipv kinderen erin te laten spelen..
en..quote:
Hebben jullie nog interesse?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef petre86 het volgende:
je woont nog in dronten? ( of waar is bijv. de monitor anders op te halen?)
D'r is een digitale postduif onderwegquote:Op donderdag 16 november 2006 11:58 schreef Muck het volgende:
dan ga ik wel voor 7,50 exc.
mail me maar op marjo at pietboonman punt nl als je wilt
Hey Muck!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:58 schreef Muck het volgende:
dan ga ik wel voor 7,50 exc.
mail me maar op marjo at pietboonman punt nl als je wilt
ik heb nog geen mailtje gezien hoor!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey Muck!
Heb nog geen mail terug, heb je nog interesse?
Bij deze nogmaals verstuurd... Snap er niks van, maargoed. Kan gebeurenquote:Op maandag 20 november 2006 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog geen mailtje gezien hoor!
Nope, niet in de Ankerstraat. Heb je in telefoonboek gekeken? Waar moet jij vandaan komen dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef MrManiak het volgende:
Ik plaats vanavond nog wel even een reactie i.v.m. het wijnrek, aangezien Sinterklaas al snel voor de deur staat. En de lokatie is ook HEEL erg dichtbij, dus ophalen hoeft geen probleem te zijn.
Ja, ik woon ook in Dronten![]()
Jij in de Ankerstraat zie ik? Valt makkelijk voor mij te fietsen![]()
En dan wil jij ff langskomen om mij te besmetten? Lekker dan..quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:07 schreef MrManiak het volgende:
J Kamphuis in het telefoonboek opzoeken.
Maar goed, je hoort het vanmiddag, moet nog even overleg plegen.
* MrManiak gaat weer even z'n bed in; best wel brak (als in koorts).
En het Dakar boek is binen!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef JK1982 het volgende:
Het bunnysetje en het Dakar-boek zijn vandaag op de post gegaan.
Muck, ik heb je gemaild, maar heb nog steeds geen betaling binnen..quote:Op maandag 20 november 2006 12:48 schreef Muck het volgende:
ha, nu heb ik hem
vreemd zeg!
nou ja, je krijgt zo mail terug
No problem en thnx for the gratis kickquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef MrManiak het volgende:
Sorry voor de (extreem) late reactie.
Na wat overleg toch geen interesse, sorry. Maare, je krijgt wel een gratis kickje van me
ik snap er echt helemaal niks vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Muck, ik heb je gemaild, maar heb nog steeds geen betaling binnen..![]()
![]()
Jezus wat een kk lelijk schoenenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef JK1982 het volgende:
Toegevoegd:
Hele mooie herenschoenen, in nieuwstaat. Wegens te klein gekocht.
Maat 42, ¤ 30,= excl. verzenden
[afbeelding]
geen interesse meer?quote:Op maandag 11 december 2006 23:30 schreef JK1982 het volgende:
Sja, verzenden is ¤ 6,20.. Daar kun je niet voor heen en weer naar Dronten.
Ja, op de fiets, maar dan moet je je broodjes voor onderweg bij de Aldi halen
¤ 5,= voor dienblad plus ¤ 6,20 verzendkosten zou wat mij betreft accoord zijn. Anders gaat hij mee naar de rommelmarkt..
Had jij nou nog interesse??quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef pr0f het volgende:
Heb je die poster van die lamborghini countach nog? en zou dat op te sturen zijn denk je?
You've got mailquote:Op maandag 25 december 2006 12:18 schreef pr0f het volgende:
Excuus excuus! ! Heb nog steeds interesse hoor, alleen tijdje niet op fok geweest. Mail me anders even op supercinq apestaartje gmail.com dan ronden we het af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |