Nope, niet in de Ankerstraat. Heb je in telefoonboek gekeken? Waar moet jij vandaan komen dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef MrManiak het volgende:
Ik plaats vanavond nog wel even een reactie i.v.m. het wijnrek, aangezien Sinterklaas al snel voor de deur staat. En de lokatie is ook HEEL erg dichtbij, dus ophalen hoeft geen probleem te zijn.
Ja, ik woon ook in Dronten![]()
Jij in de Ankerstraat zie ik? Valt makkelijk voor mij te fietsen![]()
En dan wil jij ff langskomen om mij te besmetten? Lekker dan..quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:07 schreef MrManiak het volgende:
J Kamphuis in het telefoonboek opzoeken.
Maar goed, je hoort het vanmiddag, moet nog even overleg plegen.
* MrManiak gaat weer even z'n bed in; best wel brak (als in koorts).
En het Dakar boek is binen!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef JK1982 het volgende:
Het bunnysetje en het Dakar-boek zijn vandaag op de post gegaan.
Muck, ik heb je gemaild, maar heb nog steeds geen betaling binnen..quote:Op maandag 20 november 2006 12:48 schreef Muck het volgende:
ha, nu heb ik hem
vreemd zeg!
nou ja, je krijgt zo mail terug
No problem en thnx for the gratis kickquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef MrManiak het volgende:
Sorry voor de (extreem) late reactie.
Na wat overleg toch geen interesse, sorry. Maare, je krijgt wel een gratis kickje van me
ik snap er echt helemaal niks vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Muck, ik heb je gemaild, maar heb nog steeds geen betaling binnen..![]()
![]()
Jezus wat een kk lelijk schoenenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef JK1982 het volgende:
Toegevoegd:
Hele mooie herenschoenen, in nieuwstaat. Wegens te klein gekocht.
Maat 42, ¤ 30,= excl. verzenden
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |