Jij rook teveel jongeman.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Poit het volgende:
Haha.. Ik voel me zwart en eet graag kip.. Mag dat ook??
Nee, wel een gothic.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef mordradead het volgende:
ben ike en allochtoon"?
Nee n00b, King_Of_Cubes zou het nog beter doen dan jou!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Een echte ninja heeft geen rij met studenten maar zoekt de beste zelf uit.. en aangezien je al een behoorlijke tijd mij achtervolgt heb ik toch het idee dat je me een geschikte kandidaad vindt
N00b samurai, dan ben je kwetsbaar voor mijn katana!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetje![]()
En mocht je vallen dan ben ik er toch om je op te vangen!!
Wat een compliment weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee n00b, King_Of_Cubes zou het nog beter doen dan jou!
klopt, als je zo niet oplet spuug ik in je bier, zoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Poit het volgende:
Ik ga trouwens nu echt een cafetje opzoeken.. Ik vond het zeer gezellig medeSCgenoten.
En GD.. Je weet me te vinden he.. Meester![]()
Wellicht.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef mordradead het volgende:
ben ik een gothic allochtoon?
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef Poit het volgende:
Volgens mij zit King of Cubes nog steeds met een T-shirt om z'n kop gewikkeld
Heej... het leven van een onschuldige jonkvrouwe gaat altijd voor dat van een samurai he! Code of honour!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
N00b samurai, dan ben je kwetsbaar voor mijn katana!
Foto??quote:
ow, dan zal ik wel even zorgen dat ik niet teveel post hier...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef capibar het volgende:
TERING DAT VORIGE TOPIC WAS SNEL VOL!
Binnen anderhalfuur een heel topic vol. Ik was trots op ze.quote:
Een topic in anderhalf uur is aardig, maar het kan veel beterquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Binnen anderhalfuur een heel topic vol. Ik was trots op ze.
![]()
Goedemorgen lieve GAM SC'spammertjes!
Succesquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
Jippie, vanmiddag het kinderfeestje van m'n nichtje hier
foto'squote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
You'll fit right inquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
Roarr...quote:
Whehehe! Goeie binnenkomer vanuit je werk zoquote:
kanslozequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Poit het volgende:
Pffffff... Ik moet nog bijkomen van het spammen van gisteren.. blijf een oude vent natuurlik... En.. Waar is onze lieve Laniboekje?? niet dat ik jou niet graag zie chanty, maar het is toch anders![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Langer slapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:18 schreef mordradead het volgende:
godver, kenkermoe en ik moet zo ook nog werken
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Poit het volgende:
Pffffff... Ik moet nog bijkomen van het spammen van gisteren.. blijf een oude vent natuurlik... En.. Waar is onze lieve Laniboekje?? niet dat ik jou niet graag zie chanty, maar het is toch anders![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het grappig tot je over die pet begon. Dat vind ik dan net ff weer te ver gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]!
Vannacht waren hier een paar van die kutpaupertjes die de vuilnisbak van de overbuurvrouw (dat zeikerige wijf van die bordjes die nu in een verzorgtehuis zit...) had omgelazerd, stenen erin gegooid enzo, van dat soort ongein. 15-jarige pubertjes halen wel vaker van dat soort streken uit in het dorp, stenen op de auto van iemand zetten enzo, ruiten ingooien, bankjes uit tuinen jatten en in het water lazeren etc. Ook werd een pet van één van mijn dorpgenoten (oudere generatie) gejat, ging ie het terugvragen, werd ie tegen de grond gewerkt o_0 Tijd voor de Fok!knokploeg![]()
Dat geloof ik best jaquote:(want ik kan schreeuwen hoor!).
Ik heb het laatst nog tegen m'n zus moeten bewijzenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, je post editen ooooook
[..]
Dat geloof ik best ja![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot het 14u isquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Ik ging vandaag om 08.30u slapen en ben om 11.00u wakker geworden en voel me nog uitgeslapen ook!
Waarom ging je pas om 08:30 slapen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Ik ging vandaag om 08.30u slapen en ben om 11.00u wakker geworden en voel me nog uitgeslapen ook!
Okay, om 14.00u post ik hier wel. Kijken of ik een inzinking heb.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot het 14u is
Inzinking FTW
Heel simpel, omdat ik niet kon slapen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom ging je pas om 08:30 slapen?
Ik zal gaan teruglezen dan vanavond. Rond 14u rij ik Breda uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Okay, om 14.00u post ik hier wel. Kijken of ik een inzinking heb.
Je hebt geluk, normaal komt die altijd om 21.00u op RTL7 op vrijdag. Gisteren was er echter voetbal en nu komt PB om 21.00u op RTL7. Vanavond kijken dus!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik helemaal vergeten ben om Prison Break op te nemen afgelopen donderdagWeet iemand wanneer de herhaling komt?
Dus je hebt de hele nacht een beetje in je bed gelegen zonder in slaap te vallen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heel simpel, omdat ik niet kon slapen.
Ik was er zelf niet, ik was in Scheveningen 'See no Evil' aan het kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt geluk, normaal komt die altijd om 21.00u op RTL7 op vrijdag. Gisteren was er echter voetbal en nu komt PB om 21.00u op RTL7. Vanavond kijken dus!
En ik merk het wel weer, als ik er niet ben om je eraan te herinneren dan komt er niets van terecht!
Ik ben wel ontzettend ver met mijn Sudoku-puzzels van Brain Training (83%) en ik heb heel de verse batterijen van mijn MP3-speler leeg geluisterd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele nacht een beetje in je bed gelegen zonder in slaap te vallen?
Ik dacht dat je ging zwemmen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet, ik was in Scheveningen 'See no Evil' aan het kijkenExtreeeeeeeeem ranzige schrikfilm
Vergelijkbaar met Hostel en Saw
Ik was met een ontzettend stoer iemand jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zwemmen?
Je staat er zeker niet meer zo gek van te kijken als ik zeg dat ik Saw grappig vond? Hostel overigens niet gezien en See no Evil dus ook nog niet. Respect dat je nog wel durft te gaan of had je een stoer iemand bij je die er wel tegenkon?
welk, lijkt mij een gepaste vraagquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef capibar het volgende:
OMG Ik heb gisteren zo' n fucking enge film gezien.
The Eye, we hadden hem helemaal in het donker gekeken, en op een gegeven moment zit er zo' n ziekelijk mindfucking stukje in dat je helemaal gestoord wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
welk, lijkt mij een gepaste vraag![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:45 schreef RaymanNL het volgende:
iddWeer een maand dichter bij de Rainbow Six : Las Vegas launch
![]()
![]()
Daar heb ik een oplossing voor danquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarschijnlijk ga jij je koelkast weer de schuld geven
deze quote staat nu officieel gelogt, hier ga je nog op terug komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor danDaarnaast heb ik geen smoesjes nodig, want ik win elk potje.
Schumacherquote:
laatste seizoen, dat welquote:
Tsja, weinig coureurs die beter zijn dan Alonso (zeg maar geen behalve Schumi) dus dan wordt het allemaal wat voorspelbaarder denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laatste seizoen, dat wel
Ben benieuwd hoe het volgend seizoen gaat, of Alonso dan meer F1's gaat winnen..
W00T NU KAN JE MIJ OOK BERICHTEN STUREN EHEHEHHEquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani, Chanty:
http://messages.fok.nl/
Er zullen misschien hierdoor wel leukere races gereden worden; schumi was eigenlijk standaard al winnaar mocht alles goed gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, weinig coureurs die beter zijn dan Alonso (zeg maar geen behalve Schumi) dus dan wordt het allemaal wat voorspelbaarder denk ik.
ik zie het ook net, dat is grappigquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:27 schreef capibar het volgende:
OMG, eeen PM systeem!
Jammer dat ze geen kudo's hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, PM SYSTEEM!~Ik ga je toevoegen cap![]()
Watched users list.. Kun je snel zien waar je buddies hebben gepostquote:
Zodat noot Chanty en Lani kan stalken!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Watched users list.. Kun je snel zien waar je buddies hebben gepost![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
[..]
Zodat noot Chanty en Lani kan stalken!
Puik!
Ik hun stalken? Ik ben degene die ze van me af moet slaan hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef capibar het volgende:
[..]
Zodat noot Chanty en Lani kan stalken!
Puik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Da's mooi vervelend.. Ik zit nog thuis en mag over 50 minuten beginnen met werken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Hoi SCerts, ik heb vrij tot 1 uur en zit op school niks te doen.
gratz n00bquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Vervelend, ik was al om 7uur richting 't werk, en zal rond 18.30u weer thuis zijn.
http://maps.google.com/maps?hl=en&t=k&q=Germany&ie=UTF8&z=18&ll=48.857699,10.205451&spn=0.002404,0.006738&om=1quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:05 schreef capibar het volgende:
HOI WEET IEMAND WAAR IK GEDETAILLEERDE KAARTEN VAN STEDEN IN NEDERLAND KAN DOWNLOADEN IN PDF FORMAAT??!?!?!?!?!!?!?! KUDOS TE VERKRIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*0nE LuV*
IN ******************************** P D F **********************quote:
Ik weet het, een apple kan veel, maar ik zie hem nog geen vectors maken uit een jpeg plaatje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:01 schreef mordradead het volgende:
Op een Apple Macintosh die Mac OS X draait kunnen PDF's gemaakt worden vanuit bijna elk programma, via het menu Archief → Druk af…
Illustrator kan dat wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:33 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik weet het, een apple kan veel, maar ik zie hem nog geen vectors maken uit een jpeg plaatje.
IK ZOEK GEWOON EEN FUCKING PDF ,MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!
Koop een boksbal, zoek een broertje of tel tot 10... Scheelt een boel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:22 schreef Chanty87 het volgende:
Godverdehoerentyfus. Ik had vandaag dus een les Nederlands zitten maken, normaal gesproken open ik dan de .doc van de vorige les en sla hem dan op onder een andere naam, maar op de één of andere manier is dat niet gebeurd en dus heb ik dus over les 2 heen zitten maken.![]()
![]()
En natúúrlijk kan ik de oude versie niet terugkrijgen, had godverdomme net een uur verspild met DOC Recovery. Ik had al eerder les 1 en 2 over moeten doen omdat ze bij het NHA zo slim waren om hoofdstukken erbij te leveren die ik helemaal niet hoef te maken. Kutzooi
So please excuse me while I'm at the Anger Dome.
roflsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:33 schreef Gamedemon het volgende:
Scarlett Johansson 'Sexiest Woman Alive'
Geen smaak die mensen
Dat is natuurlijk onze eigen Chantyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:33 schreef Gamedemon het volgende:
Geen smaak die mensen
Slijmerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onze eigen Chanty
Goeiemorgen trouwens.
Ontken het maar nsquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogguh Bernie!
Ik ben er vandoor, op weg naar Breda. Lani, be affraid
Wie had er dan volgens jou moeten winnen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:33 schreef Gamedemon het volgende:
Geen smaak die mensen
Check het derde witte bankje in het park nadat je 100m linksaf bent geslagen voorbij het groene bruggetje. Secret Message!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:16 schreef Laniboekje het volgende:
Goeiemorgen lieve GAM SC'ertjes. Helaas voor Noot hoef ik niet afraid te zijn omdat ik een heule dag opgesloten ga worden in mijn gevangeni... ik bedoel school.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check het derde witte bankje in het park nadat je 100m linksaf bent geslagen voorbij het groene bruggetje. Secret Message!OMGWTFBBQ DE SPANNING
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe es niet, kwal! Overigens weet ik dat er geen park in de buurt is met witte bankjes en groene bruggetjes... of ben je wel naar een park geweest... Hmm...![]()
![]()
Etter! Je weet dat ik er niet tegen kan!
![]()
w00t w00t w00tquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check het derde witte bankje in het park nadat je 100m linksaf bent geslagen voorbij het groene bruggetje. Secret Message!OMGWTFBBQ DE SPANNING
Haha, nog 3 kuikens?? AUB niet zeg.. Wordt al gek van die klotehaan!! (serieus.. niet leuk meerquote:
Same herequote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:42 schreef Laniboekje het volgende:
Is MSN stuk?
Geen problemen hier.. Overbelast?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:42 schreef Laniboekje het volgende:
Is MSN stuk?
ik ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:21 schreef mordradead het volgende:
bwhahahahahahahaha ik heb teveel bier gehadnu maar op bed mogen weer te vroeg op school
ga rappenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:34 schreef taart het volgende:
ik heb morgen een presentatie... -tje dan wel, maartoch.
Gelukkig kan je de leraar makkelijk uitlullen aangezien het een beginneling is
w00fquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:55 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en het is dierendag! Dat mogen jullie allen dierenliefhebbers niet vergeten!
Heb je ook dat interview erna gezien door Jorinde de Molquote:
Leuk!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:16 schreef BMH het volgende:
Een opdrachtje
Het is nog niet af.. Maar wat vinden jullie er van?
:')quote:haloo ik ben erg geinterreseerd in je sony ericsson en die prijs ik wil hem graag voor die prijs als ik u gegevens krigj neem ik zo snel mogelijk contavt met je op
groetjes,
naoufal
Deze reactie is afkomstig van:
1
2Naam: nao#ufal
E-mailadres: naoufal#_tha_#mocro@#hotmail.com
Tja, op de een of andere manier vertrouw ik dat dan weer nietquote:
Dat komt omdat het nog niet af isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Leuk!
Maar jammer dat er maar twee dingen 'ingekleurd' worden en de rest zo abrupt getoond wordt. Wat is precies de opdracht?
Ja, ik dacht al dat het andere servies ook zo geanimeerd zou gaan worden. Ik vind het er leuk uit zien!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat het nog niet af is
Ik moet zorgen dat de ongeschilderde afbeeldingen geschilderd worden. Een fotograaf heeft namelijk identieke foto's gemaakt van het porselein zonder verf & met verf. Ik druk de 2 foto's op elkaar en "schilder" de geschilderde foto over de kleurloze.
![]()
Klopt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik moet er toch op letten in welke topics ik zit. Sorry Lani
Hier ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Whe, het is hier echt hels weer en ik moet zo nog boodschapjes doen en naar school.
Ziet er al aardig uit, ondanks dat het niet af is. Weet niet waarvoor de animatie is, maar het zou prettiger zijn als het snel(ler) gekleurd is. Geen enkele surfer houdt van wachten en als diegene door zou kunnen klikken is het weer zonde van de animatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:16 schreef BMH het volgende:
Een opdrachtje
Het is nog niet af.. Maar wat vinden jullie er van?
Nee.. Ben zowiezo allergisch voor Jorinde de Drol dus bewust niet gegeken.. Was boxen op eurosport. Veel spannender..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:17 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je ook dat interview erna gezien door Jorinde de Mol? Echt om te janken
![]()
Hahahaha.. geniaal!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, check dit, met geluid aan:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=13069
en dan deze:
http://whatisbah.ytmnd.com/
Haha, en Knoxville na dat interview gewoon weer de kade opstappen en zonder wat te zeggen teruglopen naar z'n hotelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:17 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je ook dat interview erna gezien door Jorinde de Mol? Echt om te janken
![]()
Geef mij maar de Dinobabiesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:56 schreef taart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PnHuNUNV0BE&mode=related&search=
nostalgie
idd, dino babys pwnenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Geef mij maar de Dinobabies![]()
[afbeelding]
Hey, die heb ik ook binnen gehad vandaagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Laniboekje het volgende:
Moet mijzelf nu gaan identificeren bij de Postbank voor mijn studentenrekening enzo. Paspoort en al erbij, nu gaan ze erachter komen dat ik niet ben wie ik hoor te zijn!
Oh-oh!
mên, bij dinoriders stoppen ze tenminste lasers op hun hoofdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Geef mij maar de Dinobabies![]()
[afbeelding]
Eens is!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:40 schreef taart het volgende:
[..]
mên, bij dinoriders stoppen ze tenminste lasers op hun hoofd![]()
Juistem.. Er wordt nog een mailing uitgezonden naar mensen die genoeg Kud0wZZz hebben. Die worden uitgezonderd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef capibar het volgende:
Ik heb helemaal geen brief gehad ofzo over dat identificeren.
Zou dat betekenen dat ik niet besta?
En als de anarchist die je bent heb je het netjes buiten op straat gegooid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, dat identificeren is echt onzin. Je moet een handtekening op een papiertje zetten, dat wordt dan samen met je paspoort gescand. Vervolgens krijg je dat papiertje met je handtekening erop terug en die mag je thuis pas weggooien uit angst voor fraude.
Wat braafquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, dat identificeren is echt onzin. Je moet een handtekening op een papiertje zetten, dat wordt dan samen met je paspoort gescand. Vervolgens krijg je dat papiertje met je handtekening erop terug en die mag je thuis pas weggooien uit angst voor fraude.
Ik heb het aan een zwerver gegeven en gezegd dat deze veel geld zou kunnen ontvangen via het vervalsen van mijn handtekening. Hij geloofde me niet omdat hij vond dat ik eruit zag als een arme sloeber. Toen riep ik verontwaardigd: KIJK WIE HET ZEGT!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:58 schreef Poit het volgende:
[..]
En als de anarchist die je bent heb je het netjes buiten op straat gegooid?
Ik weet dat als ik het nu niet doe, het dus nooit gebeurd. Het is te vergelijken met mijn emailgedrag, als ik niet meteen terug mail dan mail ik dus helemaal niet meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat braafGewoon meteen nu al doen
Ik zie wel wanneer ik in de buurt ben
Ja.. Zwervers.. Zijn ook niet meer wat het geweest is.. Vraagt zo'n sjaak een euro voor een broodje.. Flikker ik een halve hema hotdog naar hem toe flikkert ie het terug!!! Ondankbare hond, dan toch niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb het aan een zwerver gegeven en gezegd dat deze veel geld zou kunnen ontvangen via het vervalsen van mijn handtekening. Hij geloofde me niet omdat hij vond dat ik eruit zag als een arme sloeber. Toen riep ik verontwaardigd: KIJK WIE HET ZEGT!![]()
Hmm ik moest dat bij mijn laatste bankbezoek al doen, dat is vorig jaar geweest...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat braafGewoon meteen nu al doen
Ik zie wel wanneer ik in de buurt ben
Heb er vandaag geen last van, wordt meer moe van de regen. Gisteren avond viel de temperatuur me ook tegen inderderdaad. Maarja, lekker joh! Eindelijk herfst!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Laniboekje het volgende:
In Breda is het ook goed koud. Liep net buiten en mijn adem blies nu al witte wolkjes! Stond ik eigenlijk ook wel van te kijken, dat het dus ineens echt zo koud is.
Ik fietste vanmiddag naar huis, maar de temperatuur was goed te doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Laniboekje het volgende:
In Breda is het ook goed koud. Liep net buiten en mijn adem blies nu al witte wolkjes! Stond ik eigenlijk ook wel van te kijken, dat het dus ineens echt zo koud is.
Pwnt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef mordradead het volgende:
godver, ik moet zo post bezorgennou ja dat moet dan maar he godverdomme
jonge als ze een euro vragen voor wat te eten bedoelen ze een euro voor 3 halve liters euro shopper bier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja.. Zwervers.. Zijn ook niet meer wat het geweest is.. Vraagt zo'n sjaak een euro voor een broodje.. Flikker ik een halve hema hotdog naar hem toe flikkert ie het terug!!! Ondankbare hond, dan toch niet.
Dat is naar het onmogelijke vragen.. Zelfs euroshopper bier is het gooien naar een zwerver niet waard! Bier hoort in m'n buik! Niet bij een zwerver....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jonge als ze een euro vragen voor wat te eten bedoelen ze een euro voor 3 halve liters euro shopper bier.
Moraal van het verhaal : Gooi bier naar zwervers, geen geld
GOOI DAN NIKS MOOIE DORPSGEK!! TIS MAAR EEN TIP HOOR!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is naar het onmogelijke vragen.. Zelfs euroshopper bier is het gooien naar een zwerver niet waard! Bier hoort in m'n buik! Niet bij een zwerver....
Beetje bier naar een zwerver gooien.. drankmisbruik.. ik zeg het je.. drankmisbruik![]()
Kerel.. ik dacht me een keer van m'n goede kant te laten zien en het broodje waar ik toch te dik van wordt te doneren aan zo'n sjaak. Dat het een ondankbare teringlijer is, is voor mij geen reden om er kostbaar pilsener aan te verspillen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GOOI DAN NIKS MOOIE DORPSGEK!! TIS MAAR EEN TIP HOOR!!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
W@@r0m K7IjG iK g¤¤N Pm'S v@n JuLlI¤ Sk@tJ¤$?!?!?!
di¤ /¤7d1¤n j¤ d@n!11!¡¡!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef mordradead het volgende:
KUuDo0WsZSszS Pl33@asZ
klopt, kudos voor u!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Chanty87 het volgende:
Met behulp van mijn uitzonderlijke ontcijferingskunsten, heb ik na lange tijd vernomen dat er "Die verdien je dan!!!!!!!!" staat.
----> kudo'squote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Chanty87 het volgende:
Met behulp van mijn uitzonderlijke ontcijferingskunsten, heb ik na lange tijd vernomen dat er "Die verdien je dan!!!!!!!!" staat.
Je ben en kan gewoon Breezah lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Chanty87 het volgende:
Het is gewoon een gavequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je ben en kan gewoon Breezah lezen.
En een waar je trots op mag zijnquote:
Dave Chapelle ownt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UBXNssiRoT4
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
W@@r0m K7IjG iK g¤¤N Pm'S v@n JuLlI¤ Sk@tJ¤$?!?!?!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef X-fi het volgende:
Heeft hier iemand een X360?
Klopt, we pesten je langzaamaan weg! Het is een complot.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Roy vervreemdt steeds meer en meer
Die vraag, met een dergelijke ondertitel. Dat is vragen om een ban !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef X-fi het volgende:
Heeft hier iemand een X360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |