Jij rook teveel jongeman.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Poit het volgende:
Haha.. Ik voel me zwart en eet graag kip.. Mag dat ook??
Nee, wel een gothic.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef mordradead het volgende:
ben ike en allochtoon"?
Nee n00b, King_Of_Cubes zou het nog beter doen dan jou!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Een echte ninja heeft geen rij met studenten maar zoekt de beste zelf uit.. en aangezien je al een behoorlijke tijd mij achtervolgt heb ik toch het idee dat je me een geschikte kandidaad vindt
N00b samurai, dan ben je kwetsbaar voor mijn katana!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetje![]()
En mocht je vallen dan ben ik er toch om je op te vangen!!
Wat een compliment weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee n00b, King_Of_Cubes zou het nog beter doen dan jou!
klopt, als je zo niet oplet spuug ik in je bier, zoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Poit het volgende:
Ik ga trouwens nu echt een cafetje opzoeken.. Ik vond het zeer gezellig medeSCgenoten.
En GD.. Je weet me te vinden he.. Meester![]()
Wellicht.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef mordradead het volgende:
ben ik een gothic allochtoon?
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef Poit het volgende:
Volgens mij zit King of Cubes nog steeds met een T-shirt om z'n kop gewikkeld
Heej... het leven van een onschuldige jonkvrouwe gaat altijd voor dat van een samurai he! Code of honour!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
N00b samurai, dan ben je kwetsbaar voor mijn katana!
Foto??quote:
ow, dan zal ik wel even zorgen dat ik niet teveel post hier...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef capibar het volgende:
TERING DAT VORIGE TOPIC WAS SNEL VOL!
Binnen anderhalfuur een heel topic vol. Ik was trots op ze.quote:
Een topic in anderhalf uur is aardig, maar het kan veel beterquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Binnen anderhalfuur een heel topic vol. Ik was trots op ze.
![]()
Goedemorgen lieve GAM SC'spammertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |