is goed! maar ben slapen nuquote:
thanksquote:Op donderdag 28 september 2006 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
slaap ze
niets om je druk om te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je weet hoe ik ben met niet afgemaakte verhalen.![]()
as you wish.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef Emel het volgende:
[..]
niets om je druk om te maken![]()
ik heb gewoon iets spannends meegemaakt!! op liefdesgebied
Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Was overal een beetje aan het lurken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef saban het volgende:
[..]
21:06 *** EmmaPeel (asd@c73152.upc-c.chello.nl) has joined #turk
21:06 *** EmmaPeel (asd@c73152.upc-c.chello.nl) has left #turkWie is dat
Uitslapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:39 schreef Emel het volgende:
hey arkadaslar!!
goed geslapen? jullie kunnen uitslapen zegik moet braaf naar werk
morgen iig vrij
Belde alleen het asiel en leger des heilsquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:07 schreef stukovich het volgende:
Oh mijn god, gewoon verslapen vandaag. Tien voor half zes wakker geworden![]()
Bulent heb je nog lang gewacht op mij![]()
Niet dat je even de hulpdiensten alarmeert aangezien ik niet online kwam op 05.15![]()
ja dat heb je als je werktquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef saban het volgende:
Het is lekker rustig hier, op een vrijdag middag.
Ik hou van werken, het fascineert me. Ik kan er uren naar zitten kijken.quote:
Ook tijdens het vasten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:16 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik hou van werken, het fascineert me. Ik kan er uren naar zitten kijken.aldus een Franse schrijver en stukov.
![]()
Nog 4,5 uur.
Juist tijdens het vastenquote:
Ben klaar met een opdracht, ben net thuisquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Juist tijdens het vasten![]()
Ben je aan het werk?
Relaxt, en nu ga je koken tot half achtquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben klaar met een opdracht, ben net thuis
Eerst ff internetten maar, wat tijd doden, trouwens mijn tante kookt voor me.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Relaxt, en nu ga je koken tot half acht![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst ff internetten maar, wat tijd doden, trouwens mijn tante kookt voor me.![]()
Eej, jouw moeder kookt toch ook voor jouquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer dus.
Geluks![]()
![]()
Ja, dat is waar. Maar ik kan niet koken, jij wel tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eej, jouw moeder kookt toch ook voor jou![]()
Niet zoals me tantequote:Op vrijdag 29 september 2006 15:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik kan niet koken, jij wel toch![]()
Wat krijg je dan voor heerlijiks voorgeschoteldquote:
Koftah, aardappelen en lasagnaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat krijg je dan voor heerlijiks voorgeschoteld![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koftah, aardappelen en lasagna![]()
![]()
quote:
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Leugenaar
Guest, ik ben weg. Ik spreek je nog wel.
Later bro
![]()
Toen wel, ben nu thuis, tatar aan het voerenquote:
Ik ben er ook aan toe, maar kreeg vandaag te horen; Volgende week zaterdag verplicht (over)werkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:17 schreef Emel het volgende:
weekend!! ik ben er echt aan toe!
meet: in R'dam
weekend van 1 dagquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:17 schreef Emel het volgende:
weekend!! ik ben er echt aan toe!
meet: in R'dam
Ja, ik kan je wel ophalen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef Burakius het volgende:
Is er trouwens wel iemand beschikbaar die bij het station wacht ofz? ik ben nogal niet bekend bij Rotterdam. ben er maar 1 keer geweest voor school en dat had met die tunnelshit te maken.. dus (A)
Geen ramadan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:39 schreef saban het volgende:
[..]
Toen wel, ben nu thuis, tatar aan het voerenHij heeft al 15 krekels op
Jawel, maar met andere tijdenquote:
tegenovergestelde van moslims dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, maar met andere tijden
Wanneer zijn lamp aanstaat mag hij eten, als zijn lamp uit is krijgt hij niks
Nou en of :pquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tegenovergestelde van moslims dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |