Jij rook teveel jongeman.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Poit het volgende:
Haha.. Ik voel me zwart en eet graag kip.. Mag dat ook??
Nee, wel een gothic.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef mordradead het volgende:
ben ike en allochtoon"?
Nee n00b, King_Of_Cubes zou het nog beter doen dan jou!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Een echte ninja heeft geen rij met studenten maar zoekt de beste zelf uit.. en aangezien je al een behoorlijke tijd mij achtervolgt heb ik toch het idee dat je me een geschikte kandidaad vindt
N00b samurai, dan ben je kwetsbaar voor mijn katana!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetje![]()
En mocht je vallen dan ben ik er toch om je op te vangen!!
Wat een compliment weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee n00b, King_Of_Cubes zou het nog beter doen dan jou!
klopt, als je zo niet oplet spuug ik in je bier, zoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Poit het volgende:
Ik ga trouwens nu echt een cafetje opzoeken.. Ik vond het zeer gezellig medeSCgenoten.
En GD.. Je weet me te vinden he.. Meester![]()
Wellicht.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef mordradead het volgende:
ben ik een gothic allochtoon?
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef Poit het volgende:
Volgens mij zit King of Cubes nog steeds met een T-shirt om z'n kop gewikkeld
Heej... het leven van een onschuldige jonkvrouwe gaat altijd voor dat van een samurai he! Code of honour!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
N00b samurai, dan ben je kwetsbaar voor mijn katana!
Foto??quote:
ow, dan zal ik wel even zorgen dat ik niet teveel post hier...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef capibar het volgende:
TERING DAT VORIGE TOPIC WAS SNEL VOL!
Binnen anderhalfuur een heel topic vol. Ik was trots op ze.quote:
Een topic in anderhalf uur is aardig, maar het kan veel beterquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Binnen anderhalfuur een heel topic vol. Ik was trots op ze.
![]()
Goedemorgen lieve GAM SC'spammertjes!
Succesquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
Jippie, vanmiddag het kinderfeestje van m'n nichtje hier
foto'squote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
You'll fit right inquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
Roarr...quote:
Whehehe! Goeie binnenkomer vanuit je werk zoquote:
kanslozequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Poit het volgende:
Pffffff... Ik moet nog bijkomen van het spammen van gisteren.. blijf een oude vent natuurlik... En.. Waar is onze lieve Laniboekje?? niet dat ik jou niet graag zie chanty, maar het is toch anders![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Langer slapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:18 schreef mordradead het volgende:
godver, kenkermoe en ik moet zo ook nog werken
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Poit het volgende:
Pffffff... Ik moet nog bijkomen van het spammen van gisteren.. blijf een oude vent natuurlik... En.. Waar is onze lieve Laniboekje?? niet dat ik jou niet graag zie chanty, maar het is toch anders![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het grappig tot je over die pet begon. Dat vind ik dan net ff weer te ver gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]!
Vannacht waren hier een paar van die kutpaupertjes die de vuilnisbak van de overbuurvrouw (dat zeikerige wijf van die bordjes die nu in een verzorgtehuis zit...) had omgelazerd, stenen erin gegooid enzo, van dat soort ongein. 15-jarige pubertjes halen wel vaker van dat soort streken uit in het dorp, stenen op de auto van iemand zetten enzo, ruiten ingooien, bankjes uit tuinen jatten en in het water lazeren etc. Ook werd een pet van één van mijn dorpgenoten (oudere generatie) gejat, ging ie het terugvragen, werd ie tegen de grond gewerkt o_0 Tijd voor de Fok!knokploeg![]()
Dat geloof ik best jaquote:(want ik kan schreeuwen hoor!).
Ik heb het laatst nog tegen m'n zus moeten bewijzenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, je post editen ooooook
[..]
Dat geloof ik best ja![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot het 14u isquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Ik ging vandaag om 08.30u slapen en ben om 11.00u wakker geworden en voel me nog uitgeslapen ook!
Waarom ging je pas om 08:30 slapen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Ik ging vandaag om 08.30u slapen en ben om 11.00u wakker geworden en voel me nog uitgeslapen ook!
Okay, om 14.00u post ik hier wel. Kijken of ik een inzinking heb.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot het 14u is
Inzinking FTW
Heel simpel, omdat ik niet kon slapen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom ging je pas om 08:30 slapen?
Ik zal gaan teruglezen dan vanavond. Rond 14u rij ik Breda uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Okay, om 14.00u post ik hier wel. Kijken of ik een inzinking heb.
Je hebt geluk, normaal komt die altijd om 21.00u op RTL7 op vrijdag. Gisteren was er echter voetbal en nu komt PB om 21.00u op RTL7. Vanavond kijken dus!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik helemaal vergeten ben om Prison Break op te nemen afgelopen donderdagWeet iemand wanneer de herhaling komt?
Dus je hebt de hele nacht een beetje in je bed gelegen zonder in slaap te vallen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heel simpel, omdat ik niet kon slapen.
Ik was er zelf niet, ik was in Scheveningen 'See no Evil' aan het kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt geluk, normaal komt die altijd om 21.00u op RTL7 op vrijdag. Gisteren was er echter voetbal en nu komt PB om 21.00u op RTL7. Vanavond kijken dus!
En ik merk het wel weer, als ik er niet ben om je eraan te herinneren dan komt er niets van terecht!
Ik ben wel ontzettend ver met mijn Sudoku-puzzels van Brain Training (83%) en ik heb heel de verse batterijen van mijn MP3-speler leeg geluisterd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele nacht een beetje in je bed gelegen zonder in slaap te vallen?
Ik dacht dat je ging zwemmen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet, ik was in Scheveningen 'See no Evil' aan het kijkenExtreeeeeeeeem ranzige schrikfilm
Vergelijkbaar met Hostel en Saw
Ik was met een ontzettend stoer iemand jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zwemmen?
Je staat er zeker niet meer zo gek van te kijken als ik zeg dat ik Saw grappig vond? Hostel overigens niet gezien en See no Evil dus ook nog niet. Respect dat je nog wel durft te gaan of had je een stoer iemand bij je die er wel tegenkon?
welk, lijkt mij een gepaste vraagquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef capibar het volgende:
OMG Ik heb gisteren zo' n fucking enge film gezien.
The Eye, we hadden hem helemaal in het donker gekeken, en op een gegeven moment zit er zo' n ziekelijk mindfucking stukje in dat je helemaal gestoord wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
welk, lijkt mij een gepaste vraag![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:45 schreef RaymanNL het volgende:
iddWeer een maand dichter bij de Rainbow Six : Las Vegas launch
![]()
![]()
Daar heb ik een oplossing voor danquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarschijnlijk ga jij je koelkast weer de schuld geven
deze quote staat nu officieel gelogt, hier ga je nog op terug komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor danDaarnaast heb ik geen smoesjes nodig, want ik win elk potje.
Schumacherquote:
laatste seizoen, dat welquote:
Tsja, weinig coureurs die beter zijn dan Alonso (zeg maar geen behalve Schumi) dus dan wordt het allemaal wat voorspelbaarder denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laatste seizoen, dat wel
Ben benieuwd hoe het volgend seizoen gaat, of Alonso dan meer F1's gaat winnen..
W00T NU KAN JE MIJ OOK BERICHTEN STUREN EHEHEHHEquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, Chanty:
http://messages.fok.nl/
Er zullen misschien hierdoor wel leukere races gereden worden; schumi was eigenlijk standaard al winnaar mocht alles goed gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, weinig coureurs die beter zijn dan Alonso (zeg maar geen behalve Schumi) dus dan wordt het allemaal wat voorspelbaarder denk ik.
ik zie het ook net, dat is grappigquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:27 schreef capibar het volgende:
OMG, eeen PM systeem!
Jammer dat ze geen kudo's hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, PM SYSTEEM!~Ik ga je toevoegen cap![]()
Watched users list.. Kun je snel zien waar je buddies hebben gepostquote:
Zodat noot Chanty en Lani kan stalken!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Watched users list.. Kun je snel zien waar je buddies hebben gepost![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
[..]
Zodat noot Chanty en Lani kan stalken!
Puik!
Ik hun stalken? Ik ben degene die ze van me af moet slaan hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
[..]
Zodat noot Chanty en Lani kan stalken!
Puik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Da's mooi vervelend.. Ik zit nog thuis en mag over 50 minuten beginnen met werken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Hoi SCerts, ik heb vrij tot 1 uur en zit op school niks te doen.
gratz n00bquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Vervelend, ik was al om 7uur richting 't werk, en zal rond 18.30u weer thuis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |